Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Dr. Daggla heeft een punt al wissel ik liever AC om voor CoD4
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hier is de soundtrack, verzorgt door intwine en brainpower . Hmm vind het toch nog wel lekker klinken alleen het refrein moet je wat vaker gehoord hebben... Relaxte plaat! http://www.youtube.com/watch?v=u-9zMttjxV0
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik had een rood lampje op mijn xbox 360, toen heb ik hem opgestuurd naar microsoft voor reparatie. Nu zijn de lampjes weg en zou hij het weer moeten doen. Maar nu krijg ik mijn controllers niet gereconnect. De lampjes gaan wel cirkelen op mijn controllers maar niet op mijn console
Iemand die hier een oplossing voor weet toevallig?
zet je eerst de console aan en dan de controller? Dan ff proberen met de controller de 360 aan te zetten dan pakt die hem meteen op!
En dit Topic moet dicht!!