meeeensquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is soms spuuglelijk, maar het is niet anders.
Dat zijn twee woorden, dus dat spel je gewoon foutquote:
Stampende foto's?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef Moondreamer het volgende:
Kijk, als ik een foto, als deze hier plaats en er wordt meteen geroepen, fotoshop hier en daar, dan weet ik dat dit soort dingen altijd gebasht wordt en trouwens deze foto stampt uit een tijd dat fotoshop nog helemaal niet bestond !
Doe het als taalnazi nog een keertje over, en haal dan echt alle taalfouten eruit. Dit is niet erg overtuigend.quote:
Niet elke d/t-fout hoeft in dit topic. 'Een foto die uit een bepaalde tijd stampt' vond ik wel grappig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef OllieA het volgende:
Doe het als taalnazi nog een keertje over, en haal dan echt alle taalfouten eruit. Dit is niet erg overtuigend.
Kortom, kan er geen slotje op deze reeks?
Persoonlijk vind ik "dit soort dingen altijd gebasht wordt " veel opvallender.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Rasing het volgende:
[..]
Niet elke d/t-fout hoeft in dit topic. 'Een foto die uit een bepaalde tijd stampt' vond ik wel grappig.
Wat doe je hier dan in vredesnaam nog?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef OllieA het volgende:
t Is al nummer 17.
Zeikerdjes die een taalfout melden in andermans post. Helaas doen ze dat zelf meestal niet foutloos en laten ze fouten zitten.
Wat een debiel topic is dit.
Dit melden, sukkel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in vredesnaam nog?
Het kan mij geen reet schelen wat jij van dit topic vindt, dus die post was nogal overbodig.quote:
Egocentrie, daar kom je er wel mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het kan mij geen reet schelen wat jij van dit topic vindt, dus die post was nogal overbodig.
We melden niet iedere d/t-scheet. Alleen als je er om kunt lachen, of als het toch wel écht zo oliedom is dat het bijna niet te geloven is, melden we het.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef OllieA het volgende:
t Is al nummer 17.
Zeikerdjes die een taalfout melden in andermans post. Helaas doen ze dat zelf meestal niet foutloos en laten ze fouten zitten.
Wat een debiel topic is dit.
Waarschijnlijk vindt ie dat het 'worden' moet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:50 schreef Rasing het volgende:
À propos, wat is er fout aan "dit soort dingen altijd gebasht wordt"?
TTK Feedback. Met Isabeau en Automatic_Rock.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef OllieA het volgende:
Dit melden, sukkel.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef linebear het volgende:
Ravioli keek ik vroeger ook altijd. De zweversprong en hoe heette die serie met Lex Goudsmit ook al weer huppeldepup en senior...
Ik zie de fout niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
Waar was je als kind bang voor ?
Maar goed, dat is natuurlijk al lang niet origineel meer, er zijn er meer die het doen.
Leuk dat je onbestaande woorden gebruikt bij het afzeiken van dit topic.quote:
De spatie.quote:
Oh, die voor het vraagteken. Is idd fout, maar eigenlijk meer een stijl- dan een taalfout.quote:
Ik vind het toch wel erg fout, voor leestekens horen nou eenmaal geen spaties. Bovendien vind ik het gruwelijk lelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Oh, die voor het vraagteken. Is idd fout, maar eigenlijk meer een stijl- dan een taalfout.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef maril het volgende:
T hoeft niet zo negatief te zijn , als het vocht weg is kan hij weer terug keren in zijn bewustzijn. , maar rust voor zijn hersenen is nu met vocht het meest belangrijken, hij is in goede handen, ze kunnen hem bewijzen van spreken er zo uit halen , maar voor Kai is het goed dat ff niet te doen, heb ff geduld.
Mag toch hopen dat dit met opzet isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel fijn voor sunchaser, zou hij nu dan eindelijk beroempt worden?
Ik stelde dat ik het opvallender vond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:50 schreef Rasing het volgende:
À propos, wat is er fout aan "dit soort dingen altijd gebasht wordt"?
Ah zo. Ik vond laatst de oprichting van de Duisenberg School of Finance, opgericht door de stichting Holland Financial Centre wel een mooie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:59 schreef OllieA het volgende:
Ik stelde dat ik het opvallender vond.
Zoals ik het bijvoorbeeld ook opvallend vind dat veel mensen tegenwoordig naar de dealer gaan voor de summer sale.
quote:Op zondag 22 juli 2007 @ 11:09 schreef naastzweden het volgende:
Absurd.
Aprepo is dit bruto of netto.![]()
Is dat meteen met bloemen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:33 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarna meerdere collega's gelijk op me doken van "zooo, lukt het fleurten een beetje..."
Een nieuwe variant, althans voor mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo als je eigen schuld,
maar ik bedoel het meer als dat je zovieso test of iets werkt of niet.
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=zovieso&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=quote:
Gelukkig mag ts deze deskundige altijd even PMen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef Dwan het volgende:
Dat veel feiten worden aangedikt d.m.v. overbodige kracht termen is bijna standaard voor rechtbanken. zolang jij dat nog even benadrukt dat je het betreurt dat het zover heeft moeten komen maar niet begrijpt waarom de werkgever alles zo onnodig moet aandikken.
Dit is jammer en geeft frictie waardoor het lastig word gezien de emotionele druk om verder te gaan.
Echter gezien het feit jij geen uitkeringsrechten hebt word je gedwongen om deze minimale eis neer te leggen.
Verder zijn het kneuzen ik zit momenteel in exact dezelfde situatie en speel nu blond echter wil ik zo snel mogelij kverder en heb het geluk nu een nieuwe baan t hebben gevonden. voor mij is het afsluiten.
maar ook al hebben ze geen poot om op te staan rekken kunnen ze altijd om je te sarren zo veel mogelij kpesten van hun kant. het is maar net hoelang je het volhoud. ik zou zeggen als je de tijd hebt zosnel mogelijk voor laten komen en afstand houden. laat je advolkaad dit maa rregelen als je echt een sterke zaak hebt want advolkaten kosten geld en dit moet je wel op je oude werkgever kunnen verhalen.
heb je een nieuwe baan dan zou ik zeggen kappen maar vergeet niet als je teveel in je advolkaad investeerd kan je niet meer terug. als je gokt en wint ben je blij anders baal je dubbel en ben je arm. en geloof me dat is geen goeie basis om een nieuwe baan te starten dan wel te zoeken.
sterkte, en als je vragen hebt mag je altijd even PMen
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:46 schreef piepster het volgende:
[..]
Gelukkig mag ts deze deskundige altijd even PMen.
En de rest van het foutencircus ga ik lekker niet markeren, da's teveel werk.
quote:p.s.
Er worden hier wel vaker vragen gesteld over mishandeling, zowel door daders als door slachtoffers.
Maar het komt zelden voor dat een dader een dergelijk gedatalieerde omschrijving geeft.
Aaaaargggh!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef hierissiedan het volgende:
Omdat dit de ondervloer is moet je dwars erop leggen anders gaat al je houd verbuigen..
Een dikke rijger, een heel stel overbodige spaties en dan heb ik het nog niet over het algehele gebrek aan samenhang...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef daanski82 het volgende:
ik ben op zoek naar een subtile geur die ik in mijn huis kan versprijden.
van enkel lavendel tot een geuren combinatie
en het moet op NATUURLIJKE basis zijn.
ik zoek b.v. wat Aziatische geuren om er een geur uit azie te krijgen.
en zoek nog wat meer ideeën naar geuren van morgen fris tot een romantische avond.
tevens zoek ik iedeeën voor een thema avond "pirates of the carabian" (plaats Tortuga)
Haai. Nou, nooit weggeweest, hoor!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef LXIV het volgende:
Hee, S. Ben jij er ook weer. Ca va?
Ik heb al moeite met een umlaut, dus zo'n komma onder de 'c' lukt me helemaal al niet. Anders kom naar de LPT, dan blijft dit topic verschoond van slowchat.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haai. Nou, nooit weggeweest, hoor!
Zie je wat voor fout ik gesignaleerd heb in bovenstaande post? Leve SOS! Ben je nu trots op me?
Ik zie trouwens ook een overbodige spatie in jouw post. Cava? Ja, lekker, doe maar een glaasje!![]()
![]()
Sou het echt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:16 schreef huismuis het volgende:
[..]
De slang wurgt hem, eenrat sou de slang ernstiger toe kunnen takelen
Pijnlijk...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef DarkShine het volgende:
Daar is die weer, een oefenpotjes topic!
Er is dan wel het EK-21 Toernooi momenteel, maar het mooiste blijft toch:Zelf in het stadion zijn. Met een pilsje langs de lijn. Het geauwhoer met je kameraden. De sfeer.
Daarom open ik maar weer een topic waarin we een melding kunnen maken van leuke en eventueel intressante oefenwedstrijden, zodat de echte liefhebbers ook wat te doen hebben.
In navolging van:
Boring summer! Oefenpotjes
[Centraal] Oefenpotjes 2006-2007 - #1
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:57 schreef Nerzhul het volgende:
nogal raar dat je geen aangifte doet en dan zelfs nog vraagt waarom je aangifte zou moeten doen maar oke. als hij idd gewoon doorging terwijl jij riep datje niet wouw dan moet je aangifte doen om hem te bestraffen voorhetgeen wat ie je aan heb gedaan
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:32 schreef maok het volgende:
Boodschappen:Haal verse spullen op de markt, dan kun je precies zoveel kopen als je nodig hebt zonder dat je later weer overgebleven spul kan weg gooien Als je meestal alleen eet, kook dan meerder porsies en stop wat in de vriezer of koelkast. Meer tegelijk koken is altijd goedkoper dan een klein beetje.
Studie:Koop niet luk raak alle boeken van je lijst maar kijk eerst of je ze wel echt nodig hebt, als het maar om 1 hoofdstuk gaat kun je misschien beter kopiëren. Je kunt ook boeken lenen bij de bieb of van elkaar
Dit ging over haaruitval.quote:
Dun, ja. Maar waarmee zouden ze dun bezaaid zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:22 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit de droom te helpen hoorFotomodellen zijn dun bezaaid, gelukkig
Van de FP. Wat zou dat huis mankerenquote:Een Indonesische huidhoudster moet zes dagen de bak in omdat ze haar baas een glaasje urine serveerde. De 29-jarige vrouw houdt echter vol dat ze de urine gebruikte voor een huisaandoening en dat de vloeistof geheel per ongeluk in het glas van haar baas terecht is gekomen.
Maar je moet niet vragen hoe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef Dibble het volgende:
Op het werk, ik werk bij een bakkerij ( kanker groot enzo ) dat echt omin gaar mang.Voordat ik aan de machine werk dus moet ik eerst ff checke op de band in het vries gedeelte leeg is anders gaat alles in de war met de computer enso.Dus ik slot weghalen en naar binnen gaan, nou alles leek in orde enso dus ik wou weer weg daar aangezien het terig koud is ( en donker
) heb ik me scantag vergeten mee te nemen dus kon ik de deur nie opene
![]()
echt vertyft was dat.D'r hing nog een camera waar ik dan allerlei rare toeren voor ging uithalen ( handstandje was wel geil
) maar tevergeefs.
Toen heb ik maar besloten om me klein te maken en heb ik me in een hoekje gehurkt met een lege doos om m'n middel om enigzins warmte verlies tegen te gaanwas immers met tshirt enseau.
Gelukkig kwam mattie checke na 10 min dus werd ik gered.
Heb het nog steeds koud btw![]()
klacht: dit dusbijna dood
![]()
maar jullie treffen het dat ik nog steeds tip top top topics kan opnenen![]()
Klinkt als iets uit Harry Potter.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:31 schreef Cheva het volgende:
Ja steeds meer mensen die het ondenken dus ook meer hersenloze die setmmen . Goeie films met inhoud krijgen soms ook slechte cijfers omdat blijkbaar het breezer volk het niet snapt
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:02 schreef Bullebak het volgende:
Ongeletterde stinktokkie
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:16 schreef koningin-winvis het volgende:
Dat doe ik ook altijd, als ik er via dat pompje niks meer uit krijg, dan sloop ik dat dopje eraf.. en dat 'rietje' gebruik ik dan om alles eruit te lepelen.. toch best wel irritand, dat pompje hoort gewoon te werken!
Ik weet in ieder geval welk gerecht ik niet hoefquote:
Ik moest echt vijf keer kijken voordat ik snapte wat je bedoelde...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:46 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Mijn oom, laatst op de rommelmarkt:
"Fotui te koop! 20 euro!"
Na commentaar heeft hij het aangepast:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Komt dat misschien om dat de EU net als het milieu bepaalde zaken waar de gemiddelde Nederlander zich aan irriteerd frusteerd?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Komt dat misschien om dat de EU net als het milieu bepaalde zaken frusteerd waar de gemiddelde Nederlander zich aan irriteerd?
Katerwater is Vlaming. Hervallen is Belgisch-Nederlands.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Ik herval steeds in hetzelfde patroon
En er staan nog veel meer taal en tikfouten in die post ..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:37 schreef tnimble het volgende:
dressiour
mischien (structureel fout)
in iedergeval niet minder betalen.
... als dressiour gerestaureerd is licht de waarde
reparen
boven kant
er af de schaaft worden,
alle bealhve de laatste
dressiour
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:45 schreef Rewimo het volgende:
tnimble is niet zo sterk in Nederlandse taal
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:58 schreef tnimble het volgende:
Omdat de huidge mark slecht is. Mensen gaan momenteel voor kwantitijd en niet voor kwaliteit. Een kast van 10 euro kun je even veel in stoppen als ieen van 10.000 euro. Daarnaast zijn momenteel lichte houtsoorten en white wash in de mode.
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:40 schreef dahei het volgende:
Ik lees niet altijd de algemene voorwaarden, maar als het gaat om bedragen vanaf zo'n 600 á 700 euro doe ik dat wel. Maar je hebt ergens wel gelijk. Mensen die luxe dingen kopen van persoonlijke leningen zijn toch wel vaak iets minder labiel en lezen niet.
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:14 schreef higsh het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik dus ook al, maar inderdaad hoe ga je dat bewijzen en bezwaren? Ik denk dat ze 't behoorlijk vastgetimmerd hebben...ga je nog een bezwaarbrief schrijven?
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef McKillem het volgende:
Uit het land kalevateren en laten bevriezen op de noordpool natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds is het dan verstandig de ontslagbescherming geheel af te schaffen, dat maakt dat je makkelijker bij kan verdienen omdat bedrijven dan zonder enige bedenken mensen kunnen inhuren voor kortere en langere tijd
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
Ik zat me gisteren ook al te verbazen over de loping van de grens
Bloemig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:33 schreef Black_Ninja het volgende:
... Nu weet ik van mezelf dat ik geen fotomodel ben en ik beeld me ook zeker niet in dat ik elke vrouw zomaar om me vingers kan winden dus op dat moment was ik nog nergens van uit gegaan maar naarmate het gesprek voorderde kreeg ik steeds meer het gevoel dat ze meer aan het fleurten was met me dan nog werkelijk iets wilde weten over het product...
Eehhhm, nou ja, er zit wel een foutje in zeg maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef punkjunk het volgende:
Al zou jij denken van "welke mongool geeft daar zijn geld aan uit?" dan zou ik in ieder geval niet zeggen: ja, ik besteet 20 euro meer aan een bokser omdat ie zo lekker zit! Dan zou ik gewoon zeggen: ik loop graag ik dure boksers rond.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef seekfaM het volgende:
maar, vraagje, waarom zou je uberhaupt op hyves willen zitten
Al je vrienden checken, en jaloers zijn omdat zei meer vrienden hebben dat jouw?
Die umlaut laat ik ook vaak weg, op mijn werkpc weet ik niet hoe ik die er op kan krijgenquote:
Alt + 129 = üquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die umlaut laat ik ook vaak weg, op mijn werkpc weet ik niet hoe ik die er op kan krijgen
In dit topic nog wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Iblis het volgende:
Alt-codes zijn Windows-only, ze zijn niet overal gelijk, maar in Europa heb je meestal code page 850, als je echter een nul ervoor typt krijg je CP1252, wat weer wat anders is, en vaak verwardt wordt met Latin 1, hetgeen tot coderingsfouten leidt en abusievelijk gebruik van 'smart quotes' die dan niet goed weergegeven kunnen worden... kortom, niet aan te raden.
Bovendien is het aantal tekens dat je zo kunt typen beperkt, veel karakters zijn niet aanwezig onder de alt-toetsen.
Dat is uitermate bedroevend inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
In dit topic nog wel.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:14 schreef WEST het volgende:
017. (028) 260 WEST
018. (089) 248 Atreidez
019. (041) 226 -Hans-
020. (030) 221 vosss
whehehe mooi rijdtje![]()
![]()
Toch wel erg dramatischquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef xRiku het volgende:
De kaarsje's zijn leuk voor een foto![]()
ik zelf zou persoonlijk een filter gebruiken die de lichtinval splits van het vuur waardoor je een meer ster vormige vlam krijgt, geeft iets meer "romance" af.. en probeer je focus op 1 punt te leggen ipv an een groot opvlakte
SeekfaM weet in ieder geval dat het niet 'hun' is, dat vind ik nog pijnlijker. En de 'dan' erna was ook goed gevonden. Wel jammer van hetgene wat erna kwam echter...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:50 schreef blue_funk het volgende:
Het irriteert me, maar ik vond de "zei" en "jouw" in de tweede zin erger
Handen onder je billen dan maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Ik hoop van niet. Wie zijn vingers brandt moet op de blaren zitten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef wmml het volgende:
Vandaar dat ik de link lag naar Robin Hobb toen ik jouw naam las
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef PushyGurl het volgende:
idd zo baby is vaak nog erg nuchter en gevat voor bacterien
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
Trackers links inhalen op een autobaan. GAAT DIE FAKKING TRACKERS NAAR LINKS...ehhh???
Yamaha hater ofzo.PFFF..
Als het een heel oud bordje is dan mag het wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:23 schreef SaskiaR het volgende:
da's niet per se fout toch? Houdt met dt is gewoon een (beetje ouderwetse) meervoudsvorm van de gebiedende wijs van houden.
Tis splinternieuw!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als het een heel oud bordje is dan mag het wel.![]()
quote:De jongen vaarde met een vriendje in een bootje in de buurt van de veerpont naar Rhenen.
quote:Als u meerdere mensen een drankje aanbiedt, voor hoeveel mensen bent u dan maximal bereidt een rondje te geven?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
of zet ik mezelf dan compleet voor lul en kom ik seperate over?
Engels is een mooie taal, maar hier een beetje vreemd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef SpecialK het volgende:
Je moet toch wel aardig geestelijk gehandicapped zijn om zomaar tegen een vangrail aan te gaan hangen zonder dat er een andere auto of een megagrote plas olie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |