die zocht ik, danku.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef katerwater het volgende:
Er was ook een reeks dat 'The oddysey' noemde. Die ging over een jongen die in coma lag en in een soort van collectief onderbewustzijnsniveau leefde. Een wereld waar geen volwassenen waren.
he, jij noemt ook ravioli en anna achter elkaar, als ik het me goed herinner werd dat ook op de zelfde avond/middag uitgezonden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef twentemeisje het volgende:
Silas
[afbeelding] [afbeelding]
De Zevensprong
[afbeelding]
Ravioli
Anna
[afbeelding]
Bas Boris Bode
[afbeelding]
(ja, ik was fan van Duitse kinderseries)
Zou best kunnen...It's a long time agoquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:10 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
he, jij noemt ook ravioli en anna achter elkaar, als ik het me goed herinner werd dat ook op de zelfde avond/middag uitgezonden?
Bij mij is het ook een zoektocht geweest om die serie terug te vinden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:07 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die zocht ik, danku.
zelf vroeger heel veel naar gekeken, totdat alles in eens door elkaar ging lopen ( jochie kwam uit coma, maar was nog steeds in die wereld etc )
binnenkort maar is zoekken, denk niet dat hij in de winkel ook nog maar ergens te vinden is, zelfs bekendere series als the young ones zijn best kloten om te vinden tegenwoordig. je wordt wel doodgegooid met CSI en alle varianten daarop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef katerwater het volgende:
[..]
Bij mij is het ook een zoektocht geweest om die serie terug te vinden.
Wordt nergens meer uitgezonden![]()
Jij komt uit een ander tijdperk als ik geloof ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:08 schreef twentemeisje het volgende:
Silas
De Zevensprong
[afbeelding]
Ravioli
Anna
[afbeelding]
Bas Boris Bode
[afbeelding]
(ja, ik was fan van Duitse kinderseries)
Ik ken silas vaagjes en de zevensprong nog een beetje ook wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef katerwater het volgende:
[..]
Jij komt uit een ander tijdperk als ik geloof ik.
Ik ken er geen een![]()
Mijn bouwjaar: 1974. Misschien zit daar het verschil?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef katerwater het volgende:
[..]
Jij komt uit een ander tijdperk als ik geloof ik.
Ik ken er geen een![]()
Ik dacht het alquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn bouwjaar: 1974. Misschien zit daar het verschil?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:28 schreef twentemeisje het volgende:
En bedankt... Nu voel ik me echt een ouwe tang!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Niet de bedoeling.
Je mag er wel nog wezen hoor![]()
Ze had nogal een janksmoel inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Goh hoe heet dat kreng ook alweer, met hele grote tranige ogen. Candy ofzo?? Daar keek ik wel na omdat ik het een stom kind vond
Ja he, Kindernet > Telekidsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:23 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk gewoon alles wat op Kindernet kwam![]()
Tip: The Pirate Bay. Als je meer info wilt, kun je mij altijd een bericht sturen via PM of mail.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef katerwater het volgende:
[..]
Bij mij is het ook een zoektocht geweest om die serie terug te vinden.
Wordt nergens meer uitgezonden![]()
Oh ja, dit is ook zeker een van mijn favoriete series. Ik moet hem toch een keertje opnemen als hij weer eens op Ketnet komt. Er waren hier wel een paar Nederlandse videobanden te krijgen, maar ik vond de Nederlandse stemmen niks. De Vlaamse versie is veel beter, die lach van Wezel alleen al en natuurlijk de sissende Adderquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:49 schreef katerwater het volgende:
Mijn uberfavoriet is en blijft de reeks 'beestenbos is boos'. Dat ging over een groep dieren die noodgedwongen moesten verhuizen uit het bos dat gesloopt werd. Ze gingen op zoek naar een ander bos waarvan ze niet zeker waren dat het bestond.
quote:Kom met me mee
dan gaan we er op uit
Met al m'n vriendjes
Ik ga nu vast vooruit
Schiet op, kom vlug,
je hoeft niet bang te zijn
Ook de zon doet mee
Hier in Maple Town
Ben je nou groot of ben je heel erg klein?
We springen, dollen allemaal net zo fijn
De hele dag, want stoppen is er niet bij
Doe mee met ons erbij
in Maple Town
Zon of regen,
warm of koud
we voelen er niks van
En de hele stoet,
jong en oud
zwaait zo hard als hij kan
Bloemen, vlinders, vogels, bomen,
wat wil je nog meer?
Hier in Maple Town beleef je't elke keer...
Maple Town
Maple Town
Kom mee !
moffenquote:Op zondag 22 juli 2007 05:23 schreef konijntjebluf het volgende:
[afbeelding]
maya de bij.
[afbeelding]
de robinsons
[afbeelding]
inspector gadget
De tekenstijl heeft wat weg van happy tree friendsquote:Op zondag 22 juli 2007 03:18 schreef djenneke het volgende:
Pluizerd
[afbeelding]
Ik kan me nog een aflevering herinneren met hallucinerende paddestoelen
Verrek, nou je et zegtquote:Op zondag 22 juli 2007 12:00 schreef katerwater het volgende:
[..]
De tekenstijl heeft wat weg van happy tree friends![]()
Ah, dan weet ik nu waar ik mijn sadisme vandaan hebquote:Op zondag 22 juli 2007 12:00 schreef katerwater het volgende:
[..]
De tekenstijl heeft wat weg van happy tree friends![]()
ja je komt uit mijn tijdperk en je keek dezelfde programma's! keek je dan ook der kleine vampir? kwam ook op de duitser, en lowenzahn, en pumuckl, en van die oranje en blauwe kleipoppetjes, en iets met was rammelt in der kiste..quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn bouwjaar: 1974. Misschien zit daar het verschil?![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:51 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja je komt uit mijn tijdperk en je keek dezelfde programma's! keek je dan ook der kleine vampir? kwam ook op de duitser, en lowenzahn, en pumuckl, en van die oranje en blauwe kleipoppetjes, en iets met was rammelt in der kiste..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |