Prima planquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:13 schreef N.icka het volgende:
Ik zou gewoon een smsje sturen iets in de trant van :morgen lekker vers brood bij de bakker , wil je een croissantje?
kan je het altijd afdoen als grapje als hij er niet van gediend is
Bummer, maar met een beetje geluk liggen ze in scheiding, of zijn ze al gescheidenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
nou na enig speurwerk (schoolbank.nl) ben ik tot het volgende gekomen:
Hij heeft een vrouw en in elk geval 2 kindjes, althans dat lijkt mij anders plaats je er geen foto's van op je profielsite van schoolbank....
Ah! getrouwd op zijn 30e, het zevende jaar is altijd kritiek, hij ligt vast in scheiding!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
37
Misschien is hij al gescheiden maar heeft hij zijn profiel nog niet aangepast door alle drukte?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
![]()
Geweldig bedacht !!
Ik laat dat sms-en toch maar voor wat het is, eerlijk gezegd.
Mannen met kids en vrouw enzo(voor mij niet meer)
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:02 schreef Spekkiemonster het volgende:
of gewoon een sms-je met ...
Je bent zeker getrouwd, en je hebt kinderen ook natuurlijk?
Dat heb ik nou altijd als ik een leuke man tegenkom namelijk.....
En hij weet wie [Spekkie] is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
Oke tekst wordt:
Laat me raden... je bent getrouwd en je hebt harstikke leuke kinderen?
Dat heb ik namelijk altijd als ik een leuke man tegenkom.
Indien fout gegokt .... vind je het misschien leuk een keer iets met me te drinken?
Als bedankje ofzo voor je goede daad afgelopen week, groetjes [Spekkie]
Stop nu eens met twijfelen en teveel nadenken. Gewoon DOEN!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
of zet ik mezelf dan compleet voor lul en kom ik seperate over?
Als hij goed geluisterd heeft aan de telefoon wel, maar oke ...quote:
piep piep.... hij lezen, Spekkie? Spekkie? oh nee, dat is zeker die Ma Tokkie die ik laatst hielp met de boodschappen in de achterbak zetten... run Leuke Vent, run!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
Oke tekst wordt:
Laat me raden... je bent getrouwd en je hebt harstikke leuke kinderen?
Dat heb ik namelijk altijd als ik een leuke man tegenkom.
Indien fout gegokt .... vind je het misschien leuk een keer iets met me te drinken?
Als bedankje ofzo voor je goede daad afgelopen week, groetjes [Spekkie]
Dat is een goeiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:20 schreef N.icka het volgende:
Ik zou de tekst over kinderen eruit laten , stel dat hij gescheiden is en wel kids heeft , lijkt het net alsof je die kinderen niet wilt
nouja .... hij woont dus een straat achter me, dus de kans zit er wel in ...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Doen joh! Wat heb je te verliezen.
Hooguit een keer een rooie kop mocht je hem toevallig tegenkomen, maarhoe groot is die kans nou...
gewoon doen, in het ergste geval voelt hij zich gevleid, maaaaaaaaar.....quote:
Die onthou ik voor als ik een berichtje terug krijg wat tegenvalt ....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
'better to be sorry for what you did do, than for what you didn't do'.
zegt niets, kan ook pas na een dag of wat pas komen, na een week mag je de hoop laten varenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |