Thanks voor de info! Ik ga het binnenkort is proberenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:52 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Ze geven je van alle producten die je wil proberen, een monstertje.
Dan moeten ze ze wel hebbenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:52 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Ze geven je van alle producten die je wil proberen, een monstertje.
Ik heb dat "immuun" probleem ook altijd....maar tot nu toe nog niet met de Normaderm (de wasgel). Ik gebruik 'm al drie jaar. Af en toe wissel ik af met teatree scrub van het Kruidvat bv. s' avonds en Normaderm 's ochtends. Of de wasgel van Etos (de groene).quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef Kwelit het volgende:
Ik gebruik sinds vrijdag Normaderm (reinigingsgel, scrub, lotion en dag/nachtcreme) en ik moet zeggen dat (tegen mijn verwachting in) de onzuiverheden in mijn gezicht echt nu al een stuk zijn verminderd.
Ik hoop alleen niet dat mijn huid er over een tijdje 'immuun' voor wordt. Iets wat bij mij helaas vaker voorkomt![]()
Binnen 4 weken zou mijn gezicht helemaal glad moeten zijn, dus ik ben benieuwd.![]()
Die teatree scrub van Kruidvat, hoe bevalt die? Misschien dat ik hem ook ga proberen..ik hoor er wel veel goede verhalen over.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb dat "immuun" probleem ook altijd....maar tot nu toe nog niet met de Normaderm (de wasgel). Ik gebruik 'm al drie jaar. Af en toe wissel ik af met teatree scrub van het Kruidvat bv. s' avonds en Normaderm 's ochtends. Of de wasgel van Etos (de groene).
Prima. Idem voor de dag/nachtcreme. Ik gebruik 'm wel eens als nachtcreme omdat andere nachtcremes te vettig voor mijn huid zijn, ik krijg dan altijd van die lekkere onderhuidse puisten *auw*.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:58 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Die teatree scrub van Kruidvat, hoe bevalt die? Misschien dat ik hem ook ga proberen..ik hoor er wel veel goede verhalen over.
De teatree scrub van het kruidvat vindt ik super net zoals teatree masker van het kruidvat.De dag/nacht creme ben ik niet zo'n fan van,op een of andere manier wordt mijn huid daar juist vettig van!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:58 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Die teatree scrub van Kruidvat, hoe bevalt die? Misschien dat ik hem ook ga proberen..ik hoor er wel veel goede verhalen over.
Volgens mij zitten de scrub en het masker niet meer in het assortiment.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
De teatree scrub van het kruidvat vindt ik super net zoals teatree masker van het kruidvat.De dag/nacht creme ben ik niet zo'n fan van,op een of andere manier wordt mijn huid daar juist vettig van!
Het masker kon ik de vorige keer idd niet vinden,van de scrub had ik 3 potten op voorraad ivm en aanbieding toen,de laatste pot is bijna leeg.Wel jammer als ze er niet meer zijn,was lekker spul voor een lekkere prijs!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de scrub en het masker niet meer in het assortiment.
De teatree scrub nog wel hoor, vorige week nog een pot gehaald. Ik heb alleen geen masker in die lijn kunnen vinden, dus dat zal er wel uit zijn dan.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij zitten de scrub en het masker niet meer in het assortiment.
Je kan ook de Normaderm nacht nemen, voor een hydraterende verzorging. In de nacht produceert de talgklier maximaal zo ga je toch nog onzuiverheden tegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Kwelit het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste paar dagen last heb van een drogere huid (had ik altijd wel, maar nu is toch wat extremer) vooral rond mijn ogen en mondhoeken. Die Normaderm dagcreme houdt mijn huid niet 'vochtig' genoeg blijkbaar.
Ik wil dus een creme die mijn huid het liefst de gehele dag 'moist' houdt, niet trekkerig aanvoelt en ook nog es lekker ruikt als het ff kan. Any aanraders, tips..?
Ik heb dus altijd een hele trekkerige huid (gezicht) als ik gedouched heb. ik gebruik nu de dagcreme van de Hema, met Q10 geloof ik ofzo, iig voor droge huid.... Maar ook die voor de rijpere huid is heel fijn....quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Kwelit het volgende:
Ik wil dus een creme die mijn huid het liefst de gehele dag 'moist' houdt, niet trekkerig aanvoelt en ook nog es lekker ruikt als het ff kan. Any aanraders, tips..?
Ik gebruik Thermal Fix Mat, een soort gelchtige emulsie. Mijn huid is kan erg trekkerig zijn, maar glimt wel ontzettend, dus dan is deze perfect.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef Kwelit het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste paar dagen last heb van een drogere huid (had ik altijd wel, maar nu is toch wat extremer) vooral rond mijn ogen en mondhoeken. Die Normaderm dagcreme houdt mijn huid niet 'vochtig' genoeg blijkbaar.
Je kan combineren met Skinset en Normaderm, Skinset overdag en Normaderm in de nacht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Merel het volgende:
Ik gebruik nu Skinset. Dat kan niet voorkomen dat m'n huid soms onrustig is, maar zorgt wel dat het sneller weg is dan andere middeltjes. Ik zit te twijfelen of Normaderm niet beter is. Hebben echt alle apotheken waar het spul verkocht wordt er verstand van? Ik vertrouw die apothekersassistentes namelijk niet helemaal
Normaderm, Oligo, NeOvadiol.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef Lethe het volgende:
Gebruik het sinds kort, weet zo even uit m'n hoofd niet zo snel welke variant (iig die groene) en vind hem wel fijn.. !
Ik, NIET aan beginnenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:32 schreef Marjenda het volgende:
Iemand al een keer de 3 weekse kuur "Normaderm Renoverend Systeem" geprobeerd ??
O daar hebben er dus meer last van .... ik dacht dat ik het pompje gesloopt had .... ik heb nu het pompje los getrokken, er zit nog redelijk veel creme is maar tis wel lastig om het eruit te krijgenquote:Van de normale normaderm heb ik trouwens een hekel aan het pompje van de dagcreme, dat houdt ermee op als het flesje nog halfvol zit
Gewoon een klacht van maken, gebeurd echt veel, niet echt handig.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:58 schreef Marjenda het volgende:
[..]
O daar hebben er dus meer last van .... ik dacht dat ik het pompje gesloopt had .... ik heb nu het pompje los getrokken, er zit nog redelijk veel creme is maar tis wel lastig om het eruit te krijgen![]()
Dat doe ik ook altijd, als ik er via dat pompje niks meer uit krijg, dan sloop ik dat dopje eraf.. en dat 'rietje' gebruik ik dan om alles eruit te lepelen.. toch best wel irritand, dat pompje hoort gewoon te werken!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:58 schreef Marjenda het volgende:
[..]
O daar hebben er dus meer last van .... ik dacht dat ik het pompje gesloopt had .... ik heb nu het pompje los getrokken, er zit nog redelijk veel creme is maar tis wel lastig om het eruit te krijgen![]()
En hoe krijgen jullie het voor elkaar om de creme wat op de bodem zit eruit te krijgen ?? Het 'rietje' raakt de bodem niet. Er zit daar nog een hele boel creme . Heb 'm al op z'n kop gezet maar het zakt niet ....quote:[Dat doe ik ook altijd, als ik er via dat pompje niks meer uit krijg, dan sloop ik dat dopje eraf.. en dat 'rietje' gebruik ik dan om alles eruit te lepelen.. toch best wel irritand, dat pompje hoort gewoon te werken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |