het ligt vlak bij Baarle Hertog idd.. maar daarvan kan ik me nog ongeveer wel voorstellen hoe dat gegaan zou kunnen zijn rond de afscheiding van België... Maar die weilandenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef Locusta het volgende:
Stond laatst wel een grappig artikel over enclaves in allerlei landen, zoals Baarle Hertog in Nederland/België en bijv. Guantanomo Bay in Cuba.
Misschien dat dit ook zo'n soort enclave is?
De wei van Werchter wordt toch wel eens per jaar door tal van Nederlanders bezochtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
En........Waarom zijn er geen Nederlandse weilanden in België
Verdomd.. Dat is er dus welquote:Opwoensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef teamlead het volgende:
En........Waarom zijn er geen Nederlandse weilanden in België
nog 40 minuten voor ik naar huis mag jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:53 schreef dutchtubby het volgende:
kan wel merken dat jij je blijkbaar erg verveelt
Ja, stond pas in Quest zoals al eerder genoemd. Toch een raar idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:03 schreef znarch het volgende:
Bestaan zelfs enclaves in enclaves. Weheh volgens mij zijn er zelfs enclaves in enclaves weer in enclaves.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:01 schreef Kptelmo het volgende:
Je hebt natuurlijk ook nog Belgische weilanden die gewoon in België liggen, maar stiekem liever in Duitsland hadden gelegen.
link
http://nl.wikipedia.org/wiki/Enclavequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
TVP. Ik ben benieuwd of iemand met zekerheid kan zeggen hoe het nu in elkaar zit.
Ja, volgens mij lag er zoiets in Azië. Zal eigenlijk ff de Quest van vorige maand (ofzo) er ff bij moeten pakken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:03 schreef znarch het volgende:
Bestaan zelfs enclaves in enclaves. Weheh volgens mij zijn er zelfs enclaves in enclaves weer in enclaves.
Toevallig ook in de buurt van Maasmechelen.quote:
Ging volgens mij onder andere over India (met tig enclaves in enclaves) en over Maleisie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ja, volgens mij lag er zoiets in Azië. Zal eigenlijk ff de Quest van vorige maand (ofzo) er ff bij moeten pakken.
Yup, met Bangladesh. Hier staat een heel verhaal daarover. Baarle Nassau/Hertog stelt dan geen reet voor, vergeleken met datquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef Palau het volgende:
Dat heeft te maken met het scheiden van het bezit van 2 hertogen.
[..]
Ging volgens mij onder andere over India (met tig enclaves in enclaves) en over Maleisie.
India wintquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Yup, met Bangladesh. Hier staat een heel verhaal daarover. Baarle Nassau/Hertog stelt dan geen reet voor, vergeleken met dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |