Nee, valt mee, de tieners zijn over het algemeen eerder dan hun ouders in de kerk (op de fiets) die vinden het allemaal wel tof.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat slecht.
Heb je veel jongeren in de kerk dan die tot het laatste moment blijven liggen? Ik werd altijd steevast om 8:45 uit bed getrapt voor het ontbijt op zondagochtend.
Dat is al een stuk beter dan in de kerk van mijn ouders... daar zijn bij de preek eindelijk alle mensen binnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Iedereen is meestal binnen voor de mededelingen na het tweede lied
Het is nog al een informeel sfeertje
Och, als wij een paar keer strikt om 10 uur beginnen (soms doen we dat ineensquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter dan in de kerk van mijn ouders... daar zijn bij de preek eindelijk alle mensen binnen.![]()
En mijn vader is al 10 jaar bezig de mensen enige punctualiteit bij te brengen, maar bij de betreffende groep is dat onbegonnen werk.![]()
daarvoor hebben ze riemen uitgevonden hèquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit even uit te blazen, onder de witte spikkelsBen de keuken aan het witten. qltel is nu het volgende stuk aan het afplakken. Ik zal er wel heel elegant uitzien in mijn veel te grote shirt (handig, had ik per ongeluk niet weggegooid maar komt nu dus goed van pas) en blote benen - omdat ik mijn kluskleren niet kan vinden en qltels oude spijkerbroek blijft niet om mijn kont hangen
't Zal me worst wezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef teigan het volgende:
Ach, zolang er niet ineens nieuwe buren in de keuken staan, dan maakt het ook niet zoveel uit..
En... dekt het in een keer of ben je nog weken aan het witten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Zal me worst wezen![]()
Voor nu ben ik gespikkeld genoegStraks maar weer een ander klusje zoeken
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Liejannuh het volgende:
[raar lijstje]
Cool lijstje he?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan niet kloppen lijkt mij. Sterker nog, het lijkt me echt een onzin lijst.
![]()
Oeh dan heb ik:quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Cool lijstje he?!
Volgens mij klopt er ook niet zo heel erg veel van.
Als je niet te moeilijk doet, dan heb ik al 7 "ziektes.
Hooikoorts, astma, allergie, slechtziend (-5 is toch wel een beetje slechtziend?), problemen met het hart (af en toe hartkloppingen), migraine/hoofdpijn (zelden, maar ik heb er wel eens last van) en overgewicht.
Ik hou van lijstjes afzeiken.
RSI staat er ook tussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh dan heb ik:
Hooikoorts, astma, allergie, migraine/hoofdpijn en overgewicht.![]()
De dingen waar ik echt last van heb zie ik niet in je lijstje terug:
RSI (Of CANS), spastische darm en overgevoelig bindweefsel.![]()
Dan kom ik ook een heel eind: astma, burnout, overgewicht, hoogdbegaafd (waarschijnlijk), slechtziend (officieel, familiekwaaltje, geen last van verder)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik lees net in Dagblad de Pers (die van gister eigeniljk) dat er 8.000.000 Nederlanders zijn met overgewicht!
Het artikel heet "Van de 16 miljoen Nederlanders zijn er 47 miljoen ernstig ziek" en dat is natuurlijk een ontzettend grappige titel, alleen klopt er niets van het lijstje. Aantal ziektes die zijn genoemd en die ik nu niet echt een ziekte vind: hoogbegaafd (66.000 Nederlanders), Kaalheid, haaruitval (8.000.000 Nederlanders), snurken (2.000.000 Nederlanders) en UMTS straling (320.000 Nederlanders).
Komt nog eens bij dat de hoeveelheden volgens mij helemaal niet kloppen. Ik noem er een paar:
- 1.000.000 Nederlanders met een burnout (beetje veel!)
- 240.000 Nederlanders met Astma/COPD (beetje weinig!)
- 820.000 Nederlanders die alcoholist zijn (dat is wel heel veel, bijna net zoveel als hooikoorts!)
- 650.000 mensen die blind of slechtziend zijn (beetje veel ook, tenzij je met -3 of +3 al slechtziend bent!)
- 8.000.000 Nederlanders die last hebben van kaalheid of haaruitval (dat is 1 op de 2!)
- 5.000.000 Nederlanders met problemen met het hart (beetje veel ook!)
- 1.500.000 Nederlanders met migraine of hoofdpijn (vage omschrijving, beetje veel ook).
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Dan kom ik ook een heel eind: astma, burnout, overgewicht, hoogdbegaafd (waarschijnlijk), slechtziend (officieel, familiekwaaltje, geen last van verder)
Lekker vaag![]()
Stond hypermobiel er niet bij?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:46 schreef freecell het volgende:
Wij hadden het lijstje gisteren al gevonden
Ik had van het lijsje: Allergieën (mijn mond tintelt als ik citrus eet), ADHD, hoogbegaafdheid, lage rugpijn(niet vaak, gewoon eens in de maand
), autisme (ADHD, valt in het autistisch spectrum) Atsma COPD (nooit last van, maar wel een vorm van bronchitis, dus officieel wel
)
UMTS straling heb ik volgens mij geen last van
En werkelijk, ik ben kerngezond
De ondertitel was "(als we geloof hechten aan de patiëntenlobby's die volgend jaar 10 miljoen extra subsidie krijgen)"quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:55 schreef omearos het volgende:
Pff, dan heb ik er nog meer, oa hypermobiel en allergieen
Wat is het nut van zo'n lijst? Zijn het mensen die het hebben of die er last van hebben? Want ik heb alleen echt last van astma en burn-out, de rest niet
checkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
1 op de 3 mensen last van hun hart? Als in: gebroken hart of zo?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit eens gelezen dat iedereen gemiddeld 6-7 kwaaltjes per week heeftDenk ook aan pukkeltjes, een verrekt spiertje, een zonnebrandje, iets in je oog krijgen etc etc.
Ik heb een nieuw onderschrift, ik vond het te mooi om niet te melden
Jep, ik heb heel veel gecompensatie-eetquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:16 schreef omearos het volgende:
Welkom terug Stormwqueen![]()
Knap dat je bent gestopt met rokenIs dat ook de reden dat er 5 kilo snel af moet?
Op welke manier ga je dat doen? Ook zo'n pakket als Levi of iets anders?
Gestopt met roken, goed zegquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, ik heb heel veel gecompensatie-eet
Plus dat ik van die blijheidspilletjes slik momenteel waardoor ik meer schijt heb aan mijn vetrollen
Maar nee, geen pakket, ik ga lekker soepdieten(ik ril bij de gedachte aan shakes etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |