Zoals verleden jaar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:15 schreef borisz het volgende:
en natuurlijk is het hopen dat een BVO onderuit gaat
Helemaal niet. Weerseizoenen horen bij het voetbal, kunstgras en een dak op je betonblok dan weer niet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is gewoon achterlijk dat we in de zomer uit onze neus staan te vreten en in de winter in de kou wedstrijden moeten kijken. Ze moeten dat hele schema omgooien. Zomers voetballen, 's winters rusten!
Laatst nog old-skool onoverdekt in de regen gestaan (VW Hamme - KV Mechelen). Love it!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het zomerseizoen er dus net wat meer bij horen als het winterseizoen![]()
En speelt Roda JC geen voorbereiding?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:15 schreef DarkShine het volgende:
Het programma van de KV:
Zit niks spectaculairs bij. Enkele amateurploegen en het Maritiemtoernooi...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En speelt Roda JC geen voorbereiding?
Bij Roda ookquote:
Dat valt wel mee, we spelen nu al 6 seizoenen achter elkaar tegen een Maccabi of Hapoelquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef PLAE@ het volgende:
de 28e leukzullen wel wat joden op af komen.
Dat is wsl boeiender dan die van Mechelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zit niks spectaculairs bij. Enkele amateurploegen en het Maritiemtoernooi...
Ken best maar dit is de enige waar bij ons wat gasten op geilen. Hapoel Tel Aviv en Macabbi Tel Aviv vergelijken is net zoiets als Ajax en feyenoord geloof ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, we spelen nu al 6 seizoenen achter elkaar tegen een Maccabi of Hapoel
Geel kan nog wel leuk wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is wsl boeiender dan die van Mechelen
Tegen de regioselectie ga ik sowieso heen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef Dos37 het volgende:
Of er gewoon naar toe gaan natuurlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:45 schreef Urquhart het volgende:
Altijd leuk die oefenpotjes. En dan via een hele slechte internet-stream van de lokale omroep luisteren, die binnen een mum van tijd overbelast is
Niet alles is in de buurt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Of er gewoon naar toe gaan natuurlijk![]()
Dat is Eredivisie tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef mcyodogg het volgende:
en VVV
Twijfelgevalletje, want wanneer trek je de grensquote:
Ja vorig seizoen, dit seizoen niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef TomComCo het volgende:
VVV Venlo, FC Dordrecht, De Graafschap, TOP Oss en FC Omniworld waren vorig seizoen allemaal Jupiler!
Waar komt Liverpool heen dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
Komen er buiten Arsenal, Liverpool, Chelsea, Wigan, Norwich en Sheffield nog meer Engelse clubs naar Nederland?
Jeps, net als Porto en Shanghai Shenhua.quote:
Ja, ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat Chelsea daar kwam.
Swansea dacht ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef DutchGooner het volgende:
Komen er buiten Arsenal, Liverpool, Chelsea, Wigan, Norwich en Sheffield nog meer Engelse clubs naar Nederland?
Wel voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef PLAE@ het volgende:
Ook al was het dat wel, dan was het nog niet het noemen waard
ja bij Swansea omdat die behangboer van de matjes het sponsort en omdat Tom Egbers er z'n hobby van maakt om daar belastinggeld aan te verkwisten....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel voor de liefhebbers.
Ken zat Nederlanders die Engelse ploegen in de voorbereiding volgen door Nederland.
Waarom in godsnaam? Of ben ik de enige die dat denkt?quote:'Met tien man voor de pot tegen Ajax'
GFC-trainer Alte Relker: ,,Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.” Derdeklasser GFC uit Goor krijgt maandag bezoek van het grote Ajax. De Amsterdamse grootmacht speelt een oefenwedstrijd op Sportpark Heeckeren ter ere van het honderdjarige jubileum van de Goorse voetbalvereniging.
Strijdplan
Alte Relker, trainer van de thuisploeg, heeft zijn strijdplan al klaar: “Ik denk dat ik maar met twee rijen van vijf ga spelen. Vijf verdedigers en daarvoor een blok van vijf middenvelders. Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Die komen toch niet aan de bal. Ik verwacht niet dat er maandagavond iemand bij Jaap Stam in de buurt gaat komen.”
De coach zag de Amsterdamse ploeg ooit spelen en heeft daar slechte herinneringen aan overgehouden. ,,Ik heb Ajax een paar jaar geleden zien spelen tegen een ander regionaal team. Binnen mum van tijd stonden ze al 7-0 voor. Daar heb ik geen trek in. Daarom kies ik voor een verdedigende tactiek. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.”
Ik vraag me eerder af waarom Ajax in godsnaam tegen een derdeklasser gaat oefenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom in godsnaam? Of ben ik de enige die dat denkt?
Is ook niet leuk. Gewoon proberen aan te vallen. Deden wij tegen AZ ook, leverde ook een goal op. Dat is veel leuker om te zien. Als je massaal verdedigt verlies je met 0-5 als je mazzel hebt, nu werd het 1-7 en had je zelf een goal. Veel leuker voor het publiek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Of ben ik de enige die dat denkt?
De toeschouwers willen een leuke pot zien. Of je nu met 0-5 of 0-20 verliest, wat maakt het uit? Voor je spits is het toch ook alleen maar gaaf om een keer een bal te krijgen in een 1-1 met Jaap Stam? Lekker achteruit lopen in een wedstrijd die je toch gaat verliezen, wat een lol zeg.
Met Den Bosch neem ik aan? Nou, ik ben wel benieuwd wat dat wordtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen Porto, lekker weer en bier.
Morgen Top Oss, lekker weer en Bob...........doe toch iets fout deze zomerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen Porto, lekker weer en bier.
Das knap hoor!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef Knoekie het volgende:
Rksv Taxandria 0 - 12 Feyenoord
0-1 Van Santa (eigen doelpunt keeper)
...
Wie is die testspeler?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:43 schreef Schimpie het volgende:
sv Heerlen - Roda JC 0-7
0-1 Elbakay Bouchiba, 0-2 Marcel de Jong, 0-3 Jamaïque Vandamme, rust 0-4 Boldiszár Bodor, 0-5 Elbakay Bouchiba, 0-6 testspeler, 0-7 Marcel Meeuwis (pen)
Voor wat het waard is.
Toch leuk dat De Jong weer meer kan spelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:09 schreef mcyodogg het volgende:
Wilhelmina ’08 - PSV 0-10
Doelpunten: (17) Perez 0-1; (19) Kromkamp 0-2; (23) De Jong 0-3; (51) Väyrynen 0-4; (52) Lazovic 0-5; (54) Afellay 0-6; (71) Voss 0-7; (74) Väyrynen 0-8; (75) Voss 0-9; (88) Zeefuik 0-10.
Bij VVV stond de derde keeper (Raymond van Driel) in de goal, en de basisspelers Sjors Verdellen, Edwin Linssen, Niels Fleuren, Mike Mampuya, Ken Leemans, Karim Soltani, Paul Jans, Rachid Ofrany, Nordin Amrabat en Siebe Blondelle stonden er allemaal langs.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:38 schreef Sensation89 het volgende:
Omg VVV
Maarja Graafschap ook niet echt goed maar wel met een B - Team en een makkelijk gegeven strafschop voor Telstar.
het had een uefa-cup wedstrijd kunnen zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Silenus het volgende:
Ga vanavond naar Steaua Boekarest - AEK Athene in Helmond, stadion De Braak.
Hopen dat de oude Rivaldo nog wat kan laten zien.
Dank je voor de tip, ik denk dat ik er ook naar toe ga.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Silenus het volgende:
en 1-1, 1-0 door Rivaldo en een fraaie kopbal in blessuretijd zorgde voor de 1-1, aardige pot met wsl meer sfeer vanavond dan komend seizoenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Silenus het volgende:
quote:Veelerveen met ruime cijfers verslagen
FC Groningen heeft dinsdagavond in Veelerveen met 0-16 gewonnen van de plaatselijk voetbalvereniging. De FC verdeelde de goals gelijk over de twee helften. Serdar Ozturk scoorde driemaal.
Opstelling FC Groningen: Koopmans; Matthijs, Svejdik, Kruiswijk (46' Sankoh), Stenman (46' Metaj); Lindgren (76' Rozema), Rozema (46' Meerdink), Levchenko, Fledderus; Ozturk (46' Nijland), Van de Laak (46' Lovre).
Scoreverloop: 6' Lindgren 0-1, 12' Levchenko 0-2, 17' Rozema 0-3, 20' Ozturk 0-4, 22' Van de Laak 0-5, 27' Stenman 0-6, 37' Ozturk 0-7, 40' Ozturk 0-8; 49' Lindgren 0-9, 51' Nijland 0-10, 64' Lovre 0-11, 69' Fledderus 0-12, 70' Metaj 0-13, 73' Zonneveldt (eigen doel) 0-14, 78' Rozema 0-15, 81' Nijland 0-16.
Scheidsrechter: Bakkelo
Toeschouwers: 1.700
Bron: FC Groningen
Yep, zijn zoon.quote:
Robben was natuurlijk een uitzonderlijk talent..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Groot talent ala Robben of meer in de richting van een Holla?
Klopt. Zonde voor jullie dat hij zo vroeg is weggeplukt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Robben was natuurlijk een uitzonderlijk talent..
Dat is inderdaad wel een indicatie dat hij wat in zijn mars heeft, speler van het toernooi word je niet zomaar.quote:Hij werd ook verkozen tot beste speler op het euro voetbal toernooi..
Nog niet best volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe staat Heracles er voor komend seizoen op?
Wat heb jij zien gebeuren? Wat je leest op internet loopt nogal uiteen qua verhalenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef Urquhart het volgende:
Nou, ik heb vanmiddag ook een leuk oefenpotje meegemaakt.![]()
Go Ahead Eagles - Ajax: 0-1 'Huntelaar.
Het was leuk, tot dat de 30ste minuut.
quote:Kuitbeenbreuk en enkelbanden Guus de Vries afgescheurd
In de 16e minuut van BV Cloppenburg-FC Emmen zeeg Guus de Vries ter aarde. Van een overtreding van een tegenstander was geen sprake maar zijn rechtervoet bleef bij het aanzetten staan. Het was spelers en scheidsrechter al snel duidelijk dat er ernstigs aan de hand was en vijf minuten later werd besloten de wedstrijd, die een onderdeel van de Sport Woche in het plaatsje Sedelsberg was, te staken. Medewerkers van het Rode Kruis waren ter plaatse en na eerste hulp te hebben verleend, waarbij de voet werd gezet, werd Guus de Vries na 25 minuten op de grasmat te hebben gelegen naar een Duits ziekenhuis vervoerd waar hij vandaag (zaterdag) nog wordt geopereerd. Hij zal naar verwachting drie dagen aldaar verblijven waarna hij naar Nederland kan worden vervoerd. De vraag hoe lang het herstel kan duren kan daarna pas worden beantwoord.
FCEmmen.nl
Niet zo heel veel, maar zat er wel vlakbij. Twee of drie "Ajax-supporters" lopen op een gegeven moment langs het veld richting het gedeelte waar de harde kern van Go Ahead Eagles zit. Ik was nogal verbaasd, want het leek me niet al te snugger om met een AFCA-vest en een Israelisch petje op richting dat vak te lopen, maar goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat heb jij zien gebeuren? Wat je leest op internet loopt nogal uiteen qua verhalen
Het is Lokomotiv Sofia en ik kan nergens vinden waar deze wedstrijd gespeeld gaat worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:30 schreef NoelGallagher het volgende:
dinsdag in harderwijk valencia-levski sofia als ik het goed heb
Op het terrein bij VVOG. 7 uur!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef spurs het volgende:
[..]
Het is Lokomotiv Sofia en ik kan nergens vinden waar deze wedstrijd gespeeld gaat worden.
Oke thanks, ga ik wel ff kijken denk ikquote:Op maandag 23 juli 2007 17:58 schreef Dennus-F het volgende:
dat is verzet.. Ik woon in Harderwijk dus had ff gebeld met wat vvogers die daar wat op het terrein doen
Als die net zo veel weinig meenemen als vorig seizoen zal het vast goed komen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
morgen komt CFC naar Nederland!
Ze waren er vorig jaar toch met Shevchenko, Ballack, Lampard, Robben, Terry en de hele zooi?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als die net zo veel weinig meenemen als vorig seizoen zal het vast goed komen!
Ik heb het over het aantal supporters....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze waren er vorig jaar toch met Shevchenko, Ballack, Lampard, Robben, Terry en de hele zooi?
Een afgescheurde kuitbeenbreuk.. dat zal eruit hebben gezienquote:
Zijn/waren vriendjes van elkaar en CFC moet 2 dagen erna tegen de rangers.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Boring summer? Valt wel mee zeker? Zaterdag slag bij Deventer en morgen komt CFC naar Nederland!
Natuurlijk niet zo goed als Groningen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef DRD het volgende:
FC Groningen - FC Dordrecht 1-2.
Zijn wij nu zo goed of .........![]()
Was idd een boring oefenpotje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef Dennus-F het volgende:
0-0 bij Valencia aardige vedettes daaro. Was goed te merken dat ze al 2 keer hadden getraint vandaag
Officieel wordt weer gesproken over het halen van het linkerrijtje en "meedoen" om een periodetitel en de nacompetitieplaatsen. En aanvallend voetbal spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet zo goed als Groningen.
Maar ik heb Dordt vorige week tegen NEC zien spelen en ik moet zeggen dat jullie een leuke ploeg hebben.
Wat is de doelstelling van Dordt dit jaar? Eerste 5? Dat moet zeker lukken.
En wederom niet veel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als die net zo veel weinig meenemen als vorig seizoen zal het vast goed komen!
En Helders elftal - Roda JC 0-4quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:33 schreef Sensation89 het volgende:
Maritiem Toernooi:
De Graafschap - NEC 0-0 (4-3 na penalties)
beeld ergens ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:12 schreef pekel het volgende:
TOP Oss - Maccabi Petah Tikva 1-0 gest.
-Duel werd al in de 31ste minuut gestaakt. 3 spelers van Maccabi hadden toen al een rode kaart gekregen, waarna scheidsrechter van Meenen besloot het duel niet meer voort te zetten.![]()
quote:26-07-07: OEFENWEDSTRIJD TEGEN MACCABI PETAH TIKVA GESTAAKT
donderdag 26 juli 2007 0:00
De oefenwedstrijd tegen Maccabi Petah Tikva uit Israël is donderdavond na 31 minuten spelen gestaakt wegens wangedrag van de Israëlische spelers.
TOP Oss had na 14 minuten de leiding genomen door een doelpunt van Marc Harlaux uit een inworp van Bart van Hintum.
Een van de Israëlische spelers beging binnen een minuut twee zware overtredingen op Yvo van Engelen en dit betekende twee keer geel en dus rood. Hierop ontstond een opstootje waarbij door de spelers van de tegenpartij klappen werden uitgedeeld.
Scheidsrechter Raymond van Meenen besloot nog twee spelers een rode kaart te geven en de wedstrijd te staken. Verder spelen had in de ogen van Van Meenen geen zin. “Om verdere mogelijke escalaties te voorkomen is het beter niet verder te spelen”.
Tot het incident met de tweede gele kaart had de wedstrijd geen enkele aanleiding gegeven tot de felle reacties van de Israëlische spelers. Trainer Hans de Koning was teleurgesteld maar had volledig begrip voor het besluit van de scheidsrechter en prees zijn eigen ploeg voor het feit dat ze zich keurig en beheerst hadden gedragen.
Hoe de blessure van Yvo van Engelen eruit ziet was vanavond niet duidelijk, maar het zag er niet goed aldus de speler.
TOP Oss was van start gegaan met de volgende spelers:
Wilko de Vogt, Charles Kazlauskas, Yvo van Engelen, Leon van Dalen, Bart van Hintum, Mike Tijssen, Marc Harlaux, Guillermo Zschüsschen, Engin Sariusta, Erik Quekel, Rik van de Langenberg.
De Nederlandse clubs vragen die teams niet, maar het is eerder andersom. De Israelische teams beleggen een trainingskamp in NL en een contactpersoon/makelaar regelt hier de tegenstanders voor ze.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef methodmich het volgende:
Hmm, is volgens mij ook niet de eerste keer dat een oefenduel tegen een ploeg uit Israël uit de hand loopt. Paar jaar geleden had je ook zo'n team dat zich volgens de serie "Pezen in de Provincie" in VI als een soort commando-eenheid over de velden bewoog.
Ik snap niet waarom clubs die teams nog vragen.
Roda 1-0 NEC (penalties 2-4).quote:
De eerste prijs is binnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda 1-0 NEC (penalties 2-4).
Roda wint het toernooi, wat zijn we er blij mee
De beker en de competitie volgen vanzelfsprekend ook nog.quote:
Tong nog gedag gezegd?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef DutchGooner het volgende:
NIVO Sparta v FC Den Bosch 0-4, had gezien de kansen minimaal dubbele cijfers moeten zijn.
Hoe speelde Omni?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef Suijk het volgende:
Omniworld vanavond met 2-1 van Cambuur gewonnen, eindelijk het nieuwe elftal eens gezien.
Dan nog kan je het afwijzen. Petach-Tikva heeft een reputatie, en die houden ze zo behoorlijk hoog.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:20 schreef spurs het volgende:
[..]
De Nederlandse clubs vragen die teams niet, maar het is eerder andersom. De Israelische teams beleggen een trainingskamp in NL en een contactpersoon/makelaar regelt hier de tegenstanders voor ze.
quote:Voor vijfde keer in dubbele cijfers
31 juli, 21:08 uur
FC Groningen heeft vanavond dubbele cijfers bereikt tegen Hunsingo. Na een 0-7 ruststand werd het uiteindelijk 0-15.
Opstelling FC Groningen Luciano; Pellegriti, Svejdik (46' Sankoh), Kruiswijk (75' Stenman), Van der Laan; Metaj, Rozema, Fledderus (75' Lovre), Van de Laak (46' Meerdink); Suarez (41' Ozturk), Nevland (46' Nijland).
Scheidsrechter: De Graaf
Toeschouwer: 2.600
Scoreverloop: 4' Suarez 0-1, 22' Nevland (Rozema) 0-2, 33' Nevland (Fledderus) 0-3, 40' Van de Laak (Van der Laan) 0-4, 42' Nevland 0-5, 43' Ozturk 0-6, 45' Van de Laak 0-7; 58' Nijland 0-8, 76' Ozturk (Lovre) 0-9, 78' Lovre 0-10, 81' Ozturk (Lovre) 0-11, 84' Rozema (Lovre) 0-12, 87' Nijland 0-13, 88' Lovre 0-14, 89' Metaj 0-15.
Van beide kanten niet echt heel sprankelend.quote:
En overtuigend! Overigens had Swansea gister ook gewoon kunnen winnnen van Sparta.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sparta Rotterdam - Swansea City (Wal) 2-2
Moreno Freire, Roberts
Telstar won nog van Swansea...
quote:FC doelpuntloos gelijk tegen Levante UD
FC Groningen heeft vanavond in Valencia met 0-0 gelijkgespeeld tegen Levante UD. De Spaanse tegenstander had met name na rust de betere kansen, maar kwam net als Groningen niet tot scoren.
Opstelling FC Groningen
Van Loo; Silva, Sankoh (62’ Sankoh), Kruiswijk, Stenman; Metaj (79’ Rozema), Meerdink, Levchenko, Lovre (62’ Fledderus); Nevland (62’ Nijland), Van de Laak (79’ Öztürk).
Nee 16 uurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Utragt - Skoda Xanthi begint pas om 19.00
Volgens VI.nl 19.00quote:
En dat doelpunt van Sparta was nog een eigen doelpunt ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sparta - Getafe (1-6)
Precies. Voetballes krijgen op de Open Dag. Zullen Hugo en Jules blij mee zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat doelpunt van Sparta was nog een eigen doelpunt ook
En Getafe verslaat Roda JC op hun Open Dag met 3-0. Zal Atteveld blij mee zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Voetballes krijgen op de Open Dag.
Werkelijk? Jezus die speelden gisteren notabene (en wonnen met 1-6 bij Sparta). ZEER sterker prestaties dan zo 2 dagen na elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Getafe verslaat Roda JC op hun Open Dag met 3-0. Zal Atteveld blij mee zijn
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
Denk dat Getafe het rustiger aan gaat doen tegen 'Nek en Nak', zoals ze bij Radio 1 zeggen
12equote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
maar in de competitie werden ze 11de.
Gamma!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
Denk dat Getafe het rustiger aan gaat doen tegen 'Nek en Nak', zoals ze bij Radio 1 zeggen
Geert Arend Roorda, een jeugdinternationalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Overigens best veel talent bij Heerenveen trouwens. Ik ken hem niet, maar hij lijkt wel op John de Jong:P . Goeie passen.
Heeft NEC al gescoord deze oefencampagne?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
NEC - Getafe eindigde trouwens in een matige 0-1. Dus NEC leidt bij de Eredivisieploegen op doelsaldo.
VVV - NEC 1-1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heeft NEC al gescoord deze oefencampagne?
Dit zou het moeten zijn:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag ook nog vvv-getafe.
MM> Heb jij toevallig nog de opstelling die ze tegen Sparta hadden?
Doelpuntenmaker 2x Gari Uranga.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef Blawh het volgende:
Heracles - Real Sociedad 2-2
1-0 Ricky v/d Bergh
1-1 Sociedad
2-1 Remon de Vries
2-2 Sociedad
2-2. Op zich wel een redelijke pot, de spelers wisten elkaar beter dan vorig seizoen te vinden had ik het idee. Ricky speelde wel aardig alleen liet zich weer te makkelijk opfokken. Verder jammer dat er maar met 1 spits werd gespeeld, beetje lafjes. Maar op zich een redelijke pot met een schitterende goal van de Vries.
Owjah, nu je het zegt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doelpuntenmaker 2x Gari Uranga.
1-1 Vrije trap
Anderlecht is niet de enige landskampioen die een pak slaag krijgt van een Spaanse club:quote:
Bayern Munchen is toch geen kampioen gewordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Anderlecht is niet de enige landskampioen die een pak slaag krijgt van een Spaanse club:
Mallorca - Bayern Munchen 3-0.
Vast wel een keer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Bayern Munchen is toch geen kampioen geworden?
hehe, wat een blunder.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:08 schreef WeebI het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uvYzAnkjhMY
de matige late goal van Real Madrid tegen Belenenses
Classic.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:08 schreef WeebI het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uvYzAnkjhMY
de matige late goal van Real Madrid tegen Belenenses
Gestaakt, zo kan ik het ookquote:
Komt vast omdat ze hier opeens op gras moeten voetballen met een echte bal en echte voetbalschoenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:19 schreef Frenkel het volgende:
Mijn vader moest gisteren Senegal (onder 23) tegen Mifano (lokale 5e klasser uit Mierlo) fluiten.
Mijn god wat waren die Spelers van Senegal slecht.. ze hebben met 3-1 gewonnen, maar het enige hoogtepunt was als de spelers van senegal een doelpunt gingen vieren
Volgens mij was die keeper van Senegal ook niet echt natte ballen gewend, want bijna alle ballen glipte uit zijn handen!
Niet echt gestaakt, rond de 89e minuut maar al afgeflotenquote:
=stakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet echt gestaakt, rond de 89e minuut maar al afgefloten![]()
Toch een wezenlijk onderdeel van het spel Darkshinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:38 schreef DarkShine het volgende:
Roda 0-1 Murcia. Jol bedankt voor het kapot fluiten van een pot waar wij Murcia regelmatig overliepen (alleen dat scorend vermogen).
Als je een duwtje buiten de 16 belangrijker vind dan een bal die met 2 handen word weggebokst door een Murcia verdedigerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch een wezenlijk onderdeel van het spel Darkshine
Ik heb het over het scoren van goalsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je een duwtje buiten de 16 belangrijker vind dan een bal die met 2 handen word weggebokst door een Murcia verdediger
Hmmm, en dan was ik tevreden met de 2-2 van Heracles. Hopen dat Sociedad met een ander team speelde dan tegen Heracles aangezien ze wel een hele brede selectie hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Sensation89 het volgende:
De Graafschap - Real Sociedad 3-0![]()
![]()
Netjes heur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Sensation89 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Sensation89 het volgende:
![]()
Owh? Aan de instelling te zien was het toch echt een oefenwedstrijd. Maar het kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is toch competitie?
Graafschap netjes gedaan
Athletic.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:38 schreef Silenus het volgende:
Bilbao.
Nou ook veel basisspelers en wat bekende namen als Xabi Prieto, Delibasic, Mikel Gonzalez.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:18 schreef WeebI het volgende:
REAL SOCIEDAD: Bravo; Cifu (Gerardo, m. 45), Ansotegi (Labaka, m. 61), Mikel González (Víctor López, m. 61), Castillo (Sarasola, m. 61); Garitano (Rivas, m. 74); Larrea (Estrada, m. 74), Novo (Stevanovic, m. 74), Markel Bergara (Xabi Prieto, m. 74); Oskitz (Skoubo, m. 74), Delibasic (Díaz de Cerio, m. 60)
Veel jonge onervaren spelers dus. Daarnaast geen Gari Uranga en viel Stevanovic pas laat in. Toch de twee van de betere spelers.
En vergeet niet dat Mikel Alonso en Sávio weg zijn.
Nette prestatie van De Graafschap, maar winst was eigenlijk logisch gezien de opstellingen.
quote:FC gelijk in verhitte seizoensopener
FC Groningen heeft vanavond in Euroborg met 2-2 gelijkgespeeld tegen RCD Mallorca. Mark-Jan Fledderus opende de score, waarna de Spanjaarden de achterstand ombogen in een 2-1 voorsprong. In de slotfase maakte Koen van de Laak vanaf elf meter de 2-2. Roelof Luinge hield er door een opstootje twee minuten eerder mee op.
Het lijkt een trend te worden in de voorbereidingsduels tussen Nederlandse en Spaanse ploegen. Wedstrijden die niet volledig uitgespeeld worden doordat de sfeer binnen de lijnen nogal verhit is. Ondanks de niet al te hoge temperatuur was het ook vanavond in Euroborg weer raak. Twee minuten voor het eind van de wedstrijd liepen de irritaties zo hoog op dat scheidsrechter Roelof Luinge het voor gezien hield. Voordat er mogelijk echt rake klappen zouden vallen of er rode kaarten aan te pas zouden moeten komen.
Beide ploegen hadden op dat moment twee keer gescoord en die score was een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen. In de beginfase van de wedstrijd was FC Groningen de sterkere ploeg en na een sterk middendeel van de Spanjaarden nam de FC het heft weer in handen op jacht naar de gelijkmaker. Die kwam er uiteindelijk in de 83ste minuut door een rake strafschop van Koen van de Laak.
In de negende minuut had Van de Laak de eerste kans van de wedstrijd, maar kopte hij bij een cornersituatie over het doel van Mallorca. Twee minuten later schoot Mark-Jan Fledderus op aangeven van Erik Nevland raak: 1-0. Groningen behield de voorsprong ruim een kwartier. Toen was het Daniel Güiza die in de zestien meter van Groningen kon draaien en inschieten: 1-1. In de 30ste minuut, drie minuten na die gelijkmaker, brak de maker van de 1-1 vlak over de middellijn door op het randje van buitenspel. Door de zon gehinderd oordeelde grensrechter Rozeboom dat het geen buitenspel was en zo kon Güiza even later met een stift over doelman Brian van Loo ongehinderd de 1-2 aantekenen.
Met die 1-2 stand gingen de beide ploegen rusten. Na de pauze namen de irritaties toe, gaf Luinge diverse gele kaarten wegens spelbederf aan de Spanjaarden en werd door beide trainers volop gewisseld. Het laatste halfuur ging FC Groningen nadrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker. Koen van de Laak was daar in de 68ste minuut dichtbij toen zijn koppende inzet op de lijn werd weggewerkt door een Spanjaard. De gelijkmaker kwam er uiteindelijk uit een strafschop, die werd gegeven toen Stefan Nijland onderuit gehaald werd door Nunes. Van de Laak knalde de bal van elf meter in het dak van de goal: 2-2. Vijf minuten later vond Luinge het welletjes. Met gefluit gingen beide teams richting de spelerstunnel. Even later kwam de selectie van de FC nog naar buiten om het publiek te bedanken voor de steun en oogstte de ploeg van trainer Ron Jans nog een applaus.
Opstelling FC Groningen
1 Van Loo; 2C Matthijs (76’ 18 Rozema), 3 Sankoh, 4 Svejdik (46’ 14 Kruiswijk), 5 Stenman; 6 Lindgren (46’ 12 Silva), 7 Meerdink (46’ 17 Nijland), 8 Fledderus, 10 Levchenko (63’ 13 Metaj); 9 Van de Laak, 11 Nevland (84’ 19 Öztürk). Bank: 16 Luciano. Blessure: Lovre.
Opstelling RCD Mallorca
1 Moya, 3 Navarro, 6 Basinas (46’ 8 Valero), 10 Ibagaza (76’ 2 Ramis), 11 Tuni, 14. D. Güiza (63’ 20 Trejo), 16 Nunes, 19 Victor (46’ 12 Castro), 22C Ballesteros, 23 Jonas (67’ 18 Arango), 24 Hector. Bank: 25 Lux, 21 Dorado.
Toeschouwers: 17.000 (uitverkocht)
Scoreverloop: 11’ Fledderus (Nevland) 1-0, 27’ Güiza 1-1, 30’ Güiza 1-2; 83’ Van de Laak (strafschop) 2-2
Bijzonderheid: Wedstrijd definitief gestaakt na 88 minuten
Scheidsrechter: Luinge
Grensrechters: Pool en Rozeboom
Gele kaarten: 12’ Nunes, 60’ Navarro en Basinas, 77’ Ballesteros (allen Mallorca)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |