Wel voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef PLAE@ het volgende:
Ook al was het dat wel, dan was het nog niet het noemen waard
ja bij Swansea omdat die behangboer van de matjes het sponsort en omdat Tom Egbers er z'n hobby van maakt om daar belastinggeld aan te verkwisten....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel voor de liefhebbers.
Ken zat Nederlanders die Engelse ploegen in de voorbereiding volgen door Nederland.
Waarom in godsnaam? Of ben ik de enige die dat denkt?quote:'Met tien man voor de pot tegen Ajax'
GFC-trainer Alte Relker: ,,Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.” Derdeklasser GFC uit Goor krijgt maandag bezoek van het grote Ajax. De Amsterdamse grootmacht speelt een oefenwedstrijd op Sportpark Heeckeren ter ere van het honderdjarige jubileum van de Goorse voetbalvereniging.
Strijdplan
Alte Relker, trainer van de thuisploeg, heeft zijn strijdplan al klaar: “Ik denk dat ik maar met twee rijen van vijf ga spelen. Vijf verdedigers en daarvoor een blok van vijf middenvelders. Aanvallers stel ik niet op tegen Ajax. Die komen toch niet aan de bal. Ik verwacht niet dat er maandagavond iemand bij Jaap Stam in de buurt gaat komen.”
De coach zag de Amsterdamse ploeg ooit spelen en heeft daar slechte herinneringen aan overgehouden. ,,Ik heb Ajax een paar jaar geleden zien spelen tegen een ander regionaal team. Binnen mum van tijd stonden ze al 7-0 voor. Daar heb ik geen trek in. Daarom kies ik voor een verdedigende tactiek. Als ik 4-3-3 ga spelen, kan ik net zo goed binnen blijven.”
Ik vraag me eerder af waarom Ajax in godsnaam tegen een derdeklasser gaat oefenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom in godsnaam? Of ben ik de enige die dat denkt?
Is ook niet leuk. Gewoon proberen aan te vallen. Deden wij tegen AZ ook, leverde ook een goal op. Dat is veel leuker om te zien. Als je massaal verdedigt verlies je met 0-5 als je mazzel hebt, nu werd het 1-7 en had je zelf een goal. Veel leuker voor het publiek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Of ben ik de enige die dat denkt?
De toeschouwers willen een leuke pot zien. Of je nu met 0-5 of 0-20 verliest, wat maakt het uit? Voor je spits is het toch ook alleen maar gaaf om een keer een bal te krijgen in een 1-1 met Jaap Stam? Lekker achteruit lopen in een wedstrijd die je toch gaat verliezen, wat een lol zeg.
Met Den Bosch neem ik aan? Nou, ik ben wel benieuwd wat dat wordtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen Porto, lekker weer en bier.
Morgen Top Oss, lekker weer en Bob...........doe toch iets fout deze zomerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen Porto, lekker weer en bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |