Precies. Voetballes krijgen op de Open Dag. Zullen Hugo en Jules blij mee zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat doelpunt van Sparta was nog een eigen doelpunt ook
En Getafe verslaat Roda JC op hun Open Dag met 3-0. Zal Atteveld blij mee zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Voetballes krijgen op de Open Dag.
Werkelijk? Jezus die speelden gisteren notabene (en wonnen met 1-6 bij Sparta). ZEER sterker prestaties dan zo 2 dagen na elkaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Getafe verslaat Roda JC op hun Open Dag met 3-0. Zal Atteveld blij mee zijn
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
Denk dat Getafe het rustiger aan gaat doen tegen 'Nek en Nak', zoals ze bij Radio 1 zeggen
12equote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
maar in de competitie werden ze 11de.
Gamma!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Elvislives het volgende:
Denk dat Getafe het rustiger aan gaat doen tegen 'Nek en Nak', zoals ze bij Radio 1 zeggen
Geert Arend Roorda, een jeugdinternationalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Overigens best veel talent bij Heerenveen trouwens. Ik ken hem niet, maar hij lijkt wel op John de Jong:P . Goeie passen.
Heeft NEC al gescoord deze oefencampagne?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
NEC - Getafe eindigde trouwens in een matige 0-1. Dus NEC leidt bij de Eredivisieploegen op doelsaldo.
VVV - NEC 1-1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heeft NEC al gescoord deze oefencampagne?
Dit zou het moeten zijn:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag ook nog vvv-getafe.
MM> Heb jij toevallig nog de opstelling die ze tegen Sparta hadden?
Doelpuntenmaker 2x Gari Uranga.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:14 schreef Blawh het volgende:
Heracles - Real Sociedad 2-2
1-0 Ricky v/d Bergh
1-1 Sociedad
2-1 Remon de Vries
2-2 Sociedad
2-2. Op zich wel een redelijke pot, de spelers wisten elkaar beter dan vorig seizoen te vinden had ik het idee. Ricky speelde wel aardig alleen liet zich weer te makkelijk opfokken. Verder jammer dat er maar met 1 spits werd gespeeld, beetje lafjes. Maar op zich een redelijke pot met een schitterende goal van de Vries.
Owjah, nu je het zegt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doelpuntenmaker 2x Gari Uranga.
1-1 Vrije trap
Anderlecht is niet de enige landskampioen die een pak slaag krijgt van een Spaanse club:quote:
Bayern Munchen is toch geen kampioen gewordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:41 schreef Radegast het volgende:
[..]
Anderlecht is niet de enige landskampioen die een pak slaag krijgt van een Spaanse club:
Mallorca - Bayern Munchen 3-0.
Vast wel een keer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Bayern Munchen is toch geen kampioen geworden?
hehe, wat een blunder.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:08 schreef WeebI het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uvYzAnkjhMY
de matige late goal van Real Madrid tegen Belenenses
Classic.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:08 schreef WeebI het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uvYzAnkjhMY
de matige late goal van Real Madrid tegen Belenenses
Gestaakt, zo kan ik het ookquote:
Komt vast omdat ze hier opeens op gras moeten voetballen met een echte bal en echte voetbalschoenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:19 schreef Frenkel het volgende:
Mijn vader moest gisteren Senegal (onder 23) tegen Mifano (lokale 5e klasser uit Mierlo) fluiten.
Mijn god wat waren die Spelers van Senegal slecht.. ze hebben met 3-1 gewonnen, maar het enige hoogtepunt was als de spelers van senegal een doelpunt gingen vieren
Volgens mij was die keeper van Senegal ook niet echt natte ballen gewend, want bijna alle ballen glipte uit zijn handen!
Niet echt gestaakt, rond de 89e minuut maar al afgeflotenquote:
=stakenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet echt gestaakt, rond de 89e minuut maar al afgefloten![]()
Toch een wezenlijk onderdeel van het spel Darkshinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:38 schreef DarkShine het volgende:
Roda 0-1 Murcia. Jol bedankt voor het kapot fluiten van een pot waar wij Murcia regelmatig overliepen (alleen dat scorend vermogen).
Als je een duwtje buiten de 16 belangrijker vind dan een bal die met 2 handen word weggebokst door een Murcia verdedigerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toch een wezenlijk onderdeel van het spel Darkshine
Ik heb het over het scoren van goalsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je een duwtje buiten de 16 belangrijker vind dan een bal die met 2 handen word weggebokst door een Murcia verdediger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |