Wat heb jij zien gebeuren? Wat je leest op internet loopt nogal uiteen qua verhalenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:22 schreef Urquhart het volgende:
Nou, ik heb vanmiddag ook een leuk oefenpotje meegemaakt.![]()
Go Ahead Eagles - Ajax: 0-1 'Huntelaar.
Het was leuk, tot dat de 30ste minuut.
quote:Kuitbeenbreuk en enkelbanden Guus de Vries afgescheurd
In de 16e minuut van BV Cloppenburg-FC Emmen zeeg Guus de Vries ter aarde. Van een overtreding van een tegenstander was geen sprake maar zijn rechtervoet bleef bij het aanzetten staan. Het was spelers en scheidsrechter al snel duidelijk dat er ernstigs aan de hand was en vijf minuten later werd besloten de wedstrijd, die een onderdeel van de Sport Woche in het plaatsje Sedelsberg was, te staken. Medewerkers van het Rode Kruis waren ter plaatse en na eerste hulp te hebben verleend, waarbij de voet werd gezet, werd Guus de Vries na 25 minuten op de grasmat te hebben gelegen naar een Duits ziekenhuis vervoerd waar hij vandaag (zaterdag) nog wordt geopereerd. Hij zal naar verwachting drie dagen aldaar verblijven waarna hij naar Nederland kan worden vervoerd. De vraag hoe lang het herstel kan duren kan daarna pas worden beantwoord.
FCEmmen.nl
Niet zo heel veel, maar zat er wel vlakbij. Twee of drie "Ajax-supporters" lopen op een gegeven moment langs het veld richting het gedeelte waar de harde kern van Go Ahead Eagles zit. Ik was nogal verbaasd, want het leek me niet al te snugger om met een AFCA-vest en een Israelisch petje op richting dat vak te lopen, maar goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat heb jij zien gebeuren? Wat je leest op internet loopt nogal uiteen qua verhalen
Het is Lokomotiv Sofia en ik kan nergens vinden waar deze wedstrijd gespeeld gaat worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:30 schreef NoelGallagher het volgende:
dinsdag in harderwijk valencia-levski sofia als ik het goed heb
Op het terrein bij VVOG. 7 uur!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:42 schreef spurs het volgende:
[..]
Het is Lokomotiv Sofia en ik kan nergens vinden waar deze wedstrijd gespeeld gaat worden.
Oke thanks, ga ik wel ff kijken denk ikquote:Op maandag 23 juli 2007 17:58 schreef Dennus-F het volgende:
dat is verzet.. Ik woon in Harderwijk dus had ff gebeld met wat vvogers die daar wat op het terrein doen
Als die net zo veel weinig meenemen als vorig seizoen zal het vast goed komen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
morgen komt CFC naar Nederland!
Ze waren er vorig jaar toch met Shevchenko, Ballack, Lampard, Robben, Terry en de hele zooi?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als die net zo veel weinig meenemen als vorig seizoen zal het vast goed komen!
Ik heb het over het aantal supporters....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze waren er vorig jaar toch met Shevchenko, Ballack, Lampard, Robben, Terry en de hele zooi?
Een afgescheurde kuitbeenbreuk.. dat zal eruit hebben gezienquote:
Zijn/waren vriendjes van elkaar en CFC moet 2 dagen erna tegen de rangers.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Boring summer? Valt wel mee zeker? Zaterdag slag bij Deventer en morgen komt CFC naar Nederland!
Natuurlijk niet zo goed als Groningen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:08 schreef DRD het volgende:
FC Groningen - FC Dordrecht 1-2.
Zijn wij nu zo goed of .........![]()
Was idd een boring oefenpotje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef Dennus-F het volgende:
0-0 bij Valencia aardige vedettes daaro. Was goed te merken dat ze al 2 keer hadden getraint vandaag
Officieel wordt weer gesproken over het halen van het linkerrijtje en "meedoen" om een periodetitel en de nacompetitieplaatsen. En aanvallend voetbal spelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet zo goed als Groningen.
Maar ik heb Dordt vorige week tegen NEC zien spelen en ik moet zeggen dat jullie een leuke ploeg hebben.
Wat is de doelstelling van Dordt dit jaar? Eerste 5? Dat moet zeker lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |