Hallo,
Ik heb laatst dus een abonnement via 2call.nl gehaald...een telfort 180 abo. 20 euries per maand (de 1e 9 maanden 2,50 korting)...
Nu heb ik op het formulier gezet, dat de ingangdatum direct zou zijn.
Paar dagen later krijg ik die simkaart binnen (14-07-2007), en moest ik zelf nog ff nummerbehoud regelen...dus heb ik besloten om mn abo nog niet te gebruiken totdat mijn nummer overgezet was...Nu log ik in bij Telfort online en zie ik dat er voor 1 minuut is gebeld naar de klantenservice van Telfort. Kan het me niet herinneren dat ik daar naar toe gebeld heb, maar ok zal ik dan wel vergeten zijn, maar ok..ik log dus in en zie dat ik 0,17 moet betalen voor dat belletje naar de klantenservice.
Hoort dat dan niet gewoon van mijn belminuten af te gaan? Of kan ik met mijn belminuten alleen bellen naar bepaalde nummers in Nederland?
Nog iets, ik zie bij mijntelfort dat er boven het totale abo maandbedrag nog 19% btw bovenop komt, moet ik dat ook betalen? Aangezien ik daar niks vanaf wist voel ik me best genaaid.
En nog 1 ding, hoelang duurt het gemiddeld voordat ze klaar zijn met nummerbehoud, ik heb het zaterdag op de post gedaan....en het was voor een prepaid nummer naar abo.
Ik hoop dat ik hier wat duidelijke antwoorden krijg,