nog een test doen....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef Spiidey het volgende:
Hallo,
Ik heb 2 en halve maand geleden ongeveer onveilige sex gehad met mijn ex. Ik heb 2 dagen erna een MAP gehaald, maar ik was toen nog niet aan de pil. Ik ben wel normaal ongesteld geworden enzo, maar het lijkt alsof mijn buik nu wel een beetje dikker begint te worden. ik ben verder niet misselijk ofzo, heb niet gekotst, maar toch ben ik er niet zeker van. Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik niet zwanger ben?
Dankú
lolzquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef Mr-Z het volgende:
Bij de bakker op de hoek kan je ze zelfs krijgen!
ga nou eerst maar eens die test doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Spiidey het volgende:
En dan, stel dat ik zwanger ben, dan wil ik het laten weghalen. Moet ik dan gewoon naar een dokter bellen, en hoe gaat zoiets in zijn werk allemaal.. Sorry maar ik zit nogal in de stress...
Zulk iets wordt ook wel verkrachting genoemd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Spiidey het volgende:
Tja, ik weet het. Ik wou het zelf ook niet, maar ging nogal tegen mijn wil in.
Dan hoop ik voor je dat je aangifte hebt gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Spiidey het volgende:
Tja, ik weet het. Ik wou het zelf ook niet, maar ging nogal tegen mijn wil in.
testen dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef Spiidey het volgende:
lol, ja ok daar heb je gelijk in, maar ik zit gewoon zo in de stress dat ik nu echt denk van: wat moet ik doen...
dan zou het wel een hele slechte kloon zijn.quote:
Misschien moet de TS een keer goed schijten!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
dan zou het wel een hele slechte kloon zijn.
maarja, niet altijd het slechtste denken van mensen.
maar sex mt je ex. is nooit goed
anyways. zwangerschap test en anders abortus oid.
groeien die 2 andere dingen ook :p?
terwijl omstanders in der buik aan het raggen zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet de TS een keer goed schijten!.
Jemig...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Spiidey het volgende:
En dan, stel dat ik zwanger ben, dan wil ik het laten weghalen. Moet ik dan gewoon naar een dokter bellen, en hoe gaat zoiets in zijn werk allemaal.. Sorry maar ik zit nogal in de stress...
Ik mag hopen dat je de ongewenste zwangerschap bedoelt en niet het tegen haar zin...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:05 schreef Silven het volgende:
Ik heb met mijn ex-vriendin ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mocht het echt zo blijken dan kan ik je wel advies geven.![]()
Precies zoals je het zegt, daarom ook bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de ongewenste zwangerschap bedoelt en niet het tegen haar zin...
ik doe ook me best hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een beetje een l*lverhaal vindt?
Nou, ik mag toch niet hopen dat de baarmoeder iedere keer wordt afgebroken bij een menstruatie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:40 schreef MouzurX het volgende:
als je dan gewoon ongesteld raakt dan kan je toch niet zwanger zijn? want als je ongesteld bent wordt de baarmoeder weer afgebroken oid?
En eens een lesje biologie volgen.quote:
bi-wattus?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En eens een lesje biologie volgen.
of ik heb wat gemist of jij praat bullshit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:57 schreef Nerzhul het volgende:
nogal raar dat je geen aangifte doet en dan zelfs nog vraagt waarom je aangifte zou moeten doen maar oke. als hij idd gewoon doorging terwijl jij riep datje niet wouw dan moet je aangifte doen om hem te bestraffen voorhetgeen wat ie je aan heb gedaan
nee, verkrachtingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef Ravii het volgende:
[..]
of ik heb wat gemist of jij praat bullshit.
is het aanranding dan?
Ik vroeg niet waarom ik aangifte zou moeten doen, ik weet ook wel dat het fout is... Maarja, morgen ga ik iig een test halen om zekerheid te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:57 schreef Nerzhul het volgende:
nogal raar dat je geen aangifte doet en dan zelfs nog vraagt waarom je aangifte zou moeten doen maar oke. als hij idd gewoon doorging terwijl jij riep datje niet wouw dan moet je aangifte doen om hem te bestraffen voorhetgeen wat ie je aan heb gedaan
erg hé van die mensen die het wel doen maar nix van begrijpenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ga nou eerst maar eens die test doen.
en w.m.b. had jij beter 5 jaar kunnen wachten voordat je eens met piemels ging spelen, kom op zeg
Oke dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef Spiidey het volgende:
lol, ja ok daar heb je gelijk in, maar ik zit gewoon zo in de stress dat ik nu echt denk van: wat moet ik doen...
Jij bent alert !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:42 schreef jogy het volgende:
Uit je OP kan ik opmaken dat je nu wel aan de pil bent? Volgens mij kan dat weleens de reden zijn dat je een ietwat dikkere buik hebt gekregen? Weet iemand hier of dat nou totale bullcrap is of niet? Maar gewoon en test doen en alsnog die gozer in zijn noten trappen, hard. Maar dat is inderdaad je vraag niet.
aangezien jij niet eens de moeite neemt om iets te lezen wil ik je vragen hier uit te blijven of voortaan verder kijken dan je neus lang is TS heeft al gemeld dat ze geroepen heeft dat ze niet wou maarjah jij bent waarschijnlijk iemand die NEE niet hoort uit een vrouw der mondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef Ravii het volgende:
[..]
of ik heb wat gemist of jij praat bullshit.
is het aanranding dan?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:17 schreef Nerzhul het volgende:
[..]
TS tekst
Ik had ook gezegt dat ik het niet wou, en meerdere keren geschreeuwd dat hij moest stoppen en dat ik het niet wou... maarja, daar trok hij zich niet veel van aan. Nee ik heb geen aangifte gedaan, ik durfde het eerst tegen niemand te zeggen, dus ik had het 2 of 3 weken ofzo geheimgehouden voor iedereen... daarna had ik hem weer gesproken, en hadden we er over gepraat enzo. ik ga het nu echt niet voor hem opnemen ofzo, die eikel... Maar heb geen aangifte gedaan...
aangezien jij niet eens de moeite neemt om iets te lezen wil ik je vragen hier uit te blijven of voortaan verder kijken dan je neus lang is TS heeft al gemeld dat ze geroepen heeft dat ze niet wou maarjah jij bent waarschijnlijk iemand die NEE niet hoort uit een vrouw der mond
Laten we hem nog maar eens plaatsen:quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:42 schreef Cairon het volgende:
Iets zegt me dat de TS niet zwanger is en niet verkracht is.
post 1: Ben ik zwanger?
post 2: Ik weet niet wat ik moet doen!?
post 3: Oh ja en ik ben verkracht.
Omdat je verkrachting altijd achter je verhaal plakt als een of andere gare bijzaak. Logisch. Ik krijg de indruk dat dit een user is die hoopt heel veel medelijden te krijgen, veel reacties, en telkens komt er weer een beetje meer drama bij, om vervolgens weg te lopen of niks meer te laten horen. Een slecht opgezette hoax dus.
Eerst is het al drama omdat ze denkt zwanger te zijn, dan is het tot overmaat van ramp nog een verkrachting geweest, en de volgende stap is een SOA of iets in die richting.
Ik trap er niet in.
quote:A collared lemming. These arctic rodents can go through spectacular explosions and crashes.
Turchin et al. (2000) argue that their dynamics are those of a classic predator in an unstable resource-consumer model.
Mên hoe cynisch kan je zijn zeg, door dit topic en de reactie van de TS op de opmerkingen van de rest van de FOK!kers kan jij afleiden met stellige overtuiging dat het een hoax is, knap hoor. De kans is even groot zo niet groter dat het gewoon waar is en ze advies wilt hebben. Ze opent ook een topic over het eventueel zwanger zijn en niet over de verkrachting, daar kwam ze mee toen men over de relatieve domheid om zonder rubber te neuken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:53 schreef Cairon het volgende:
... en ondertussen zijn er een zwik ge-emancipeerde femi-nazi's die de kans gebruiken om alle mannen van verkrachting te beschuldigen, omdat alle mannen varkens zijn. Het trieste is natuurlijk dat deze users in de hoax trappen.
Wat best triest is natuurlijk, omdat ze gillen dat verkrachting zo gruwelijk serieus is, en dat duizenden vrouwen het slachtoffer van verkrachting worden iedere dag, slaan ze meestal over de kop, en halen ze uit naar iedereen die sceptisch tegenover de zaak staat. Want wat dat soort figuren namelijk niet in hun botte kop gestampt krijgen is dat een valse beschuldiging net zo schadelijk is voor een man. Maar volgens dit soort kenau is het motto: "waar rook is, is vuur," een soort van heilige leidraad.
Een goede hoax zou beginnen met de vraag over zwangerschap... en dan de drama overlaten lopen in SOA, en/of een verschil in cultuur, dat de vader een marokkaan is ofzo. Dat is makkelijker want de SOA kan pas later aan het daglicht komen.
Eerst zwanger dan praten over een abortus en dan pas aankomen met het verhaal verkracht te zijn is een beetje overkill.
Plan je hoax mensen! Een drama topic werkt alleen als je de tijd neemt om het goed uit te werken.
Eh... waarom? Je kan deze redenatie net zo goed omdraaien:quote:Op zondag 29 juli 2007 17:53 schreef jogy het volgende:
ookal blijkt het later een hoax te zijn dan nog zou het handig zijn om normaal te reageren just in case het dus wel waar is.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... waarom? Je kan deze redenatie net zo goed omdraaien:
"Ook al blijkt het later waar te zijn dan nog zou het handig zijn om cynisch te reageren just in case het dus niet waar is"
Bescherming van mijn eigen integriteit vind ik belangrijker eigenlijk
Dat meiske is gewoon onzeker, kan nooit kwaad om het hier te posten... :-/quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef nikky het volgende:
Wel sex hebben maar niet weten hoe je erachter kunt komen of je zwanger bent?.
Hm, ik heb voor mezelf niet het idee dat mijn integriteit minder wordt als later blijkt dat het een hoax is.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... waarom? Je kan deze redenatie net zo goed omdraaien:
"Ook al blijkt het later waar te zijn dan nog zou het handig zijn om cynisch te reageren just in case het dus niet waar is"
Bescherming van mijn eigen integriteit vind ik belangrijker eigenlijk
En ik heb voor mezelf niet idee dat mijn integriteit minder wordt wanneer ik cynisch reageer op een verhaal waarvan ik op voorhand verwacht dat het een lulverhaal isquote:Op maandag 30 juli 2007 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ik heb voor mezelf niet het idee dat mijn integriteit minder wordt als later blijkt dat het een hoax is.
Ja, zo snel regel je normaal een afspraak bij een abortuskliniek niet.quote:
Klerenhangertje en gaan....quote:Op maandag 30 juli 2007 13:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, zo snel regel je normaal een afspraak bij een abortuskliniek niet.
Moet je wel nog ergens een metalen kleerhanger zien te vinden. Die plastic zooi schiet niet op natuurlijk.quote:
Houten doet ook wonderenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Moet je wel nog ergens een metalen kleerhanger zien te vinden. Die plastic zooi schiet niet op natuurlijk.
hoax alert? of hele domme mensen alert, dan kan ook...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef Spiidey het volgende:
Ik had ook gezegt dat ik het niet wou, en meerdere keren geschreeuwd dat hij moest stoppen en dat ik het niet wou... maarja, daar trok hij zich niet veel van aan. Nee ik heb geen aangifte gedaan, ik durfde het eerst tegen niemand te zeggen, dus ik had het 2 of 3 weken ofzo geheimgehouden voor iedereen... daarna had ik hem weer gesproken, en hadden we er over gepraat enzo. ik ga het nu echt niet voor hem opnemen ofzo, die eikel... Maar heb geen aangifte gedaan...
Ja allemaal 'hoax', 'kutkloon' enz. roepen, waardoor de TS er geen zin meer in heeft en dan 'zie je wel' zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:39 schreef Slarioux het volgende:
En de topicstarter is wederom weer van de aardbodem verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |