Eh... waarom? Je kan deze redenatie net zo goed omdraaien:quote:Op zondag 29 juli 2007 17:53 schreef jogy het volgende:
ookal blijkt het later een hoax te zijn dan nog zou het handig zijn om normaal te reageren just in case het dus wel waar is.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... waarom? Je kan deze redenatie net zo goed omdraaien:
"Ook al blijkt het later waar te zijn dan nog zou het handig zijn om cynisch te reageren just in case het dus niet waar is"
Bescherming van mijn eigen integriteit vind ik belangrijker eigenlijk
Dat meiske is gewoon onzeker, kan nooit kwaad om het hier te posten... :-/quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef nikky het volgende:
Wel sex hebben maar niet weten hoe je erachter kunt komen of je zwanger bent?.
Hm, ik heb voor mezelf niet het idee dat mijn integriteit minder wordt als later blijkt dat het een hoax is.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... waarom? Je kan deze redenatie net zo goed omdraaien:
"Ook al blijkt het later waar te zijn dan nog zou het handig zijn om cynisch te reageren just in case het dus niet waar is"
Bescherming van mijn eigen integriteit vind ik belangrijker eigenlijk
En ik heb voor mezelf niet idee dat mijn integriteit minder wordt wanneer ik cynisch reageer op een verhaal waarvan ik op voorhand verwacht dat het een lulverhaal isquote:Op maandag 30 juli 2007 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, ik heb voor mezelf niet het idee dat mijn integriteit minder wordt als later blijkt dat het een hoax is.
Ja, zo snel regel je normaal een afspraak bij een abortuskliniek niet.quote:
Klerenhangertje en gaan....quote:Op maandag 30 juli 2007 13:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, zo snel regel je normaal een afspraak bij een abortuskliniek niet.
Moet je wel nog ergens een metalen kleerhanger zien te vinden. Die plastic zooi schiet niet op natuurlijk.quote:
Houten doet ook wonderenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Moet je wel nog ergens een metalen kleerhanger zien te vinden. Die plastic zooi schiet niet op natuurlijk.
hoax alert? of hele domme mensen alert, dan kan ook...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:13 schreef Spiidey het volgende:
Ik had ook gezegt dat ik het niet wou, en meerdere keren geschreeuwd dat hij moest stoppen en dat ik het niet wou... maarja, daar trok hij zich niet veel van aan. Nee ik heb geen aangifte gedaan, ik durfde het eerst tegen niemand te zeggen, dus ik had het 2 of 3 weken ofzo geheimgehouden voor iedereen... daarna had ik hem weer gesproken, en hadden we er over gepraat enzo. ik ga het nu echt niet voor hem opnemen ofzo, die eikel... Maar heb geen aangifte gedaan...
Ja allemaal 'hoax', 'kutkloon' enz. roepen, waardoor de TS er geen zin meer in heeft en dan 'zie je wel' zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:39 schreef Slarioux het volgende:
En de topicstarter is wederom weer van de aardbodem verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |