nog een test doen....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef Spiidey het volgende:
Hallo,
Ik heb 2 en halve maand geleden ongeveer onveilige sex gehad met mijn ex. Ik heb 2 dagen erna een MAP gehaald, maar ik was toen nog niet aan de pil. Ik ben wel normaal ongesteld geworden enzo, maar het lijkt alsof mijn buik nu wel een beetje dikker begint te worden. ik ben verder niet misselijk ofzo, heb niet gekotst, maar toch ben ik er niet zeker van. Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik niet zwanger ben?
Dankú
lolzquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:03 schreef Mr-Z het volgende:
Bij de bakker op de hoek kan je ze zelfs krijgen!
ga nou eerst maar eens die test doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Spiidey het volgende:
En dan, stel dat ik zwanger ben, dan wil ik het laten weghalen. Moet ik dan gewoon naar een dokter bellen, en hoe gaat zoiets in zijn werk allemaal.. Sorry maar ik zit nogal in de stress...
Zulk iets wordt ook wel verkrachting genoemd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Spiidey het volgende:
Tja, ik weet het. Ik wou het zelf ook niet, maar ging nogal tegen mijn wil in.
Dan hoop ik voor je dat je aangifte hebt gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Spiidey het volgende:
Tja, ik weet het. Ik wou het zelf ook niet, maar ging nogal tegen mijn wil in.
testen dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef Spiidey het volgende:
lol, ja ok daar heb je gelijk in, maar ik zit gewoon zo in de stress dat ik nu echt denk van: wat moet ik doen...
dan zou het wel een hele slechte kloon zijn.quote:
Misschien moet de TS een keer goed schijten!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
dan zou het wel een hele slechte kloon zijn.
maarja, niet altijd het slechtste denken van mensen.
maar sex mt je ex. is nooit goed
anyways. zwangerschap test en anders abortus oid.
groeien die 2 andere dingen ook :p?
terwijl omstanders in der buik aan het raggen zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien moet de TS een keer goed schijten!.
Jemig...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Spiidey het volgende:
En dan, stel dat ik zwanger ben, dan wil ik het laten weghalen. Moet ik dan gewoon naar een dokter bellen, en hoe gaat zoiets in zijn werk allemaal.. Sorry maar ik zit nogal in de stress...
Ik mag hopen dat je de ongewenste zwangerschap bedoelt en niet het tegen haar zin...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:05 schreef Silven het volgende:
Ik heb met mijn ex-vriendin ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mocht het echt zo blijken dan kan ik je wel advies geven.![]()
Precies zoals je het zegt, daarom ook bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de ongewenste zwangerschap bedoelt en niet het tegen haar zin...
ik doe ook me best hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het een beetje een l*lverhaal vindt?
Nou, ik mag toch niet hopen dat de baarmoeder iedere keer wordt afgebroken bij een menstruatie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:40 schreef MouzurX het volgende:
als je dan gewoon ongesteld raakt dan kan je toch niet zwanger zijn? want als je ongesteld bent wordt de baarmoeder weer afgebroken oid?
En eens een lesje biologie volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |