Ik zag dat ik 2 berichten binnen hadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef seekfaM het volgende:
maar, vraagje, waarom zou je uberhaupt op hyves willen zitten
Al je vrienden checken, en jaloers zijn omdat zei meer vrienden hebben dat jouw?
Haha net als mijn zusje die persee meer vrienden wil hebben dan haar vriendinnen.. ziekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef seekfaM het volgende:
Al je vrienden checken, en jaloers zijn omdat zei meer vrienden hebben dat jouw?
Hyves, meer bezoekers dan googlequote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef MrHoodigan het volgende:
Hyve.nl had al meer bezoekers dan google gescoord, dus iedereen die zegt niet te hyven doet het dus gewoon wel neem ik dan zo aan
lees ze gewoon morgen, punt!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zag dat ik 2 berichten binnen had
En die moeten ik dus nu lezen
Hyves.nl.. google.com??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef MrHoodigan het volgende:
Hyve.nl had al meer bezoekers dan google gescoord, dus iedereen die zegt niet te hyven doet het dus gewoon wel neem ik dan zo aan
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef Morwen het volgende:
WTF is dat met dat hyves? Is dat de plek als iedereen je al van msn afgegooit heeftNo offence
![]()
Gewoon iedereeen toevoegen die je maar op 1 of andere manier kent, of gewoon niet kentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:42 schreef skyfire het volgende:
[..]
Haha net als mijn zusje die persee meer vrienden wil hebben dan haar vriendinnen.. ziek![]()
Geilquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Gewoon iedereeen toevoegen die je maar op 1 of andere manier kent, of gewoon niet kent.
Paultjuhhhhquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef Mikkie het volgende:
Welke gek gaat er dan ook om deze tijd Hyven?
Whaha net als die reclame.. als mijn man wakker word gaat hij eerst een uurtje bloggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:46 schreef Mikkie het volgende:
Niet gelijk zo doen hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:43 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hyves, meer bezoekers dan google!
Je bent zeker de grappigste thuis. isn't it?
We zijn toch nu ook in .nl ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:51 schreef skyfire het volgende:
dude.. hyves is .nl. niet .com.. iedereen op de hele wereld kent google. en niet hyves.. Nu.nl liegt!:P
ze vergelijken hyves.nl en google.nl sukkel !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:51 schreef skyfire het volgende:
dude.. hyves is .nl. niet .com.. iedereen op de hele wereld kent google. en niet hyves.. Nu.nl liegt!:P
O ja godverdomme, google.nlquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:49 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Niet gelijk zo doen heIk had namelijk eerder deze avond dit gelezen. Ik dacht dat ik had gelezen dat het al zo ver was maar het dreigt google te gaan passeren...
http://www.nu.nl/news/117(...)r_dan_Google%27.html
Mensen die je niet geloven![]()
als je nou perongeluk google.com intiept!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ze vergelijken hyves.nl en google.nl sukkel !![]()
mee eens!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:52 schreef seekfaM het volgende:
[..]
O ja godverdomme, google.nl!
1. gebruikt de helft van nederland google.com en geen fucking .nl.
2. op wereldbasis onwend google hyves.
3. Met alle andere .nl diensten van google ownd google hard.
4. Hyves is kut.
5. Denk nou niet dat alles wat op internet waar is...
Ik word er helemaal warm vanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:01 schreef skyfire het volgende:
Nou paultie, HYVES IS TERUG! (volgens de site ;P)
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef Lunar het volgende:
Hyves
Ongewenste Hyves spam zonder opt-out link wat dus volstrekt illegaal is volgens de Nederlandse wet![]()
![]()
Bovenstaande is ook precies de reden dat ik nooit eenHyves
account zal nemen.
http://electro-worm.hyves.nl/quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:34 schreef Electro-Worm het volgende:
Hyves...
Evenals sugababes, dudes, partypeeps, myspace. etc etc etc...
Partyflockquote:
Ik denk dat voor 90% van alle Hyvesmensen geldt dat 75% van hun Hyvesvriendjes niet zullen doorgaan voor echte vrienden. Het is zo eenvoudig om je Hyvesvriendjes uit te breiden. Zoek gewoon naar al je klasgenootjes van de basisschool en middelbare school en voeg die toe. Dat aantal zegt echt geen ene rukquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef seekfaM het volgende:
Jij hebt ook hyves, mafkeesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef seekfaM het volgende:
Gewoon fok intikken bij de hyves-zoekmasjien, wel ff op hyves zetten en niet op ledenquote:
zet mij d'r ook opquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gewoon fok intikken bij de hyves-zoekmasjien, wel ff op hyves zetten en niet op leden![]()
Ik had 'm eerst erbij staan, maar heb besloten om FOK! en hyves gescheiden te houden. Heb er ook maar een paar fokkers op.
Wat heb jij gerookt ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:40 schreef MrHoodigan het volgende:
Hyve.nl had al meer bezoekers dan google gescoord.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:44 schreef Morwen het volgende:
WTF is dat met dat hyves? Is dat de plek als iedereen je al van msn afgegooit heeftNo offence
![]()
ik ken hyves niet eens, lijkt me niks interessant, moet je nu met je echte naam online staan of met een van je vele nicknames?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Italo het volgende:
En toch ben ik erg benieuwd waarom zoveel mensen afgeven op hyves....
Hyves is toch down, bring on the argumenten! Overtuig me maar waarom ik hyves ook stom moet vinden
Volgens mij is het typisch nederlands, zeiken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:21 schreef Italo het volgende:
En toch ben ik erg benieuwd waarom zoveel mensen afgeven op hyves....
Hyves is toch down, bring on the argumenten! Overtuig me maar waarom ik hyves ook stom moet vinden
Ik neem aan dat je jezelf die vragen stelt? Ik ben ze niet op hyves tegengekomen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ken hyves niet eens, lijkt me niks interessant, moet je nu met je echte naam online staan of met een van je vele nicknames?
Met je echte foto of een nep, al die multiplechoicevragen zijn niet zo goed,..![]()
uiteraard stel ik die aan mijzelf..en aan jou nu ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:25 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je jezelf die vragen stelt? Ik ben ze niet op hyves tegengekomen..
Toch apart dat je jezelf vragen stelt over iets wat je niet kent en wat je niet boeit, vind jezelf ook niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
uiteraard stel ik die aan mijzelf..en aan jou nu ook!
kijk eens ( mits online ) op www.hyves.nlquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
uiteraard stel ik die aan mijzelf..en aan jou nu ook!
Nog ff 2 1/2 uur wachten en ze zal het wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:28 schreef paultjuhhh het volgende:
kijk eens ( mits online ) op www.hyves.nl
Dan zullen al je vragen beantwoord worden
Zo moeilijk lijkt me dat niet![]()
Waarom zit bijna iedereen op danquote:
hm je kunt tien accounts aanmaken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:28 schreef Italo het volgende:
[..]
Toch apart dat je jezelf vragen stelt over iets wat je niet kent en wat je niet boeit, vind jezelf ook niet?
Ik heb alleen mijn voornaam erop staan (met alles op internet doe ik dat, stukje semi-privacy).
En ik sta er met m'n eigen hoofd op!
je geeft het antwoord al, heel goed paulquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zit bijna iedereen op dan
Heel NL is kansloos dusOMG were doomned
En stel dat ik het leuk zou vinden als je op m'n antwoord reageert, wat zou je dan zeggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
hm je kunt tien accounts aanmaken..
een echte een nep en nog een nep en nog een nep en..etc etc![]()
dat wisten we toch al langquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zit bijna iedereen op dan
Heel NL is kansloos dusOMG were doomned
Net zoiets als fok dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm je kunt tien accounts aanmaken..
een echte een nep en nog een nep en nog een nep en..etc etc![]()
quote:
ehm dan wordt ik depriquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:32 schreef Italo het volgende:
[..]
En stel dat ik het leuk zou vinden als je op m'n antwoord reageert, wat zou je dan zeggen?
En helaas weer een vooroordeel jegens vrouwen bevestigt, wel klagen maar niet kunnen uitleggen wat er isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm dan wordt ik depri
Daarom houden jullie van ons!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:39 schreef Italo het volgende:
[..]
En helaas weer een vooroordeel jegens vrouwen bevestigt, wel klagen maar niet kunnen uitleggen wat er is![]()
hou je bek manquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut topic
Flikker eens op met je stomme kicksquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut topic
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Flikker eens op met je stomme kicks
on topic graagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Flikker eens op met je stomme kicks
Waarom is Hyves not done ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef iruub het volgende:
![]()
Gaat er iemand een topic openen omdat hij het niet leuk vind dat Hyves down is.
Man...Hyves is zo " not done " Ga naar buiten als je vrienden zoekt of...open nog een topic op FOK!
![]()
![]()
Die zitten eerder op Fok.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef danos het volgende:
[..]
Hyves is dan ook alleen voor mensen met het "down" syndroom![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:24 schreef iruub het volgende:
![]()
Gaat er iemand een topic openen omdat hij het niet leuk vind dat Hyves down is.
Man...Hyves is zo " not done " Ga naar buiten als je vrienden zoekt of...open nog een topic op FOK!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |