2 vakken niet geslaagd, dus eind augustus opnieuw doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef appelsjap het volgende:
shit man, tis 27 juli en nog school, wtfooooooooooook
snap ik,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:17 schreef katerwater het volgende:
[..]
2 vakken niet geslaagd, dus eind augustus opnieuw doen![]()
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef Toeps het volgende:
Ben je dan niet in die 6weekse aktieperiode te streng voor jezelf? Dat je daarna soort van in opstand komt?
Leuke tip, maar het is geweldig vaag...quote:
Ik versta altijd 'mooie vrouwen' onder verleidingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:36 schreef katerwater het volgende:
[..]
Helpt het om enkele dagen op een plaats te gaan waar geen 'verleidingen' zijn? (das dus fok en internet, tv, een broer, enz...)
Ja je moet er ook wel into zijn hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:36 schreef katerwater het volgende:
[..]
Leuke tip, maar het is geweldig vaag...
Helpt het om enkele dagen op een plaats te gaan waar geen 'verleidingen' zijn? (das dus fok en internet, tv, een broer, enz...)
Wat is een UBquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:39 schreef Public_NME het volgende:
Ga gewoon in de UB zitten, doe ik ook altijd. Heb problemen om thuis te studeren, maar een wekkerradio zetten om 7.00 werkt. (tot 8u blijven liggen)
Ik heb Maandag mijn laatste tentamen, ben echt gesloopt van dit jaar.
Universiteits Bibliotheek? (dacht omdat je herkansingen in Aug deed, dat je Uni. deed) Op het HBO ben je eind Juni vaak al klaar...?quote:
Universiteitsbibliotheek. GA JE SCHAMEN!!!quote:
Ben Belg, studeer hogeschool. Bib is dicht tot eind augustus...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:42 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Universiteits Bibliotheek? (dacht omdat je herkansingen in Aug deed, dat je Uni. deed) Op het HBO ben je eind Juni vaak al klaar...?
Dat is zeker waar, vooral in de zomer is het redelijk lastigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
waar als je je niet kan concentreren je op de schöne hertjes kan richten.
motivatieproblemen in het algemeen of alleen voor je studie?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ben Belg, studeer hogeschool. Bib is dicht tot eind augustus...
En mijn herexamens zijn het schrijven van 2 teksten van 10 en 15 pagina's.
F*cking kunstfilosofie
in het algemeen...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:25 schreef wimmmm het volgende:
[..]
motivatieproblemen in het algemeen of alleen voor je studie?![]()
sommige mensen worden nou eenmaal pas laat volwassen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:10 schreef katerwater het volgende:
Mijn leven verloopt in een cyclus en die gaat als volgt:
Ik voel me niet goed in mijn vel. Ik ben geweldig lui en zit de hele tijd te piekeren... Ik vind dat ook stom en por mezelf constant om te veranderen. "Komaan, katerwater! You can do this!" Dan maak ik een plan, om alle praktische problemen van het moment (zoals examens, opruimen, beter organiseren) aan te pakken. Ik kies een startdatum en begin aan mijn opdracht. En die loopt lekker
... ongeveer 6 a 8 weken lang
. Daarna vind ik dat ik wel eens mag 'genieten': ik ga uit, zit te internetten, ... En voor ik het weet zit ik weer in mijn oude patroon: niet studeren, tegen alles opzien en piekeren.
Zo ook nu. Ik heb herexamens en zou eens dringend mogen beginnen, maar ik kom er niet toe.Ik heb tijd zat, maar kan me niet degelijk organiseren. Nochtans weet ik maar al te goed dat ik MOET slagen...
Het lukt me maar niet om uit deze vicueuze cirkel te geraken. Maar waar maak ik een fout...
Herkenbaar?
Tips gewenst![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |