Ik stel niet dat ze volledig ontoerekeningsvatbaar is geweest. Maar de stoornis (danwel psychiatrische) ziekte die bij haar later werd geconstateerd kan daar wel van wezenlijke invloed zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zeg, je wil een persoonlijkheidsstoornis toch hopelijk niet in het rijtje essentiële tremor, Parkinson of OPS plaatsen zeker? Zo van "ja, maar ze had een persoonlijkheidsstoornis dus dan is het overmacht dat je in een rolstoel in de kamer verschijnt." Met dat soort ouwewijvenpraatjes hoef je bij mij niet aan te komen.
PJO vindt het wel toepasselijk om nu met die hoofdpijnmuziek aan te komenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:45 schreef Elseetje het volgende:
Garbage!
Iets om "Ze moet geil zijn" van de buren te verdringen. En Shirley Mansonquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
PJO vindt het wel toepasselijk om nu met die hoofdpijnmuziek aan te komen!
Als een van m'n zuidelijke huisgenoten "Liedjes uit het krabbegat" durft op te zetten blaas ik z'n installatie op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef PJORourke het volgende:
Iets om "Ze moet geil zijn" van de buren te verdringen.
Te bleekjes. Zulke vrouwen zijn alleen mooi met de kleren aanquote:En Shirley Manson
Het gaat niet om mooi, het gaat om dominantie, uitstraling en leeftijd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Te bleekjes. Zulke vrouwen zijn alleen mooi met de kleren aan![]()
Als je toch contact met ze hebt kan je dan vragen of ze kunnen omschrijven wat de 'joods-christelijke beschaving" precies is?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Opiniospam.
[..]
Wel leuk en aardig, maar ik had een andere carrière voor mijzelf in gedachten.
Dan zul je ook wel van Goldfrapp houden. Die inderdaad nogal dominant schijnt te zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat niet om mooi, het gaat om dominantie, uitstraling en leeftijd.
Leeftijd? Binnenkort mag ze een kunstgebitje in.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat niet om mooi, het gaat om dominantie, uitstraling en leeftijd.
Moslimbashen is één van onze Joods-Christelijke tradities.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je toch contact met ze hebt kan je dan vragen of ze kunnen omschrijven wat de 'joods-christelijke beschaving" precies is?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:53 schreef Gabry het volgende:
[..]
Moslimbashen is één van onze Joods-Christelijke tradities.
Dat maakt het echter niet minder vaag.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:56 schreef Godslasteraar het volgende:
laten we nu niet doen alsof de term "joods-christelijk" een uitvinding van Wilders is. Die voormalige non Karen Huppeldepup heeft het er al jaren over, evenals die Amerikaanse democratische senator wiens naam ik helemaal kwijt ben.
eensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat maakt het echter niet minder vaag.
En ik wordt niet graag joodschristelijk genoemd![]()
Hee, Monica Belluci is ouder.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:44 schreef Gabry het volgende:
Leeftijd? Binnenkort mag ze een kunstgebitje in.
Vorig jaar hoorde je ook nog wel eens humanistisch in die term erbij. Niet dat dat alles is maar beter dan joodschristelijk in elk geval.quote:
3 weken met de caravan naar Frankrijk denk ik.quote:
Karen Armstrong is een nog grotere islamofiel dan Meulenbelt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:56 schreef Godslasteraar het volgende:
laten we nu niet doen alsof de term "joods-christelijk" een uitvinding van Wilders is. Die voormalige non Karen Huppeldepup heeft het er al jaren over, evenals die Amerikaanse democratische senator wiens naam ik helemaal kwijt ben.
Wat is er mis met joods-christelijk?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:07 schreef du_ke het volgende:
Niet dat dat alles is maar beter dan joodschristelijk in elk geval.
te 2002quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:13 schreef PJORourke het volgende:
Everynight with my star friends
We eat caviar and drink champage
Sniffing in the VIP area
We talk about Frank Sinatra..
"You know Frank Sinatra?"
He's dead!
HAHAHAHAHA!
dead.
To be famous is so nice
Suck my dick
Kiss my ass
In limosines we have sex
everynight with my famous friends
Nice...
Suck my dick
Kiss my ass
so nice . . .
VIP area. . .
Frank... Frank Sinatry
Motherfuckers are so nice
Suck my dick
Lick my ass
In the mix we have sex....
Everynight with my favorite friends..
Frank.. Frank.. Frank Sinatra
Shake your body like the dance
Stupid smiles and autographs
This is a song for France
In Limosines we have sex.
Ben niet zo van de sprookjesboekenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er mis met joods-christelijk?
Ja, Alison Goldfrapp, die vond ik in de goede oude Orbital-tijd al lekker. Die optredens, in dat SM-pakkie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dan zul je ook wel van Goldfrapp houden. Die inderdaad nogal dominant schijnt te zijn. Dat krijtwitte is mooi voor een plaatje maar eigenlijk ook niet meer dan dat.
Veel eerder.quote:
Wi ik het cd'tje er even bijpakken?quote:
Frank Sinatra single, niet First Album natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:18 schreef Aoristus het volgende:
Wi ik het cd'tje er even bijpakken?
Ik las EUquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:25 schreef zakjapannertje het volgende:
EO censureert evolutietheorie in natuurseries
dat was dus ook al zo nep als de Tour de France
ja het woordje EU laat mensen tegenwoordig al net zo mooi op hol slaan als bv het woordje milieu.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]je was niet de enige trouwens, het Woord van de EU is machtiger tegenwoordig
Daarom had ik ook verwacht dat er EU zou staanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja het woordje EU laat mensen tegenwoordig al net zo mooi op hol slaan als bv het woordje milieu.
Komt dat misschien omdat de EU net als het milieu bepaalde zaken frustreert waar de gemiddelde Nederlander zich aan ergert?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja het woordje EU laat mensen tegenwoordig al net zo mooi op hol slaan als bv het woordje milieu.
En ik dacht dat ik erg was met mijn spelfouten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Komt dat misschien om dat de EU net als het milieu bepaalde zaken waar de gemiddelde Nederlander zich aan irriteerd frusteerd?
Ik kan die zin niet lezenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik erg was met mijn spelfouten.
Al aangepastquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik kan die zin niet lezen
Na de edit nog steeds niet
4 fouten je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:23 schreef Sidekick het volgende:
De edit heeft geen van de 4 fouten eruit gehaald.
om dat -> omdatquote:
We've got a winner!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
om dat -> omdat
frusteerd -> frustreert
irriteerd -> irriteert
aan irriteerd -> het is 'aan ergert', of 'irriteert'.
Oh nee, je bent een echte girlie girl.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:43 schreef sigme het volgende:
Ik kan geen kleren weggooien. Mooie jurkjes, beetje kort misschien, 10 jaar oud of ouder. Maar ja, helemaal heel, 't past me nog en wat ik toen mooi vond vind ik nog steeds mooi.
Mijn klerenkast dijt uit in plaats van ik.
Meer behept met de familiekwaal niets weg te kunnen gooien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh nee, je bent een echte girlie girl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |