Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.
![]()
Waarom wordt het tegenwoordig steeds erger? Dat heeft echt met leefpatronen te maken hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.
![]()
En jij kan er zeker ook niks aan doen dat je te dik bent he? Zelfs je pizzaquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dat ze met rust gelaten moeten worden.
Dikke mensen haten valt in mijn optiek in hetzelfde kader als negers haten.
En wilskracht? Rot even op
Ik kan een boek schrijven over wat mijn moeder heeft gedaan in het gevecht tegen haar gewicht.
Maar ik vind het het niet waard ook maar een begin te maken tegenover ral tuig wat er toch geen respect voor kan opbrengen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen![]()
Echt álle dikke mensen die ik kan zijn lui en hebben geen wilskracht![]()
U is dokter en ontvangt dagelijks dit soort mensen?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef fransbreda het volgende:
dikke mensen zijn gezellig![]()
Alleen zo dik...![]()
Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke mensen zijn lui en smerig.![]()
![]()
Slanke mensen zijn betere mensen.![]()
Gewoon laten lullen die kortzichtige kneuzen.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
![]()
Ik ken ook ongezellige dikke mensen...quote:
Uit het land kalevateren en laten bevriezen op de noordpool natuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is natuurlijk onzin. Je kunt rustig een keer van dat loze voer eten, maar als je het elke dag doet is het inderdaad wel de goden verzoeken.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen![]()
Echt álle dikke mensen die ik kan zijn lui en hebben geen wilskracht![]()
ik zie juist altijd de slanke mensen bakken patat naar binnen werkenquote:Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef FootballPlayer het volgende:
In de trein zijn het ook altijd de dikke mensen die aan het vreten zijn.
Maar nee ze kunnen er niks aan doen natuurlijk_!
lolquote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
En jij hebt wilskracht?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.
Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:
Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Als dat dan niet werkt, dan blijft flink sporten over.
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?quote:Op maandag 30 juli 2007 00:48 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.
Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:
[..]
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?
Beetje extreem of niet, laat die mensen met rust! Get a life oid!
Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Echt Nederlands dit, anderen afzeiken, schei toch uit man..
Ik maak me niet drukquote:Op maandag 30 juli 2007 00:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.
Jij bent ook een beetje dikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medegevoel voor vraatzucht? pleur toch een eind op.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:
Wat een stompzinnige reacties hier zeg!
Beetje sneu, om zo te denken en een vooroordeel te hebben, beetje medegevoel mag wel hoor.
Het ziet er vies uit, bederft het uitzicht. Vrolijk en gezellig is ook maar een mythe, dikke vrouwen zijn meestal van die schreeuwende viswijfen, en zo ruiken ze ook.quote:Ik ken ook verscheidene mensen die dik zijn wat is daar mis mee, vaak zijn ze wel vrolijk en gezellig
Ja echt he, die jeugd van tegenwoordig! Wat een doerakken!quote:en leeftijd speelt ook een rol, maar het schijnt dat de jongelieden tegenwoordig geen enkel vooruitziend besef nog heeft. En enkel denkt aan een NU zijn, en niet aan een later, op welke wijze dit dan ook zou kunnen voorkomen.
Familie, ouders, zus, broer, kind, partner...
Hoe bedoel je, "als dat niet werkt"? Tuurlijk werkt lijnen en sporten wel, als je tenminste enig zelfrespect of wilskracht hebt. Maarja, als ze dat hadden waren ze sowieso om te beginnen al niet dik geworden.quote:Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Als dat dan niet werkt, dan blijft flink sporten over.
Geloof je het zelf?quote:De keus is aan hen, misschien komt er ooit een tijd dat men weer walgt van magere scharminkels, maak dan je borst maar nat!
Met al die speedkoppies.
Ik kijk ook naar de persoon, bij dikke mensen zie ik over het algemeen vraatzucht en luiheid. Beide zeer onaantrekkelijke eigenschappen.quote:Ik veroordeel geen enkel mens, ik kijk naar de persoon, niet naar het uiterlijk ervoor.
Ja, het zijn slappe huilerige personen. Gadver wat kots ik daarvan.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:
[..]
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?
Als alle dikzakken hun extra porties eens zouden laten staan kunnen ze Afrika ermee voeden.quote:Beetje extreem of niet, laat die mensen met rust! Get a life oid!
Wat is er nou erger dan een dikzak in het openbaar vervoer? Vrij weinig dacht ik zo.quote:Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Mooi he, ik ben dan ook met trots een echte Nederlander.quote:Echt Nederlands dit, anderen afzeiken, schei toch uit man..
ik wist het toen ik op het topic kliktequote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje dik
En niet alleen dat schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Al 52 afgevallen, nog maar 8 te gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen!
Nu nog maar vier te gaan.![]()
Dat is gewoon macho.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:16 schreef Biogarde het volgende:
En als je een buik hebt door overmatig drankgebruik?
Ik heb het niet over de mensen met een medische achtergrond. Daarover hoeven we sowieso geen discussie te hebben. Ik heb het over mensen met een eetverslaving, ja je leest het goed VERSLAVING. Net als in drankVERSLAVING en drugsVERSLAVING. Deze mensen zeggen ook geen nee als ze een gratis lijntje coke word aangeboden. Daarbij is het juist vaak zo dat deze mensen op een verjaardag en in het openbaar tegen alles NEE zeggen omdat ze weten hoe er word gedacht. Als je als dik persoon een keer een patatje eet (en je kan er over discussieren of je dat dan wel of niet moet doen) krijg je meteen 100 blikken van 'zie je nou wel, die staat hier elke dag'.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef Nirak het volgende:
Voor sommige mensen is dik zijn inderdaad geen keuze en heeft het een medice achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |