abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51944612
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...

Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.

† In Memoriam † zondag 29 juli 2007 @ 22:12:29 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51944653
Dikzak.
pi_51944688
Dikke mensen

Echt álle dikke mensen die ik kan zijn lui en hebben geen wilskracht
  Milf zondag 29 juli 2007 @ 22:14:26 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51944706
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...

Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.

Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51944714
Mensen die hun kinderen dik laten worden
  zondag 29 juli 2007 @ 22:16:06 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51944760
En als je een buik hebt door overmatig drankgebruik?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_51944787
quote:
Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Waarom wordt het tegenwoordig steeds erger? Dat heeft echt met leefpatronen te maken hoor.
Vooral jonge kinderen, daar valt écht wel een heleboel aan te doen hoor!
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_51944788
Dikke mensen zijn lui en smerig.

Slanke mensen zijn betere mensen.
pi_51944824
Ik vind dat ze met rust gelaten moeten worden.
Dikke mensen haten valt in mijn optiek in hetzelfde kader als negers haten.

En wilskracht? Rot even op
Ik kan een boek schrijven over wat mijn moeder heeft gedaan in het gevecht tegen haar gewicht.
Maar ik vind het het niet waard ook maar een begin te maken tegenover ral tuig wat er toch geen respect voor kan opbrengen.
pi_51944836
Voor sommige mensen is dik zijn inderdaad geen keuze en heeft het een medice achtergrond.
Maar voor heel, heel, heel veel mensen is dik zijn een keuze die ze zelf gemaakt hebben. Ik neem mezelf als voorbeeld: ik ben ook te zwaar en weet dondersgoed waar dat aan licht: gemakzucht. Dus, inmiddels heb ik een knop omgedraaid en ben ik aan het afvallen. En ja, dat gaat niet vanzelf, je moet dan nml "nee" kunnen zeggen tegen ongezonde en vaak lekkere dingen.

En waarom het een steeds groter probleem wordt? Welvaart, gemakzucht, fast food. Conclusie: vaak eigen schuld dikke bult.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:20:40 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51944891
quote:

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_51944908
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dat ze met rust gelaten moeten worden.
Dikke mensen haten valt in mijn optiek in hetzelfde kader als negers haten.

En wilskracht? Rot even op
Ik kan een boek schrijven over wat mijn moeder heeft gedaan in het gevecht tegen haar gewicht.
Maar ik vind het het niet waard ook maar een begin te maken tegenover ral tuig wat er toch geen respect voor kan opbrengen.
En jij kan er zeker ook niks aan doen dat je te dik bent he? Zelfs je pizza _!
pi_51945004
- laat maar, moeite niet waard.

[ Bericht 48% gewijzigd door McKillem op 29-07-2007 22:29:53 ]
pi_51945232
Ga sporten, zeekoe.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:33:53 #15
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_51945337
dikke mensen zijn gezellig

Alleen zo dik...
pi_51945363
Heb je zanger Bob al eens gezien?
pi_51945374
Dikkerts die scooter rijden
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_51945436
Dat is toch vet man!
pi_51945439
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen

pi_51945509
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.
U is dokter en ontvangt dagelijks dit soort mensen?
pi_51945572
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef fransbreda het volgende:

Alleen zo dik...
pi_51945787
Ik heb hier in de wijk ook zo'n fatso-saurus die elke dag op de snorfiets langs komt rijden met haar fatso dochter achterop. Die arme brommer haalt serieus nog geen 10 km per uur.

Eigenlijk wel grappig om te zien.
Don't judge a duck by its brother
pi_51945946
Dikke mensen zijn smerige varkens. Naar afrika laten vliegen en hongerige negers voeden met deze papzakken, zeg ik je.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_51946008
In de trein zijn het ook altijd de dikke mensen die aan het vreten zijn.

Maar nee ze kunnen er niks aan doen natuurlijk _!
pi_51946178
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke mensen zijn lui en smerig.

Slanke mensen zijn betere mensen.
Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?
pi_51946193
quote:

Gewoon laten lullen die kortzichtige kneuzen.
pi_51946270
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef fransbreda het volgende:
Ik ken ook ongezellige dikke mensen...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_51946304
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Noodly het volgende:

[..]

Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?
Uit het land kalevateren en laten bevriezen op de noordpool natuurlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51948232
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Je kunt rustig een keer van dat loze voer eten, maar als je het elke dag doet is het inderdaad wel de goden verzoeken.
pi_51948406
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen

En nu mondje dicht
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_51948511
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

[afbeelding]
En nu mondje dicht
pi_51948756
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:53 schreef FootballPlayer het volgende:
In de trein zijn het ook altijd de dikke mensen die aan het vreten zijn.

Maar nee ze kunnen er niks aan doen natuurlijk _!
ik zie juist altijd de slanke mensen bakken patat naar binnen werken
die mensen komen gewoon niet snel aan maar vreten zich wel de tering....
pi_51948897
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
lol

Ik vind wel dat TS gelijk heeft. Of in ieder geval: sneue mensen die zich ergeren aan dikke mensen. Snap ik niet, mijn irritatie-grens ligt goddank 'n stuk verderTa.
pi_51949096
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef nikky het volgende:

[..]

En jij hebt wilskracht?

En het is trouwens McDonalds.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:44:54 #35
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51949102
Wat een stompzinnige reacties hier zeg!
Beetje sneu, om zo te denken en een vooroordeel te hebben, beetje medegevoel mag wel hoor.
Ik ken ook verscheidene mensen die dik zijn wat is daar mis mee, vaak zijn ze wel vrolijk en gezellig, en leeftijd speelt ook een rol, maar het schijnt dat de jongelieden tegenwoordig geen enkel vooruitziend besef nog heeft. En enkel denkt aan een NU zijn, en niet aan een later, op welke wijze dit dan ook zou kunnen voorkomen.
Familie, ouders, zus, broer, kind, partner...

Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Als dat dan niet werkt, dan blijft flink sporten over.
De keus is aan hen, misschien komt er ooit een tijd dat men weer walgt van magere scharminkels, maak dan je borst maar nat!
Met al die speedkoppies.
Ik veroordeel geen enkel mens, ik kijk naar de persoon, niet naar het uiterlijk ervoor.
Niemand is rijk genoeg, om zijn of haar Geluk, te kunnen kopen
pi_51949179
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:

Dik zijn kan vele oorzaken hebben, en dikke mensen die teveel eten weten dit zelf maar al te goed, dus als ze willen afvallen zal dat het eerste zijn dat zij geprobeerd hebben lijkt me.
Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:51:14 #37
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51949228
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:48 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ja, en daar komt dus het punt van de wilskracht om de hoek kijken.
Dus jij veroordeelt iedereen die geen wilskracht heeft in jouw ogen?
Beetje extreem of niet, laat die mensen met rust! Get a life oid!
Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Echt Nederlands dit, anderen afzeiken, schei toch uit man..
pi_51949267
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:

[..]

Oftewel bemoei je er niet mee, maak je er niet druk om en erger je aan andere dingen die veel erger zijn.
Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:58:38 #39
187092 TheWings
Laat dat duidelijk zijn
pi_51949381
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Waar veroordeel ik iemand die geen wilskracht heeft? Ik maak me er ook niet zo druk over hoor, maak je maar niet druk.
Ik maak me niet druk
  maandag 30 juli 2007 @ 01:57:29 #40
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51950663
Koning jaap pwnt toch wel kk stylz
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51950672
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:57 schreef Maikuuul het volgende:
Koning jaap pwnt toch wel kk stylz
Jij bent ook een beetje dik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51950710
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:44 schreef TheWings het volgende:
Wat een stompzinnige reacties hier zeg!
Beetje sneu, om zo te denken en een vooroordeel te hebben, beetje medegevoel mag wel hoor.
Medegevoel voor vraatzucht? pleur toch een eind op.
quote:
Ik ken ook verscheidene mensen die dik zijn wat is daar mis mee, vaak zijn ze wel vrolijk en gezellig
Het ziet er vies uit, bederft het uitzicht. Vrolijk en gezellig is ook maar een mythe, dikke vrouwen zijn meestal van die schreeuwende viswijfen, en zo ruiken ze ook.
quote:
en leeftijd speelt ook een rol, maar het schijnt dat de jongelieden tegenwoordig geen enkel vooruitziend besef nog heeft. En enkel denkt aan een NU zijn, en niet aan een later, op welke wijze dit dan ook zou kunnen voorkomen.
Familie, ouders, zus, broer, kind, partner...
Ja echt he, die jeugd van tegenwoordig! Wat een doerakken!
quote:
Hoe bedoel je, "als dat niet werkt"? Tuurlijk werkt lijnen en sporten wel, als je tenminste enig zelfrespect of wilskracht hebt. Maarja, als ze dat hadden waren ze sowieso om te beginnen al niet dik geworden.
quote:
De keus is aan hen, misschien komt er ooit een tijd dat men weer walgt van magere scharminkels, maak dan je borst maar nat!
Met al die speedkoppies.
Geloof je het zelf?
quote:
Ik veroordeel geen enkel mens, ik kijk naar de persoon, niet naar het uiterlijk ervoor.
Ik kijk ook naar de persoon, bij dikke mensen zie ik over het algemeen vraatzucht en luiheid. Beide zeer onaantrekkelijke eigenschappen.
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:51 schreef TheWings het volgende:

[..]

Ja, het zijn slappe huilerige personen. Gadver wat kots ik daarvan.
quote:
Als alle dikzakken hun extra porties eens zouden laten staan kunnen ze Afrika ermee voeden.
Stelletje asociale vraatzuchtige slappelingen.
quote:
Wat is er nou erger dan een dikzak in het openbaar vervoer? Vrij weinig dacht ik zo.
quote:
Mooi he, ik ben dan ook met trots een echte Nederlander.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_51950991
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Dikzak.
ik wist het toen ik op het topic klikte
underground forever baby
pi_51951032
Ik ben een kilo afgevallen!

Nu nog maar vier te gaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 30 juli 2007 @ 02:39:36 #45
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51951122
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij bent ook een beetje dik
SPOILER
En niet alleen dat schatje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51951198
quote:
Op maandag 30 juli 2007 02:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben een kilo afgevallen!

Nu nog maar vier te gaan.
Al 52 afgevallen, nog maar 8 te gaan
pi_51951289
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:16 schreef Biogarde het volgende:
En als je een buik hebt door overmatig drankgebruik?
Dat is gewoon macho.
pi_51951307
quote:
Op maandag 30 juli 2007 02:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Al 52 afgevallen, nog maar 8 te gaan
Potjandorie.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 30 juli 2007 @ 05:59:57 #49
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_51951589
Ben je zo'n bankstel in het zwembad?
Asjemenou
pi_51955355
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef Nirak het volgende:
Voor sommige mensen is dik zijn inderdaad geen keuze en heeft het een medice achtergrond.
Ik heb het niet over de mensen met een medische achtergrond. Daarover hoeven we sowieso geen discussie te hebben. Ik heb het over mensen met een eetverslaving, ja je leest het goed VERSLAVING. Net als in drankVERSLAVING en drugsVERSLAVING. Deze mensen zeggen ook geen nee als ze een gratis lijntje coke word aangeboden. Daarbij is het juist vaak zo dat deze mensen op een verjaardag en in het openbaar tegen alles NEE zeggen omdat ze weten hoe er word gedacht. Als je als dik persoon een keer een patatje eet (en je kan er over discussieren of je dat dan wel of niet moet doen) krijg je meteen 100 blikken van 'zie je nou wel, die staat hier elke dag'.

Ik ben blij dat ik me niet meer in deze categorie hoef te plaatsen maar ik weet wel hoe het is om daar te staan. Ik heb zelf BED gehad (Binge Eating Disorder, google maar) en door die vuile opmerkingen zoals ik ze hier ook vaak lees word het probleem alleen maar groter. Als je namelijk een topic leest met dikke mensen zijn vies, geen wilskracht bla bla bla dan ga je het op een gegeven moment nog geloven ook. Terwijl ik van mening ben dat deze mensen juist degenen zijn met heel veel wilskracht maar met alleen wilskracht kom je er niet als je een verslaving hebt.

Ik heb respect voor jou omdat jij eigenhandig de knop hebt weten om te zetten maar voor veel mensen geld dit niet. Je weet waarschijnlijk zelf hoe het is om dik te zijn in deze maatschappij. Je word er continu mee geconfronteerd, mensen walgen van je en zijn niet bang om je dat te laten weten ook al kennen ze je helemaal niet. Er bestaan gewoon geen mensen die 150 of 200 kilo wegen puur uit gemakzucht want zoveel wegen is alles behalve gemakkelijk. En hoe zwaarder je wordt hoe moeilijker het is om er iets aan te doen omdat sporten bij zo'n gewicht vaak ook niet meer gaat door pijn aan knieën, enkels en andere gewrichten. En hoe vernederend is het als je door je gewicht meer dan 1 plaats inneemt in de bus of je eigen veters niet meer kan strikken? Om bij elke sollicitatie weer afgewezen te worden omdat je te dik bevonden word maar word afgescheept met 'we hadden een betere kandidaat'.

Ik kan mezelf echt heel erg boos gaan maken om al die reacties hier maar zoals al beschreven werd heeft het waarschijnlijk weinig zin en blijven de mensen die enkel niet onderbouwde reacties geven als 'dikke mensen zijn vies' toch wel even bekrompen als ze zijn. Ik begrijp alleen niet onder wat voor steen je woont als je er zulke meningen en gedachtes op na kan houden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')