Als er wilskracht zou bestaan bestond MacDonalds niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.
![]()
Waarom wordt het tegenwoordig steeds erger? Dat heeft echt met leefpatronen te maken hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:11 schreef Trusten het volgende:
Veel mensen hier lijken te denken dat het dikke mensen ontbreekt aan wilskracht of iets dergelijks, maar dat is het echt niet. Als het echt zo gemakkelijk zou zijn, dan zou overgewicht niet eens meer bestaan. Dan zou iedereen slank zijn. Helaas is dat niet zo en wordt het probleem tegenwoordig wordt het tegenwoordig veel erger. Dat geeft alleen maar aan, hoe moeilijk het is...
Dit zal waarschijnlijk wel weer een bash-topic worden, ga je gang maar dan heb ik wel pijn punt gemaakt.
![]()
En jij kan er zeker ook niks aan doen dat je te dik bent he? Zelfs je pizzaquote:Op zondag 29 juli 2007 22:18 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dat ze met rust gelaten moeten worden.
Dikke mensen haten valt in mijn optiek in hetzelfde kader als negers haten.
En wilskracht? Rot even op
Ik kan een boek schrijven over wat mijn moeder heeft gedaan in het gevecht tegen haar gewicht.
Maar ik vind het het niet waard ook maar een begin te maken tegenover ral tuig wat er toch geen respect voor kan opbrengen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:13 schreef Edie86 het volgende:
Dikke mensen![]()
Echt álle dikke mensen die ik kan zijn lui en hebben geen wilskracht![]()
U is dokter en ontvangt dagelijks dit soort mensen?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het in 99% van de gevallen dus WEL een gebrek is aan zelfdiscipline of wilskracht.
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:33 schreef fransbreda het volgende:
dikke mensen zijn gezellig![]()
Alleen zo dik...![]()
Ik ken genoeg slanke mensen die heel erg lui zijn. En smerig. Wat nu?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:17 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke mensen zijn lui en smerig.![]()
![]()
Slanke mensen zijn betere mensen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |