Ja, maar dan krijg je een andere constructie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef Lienekien het volgende:
'Daar kunt u zich zelf van overtuigen.'
Niks mis mee.
Maar dat is de bedoelde betekenis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je een andere constructie
Bij daar kunt u zichzelf van overtuigen is 'zichzelf' een vervanger van 'zich', en dus onderdeel van het wederkerende 'zich overtuigen'.
Bij daar kunt u zich zelf van overtuigen is 'zelf' een bijwoordelijke bepaling.
Daarvan rijzen mij de haren te berge. Én gaat mijn nekhaar rechtop staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, das waar ook: Mei Li Vos doet mijn nekharen ook te berge rijzen.![]()
Een veelvoud van 7 aan overige programmapunten is weggeknipt. Het totaal aantal punten was dezelfde veelvoud van 8.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
- vraag...
1. politie uitrusten met standaard riot uitrusting, altijd laten rondlopen met kogelvrij vest, helm en shotgun.
2. alle straffen met een veelvoud van 10 verhogen
3. alle boetes met een veelvoud van 5 verhogen
<knip>
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef ForumGek het volgende:
Weet het pas sinds gisteren, dus heb er nog geen tijd voor gehad. Maar wil graag justitiële onderbouwing.
Houtbederf?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef Charisma het volgende:
je woont er al? leuk joh!!! ja vloer kan duur uitkomen , ik zou alas ik jou was even rustig rondkijken, soms valt vanzelf wel een aanbieding in het huis
moet het perse hout zijn? laminaat met houtberf kan ook mooi zijn![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Die herkans je dat toch gewoon, klaar.
Het is toch niet dat je afstudeer scriptie van een half jaar werk, voorledig de grond ingeboord is.
Zo te lezen is het onderdeel "stoned" alvast geluktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef nicoo het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit stoned gemasturebeert/seks gehad, en hoe was dat dan?
want het lijkt mij vet chill om een keer stoned te gaan rukken maar k geen idee hoe het is
deel hier je ervaringen![]()
Deze danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef nicoo het volgende:
nee mn topic gwoon serieus of donder op naar onzin ja![]()
dus alsjeblieft geen kinderachtig kut op merkingen graag of donder een eind op![]()
Ook leuk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef AbeSapien het volgende:
Dan wacht ik met smacht op de laatste 2 weken van augustus.
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef Viswijfje het volgende:
alsof ik een rotwijf ben dat ik ze verwaardeloos!
Beam me up, Scottyquote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Warps met zalm en roomkaas
En al helemaal geen taalkundigequote:Op zondag 8 juli 2007 09:42 schreef ozzyat105 het volgende:
je kan het gewoon proberen, het enige risico dat je loopt is dat de aardlekschakelaar of in geval van korstluiting de zekering springt.
aan deze post kunnen geen zekerheden of rechten worden ontleend
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Perruche het volgende:
zo naar beneden als op die foto. Je tandhlazen komen bloot en dan moet de taarts gaan pielen met verdoving en laagjes spul dat ie op de tandhalze spuit enzo![]()
althans dat was bij mij, maar misschien dat het bij jouw niet zo werkt. Want ik schijn rare taden te hebben fofzo. In ieder geval lijkt het me een zwaar kutgevoel, zo een ijzeren stuk tegen je tanden de ganse dag!
quote:
quote:1 (gewestelijk) hevig verlangen
ik sta met smacht te wachten
Foei, je mag niet stelen!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef Mextor het volgende:
Heeft iemand deze of weet iemand waar ik ze kan bestelen.
[...]
Het mogen ook winkels in het buitenland zijn waar je kunt bestelen
D'r moest toch een accent op? Ergens? Ja toch?quote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ze kan inmiddels de rol van Ma Flodder wel op zich nemen
Kwestie van het juiste diëét
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
D'r moest toch een accent op? Ergens? Ja toch?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn oom was eens naar de bioscoop geweest met een paar familieleden en lui je weet wel...
Dus hij zat te kijken naar de film kwam er op eens een morrokaan aan wandelen met zijn gangstah petje. Hij greep mijn tante vast en in een keer zag ik mijn oom opstaan en naar die morrokaan grijpen. In een greep die ik niet kan benoemen maar die gast kraaide het uit van de pijn. De beveiligingsgast die bij de deur stond greep mijn oom en nam hem mee naar buiten. Maar mijn oom pikte het niet en legde die gast neer op de grondje moest het gewoon zien wij waren gaan kijken dus wij zo naar die vent gaan en legde het uit daarna had mijn oom een hele reeks vrij kaartjes gekregen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Chandler het volgende:
Bewaar maken is altijd mogelijk, ze moeten volgens mij zelfs het eikings rapprt van de 'scanner' hebben oid... succes iig
Eiiiiijking!quote:
Lekker!quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten
quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:01 schreef Xirio het volgende:
Suptiel in de trant van niet mijn ideaal moeten willen najagen
Het tweede punt is iets wat we inweze al hebben een vriendschap+ relatie dus, daar is opzich niets mis mee
Nee duhh, zelfs het meest criminele kamp is niet continu in aanraking met de politie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef Pumatje het volgende:
Er bestaat geen, ik herhaal geen kamp in Nederland athans wat nog nooit niet in aanraking is geweest met de Politie m.b.t de zwaardere overtredingen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef zwelgje1985 het volgende:
Nou is mijn vraag aan jullie, vertel hieronder wat jou exstreemste avondtuur is geweest.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:43 schreef zwelgje1985 het volgende:
Eén van leukste dorpjes uit Nederland is Hoenderloo. Hoenderloo het dorpje dat midden op de hoge veluwe licht is een toeristische dorp welke dan ook zomers erg in de belangstelling staat.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 @ 10:51 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Als je ooit de hoop hebt gehad dat de acties van Amerika en Engeland minder terrorisme zouden veroorzaken dan kan ik niets anders dan jou naïf noemen. Voor elke doodgeschoten terrorist komen er 10 in de plaats.![]()
Mensen die 'welke' als betrekkelijk voornaamwoord gebruiken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fok! heeft er met deze nieuwe user wel weer een aanwinst bij:
[..]
[..]
Met een dunschiller natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef Charisma het volgende:
leuek tafel Yoni, het wordr echt mooi, ik heb in totaal 3 maanden geklust toen ik ging verhuizen, voornamelijk geverft enn meubels in whitewash gezet
toen ik ik wist dat ik ging vrhuizen, heb ik elke dag wat ingepakt zodat ik op DE dag slechts gordijnen moest af gaan halen en dozen in de auto laden
schilde een hoop tijd![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef hierissiedan het volgende:
een emmer vol met koeienstrond over ter heen gooien
uitnodigen voor een boodtripje en dr van de bood afduwen. al dr kleren uitrekken en dan naakt naar huis toe laten gaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
Sew je rij-instructeur, die heeft overduidelijk het examen te vroeg aangevraagd, je bent er nog lang niet klaar voor
Wat is daar fout aan? Ok, de zin is deels Nederlands, deels Engels, maar wat maakt dat nou uit, zolang er verder geen fouten in zitten?quote:
Sorry, foutje van mij, ik zat met m'n kop ergens andersquote:Op maandag 16 juli 2007 09:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Ok, de zin is deels Nederlands, deels Engels, maar wat maakt dat nou uit, zolang er verder geen fouten in zitten?
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:11 schreef baniekje het volgende:
De katten zullen blij zijn nu het zo.n mooi weer is....
Ook echt elke branch heeft tegenwoordig z'n eigen krant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef Sebasser het volgende:
Dat is heel erg jammer, maar ik ga ze toch gebruiken voor mijn reclame stukje in de wijkrant.
De rest maar geknipt want ik kon wel aan de gang blijvenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef glossy het volgende:
vanmorgen naar de vk geweest , we hebben wel krijgen wel een boefje van een kindje , weer wou het zich niet laten horen, zat steeds tegen de dopler te trappen op een gegeven moment had de vk beebje te pakken
toen ff een koppie capagino genomen en een broodje in het zh want we moesten nog ff wachten tot het half 11 was voor de echo en nou op en neer naar huis te rijden hadden we niet veel zin in.
En dan zit je in de incasso-molenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef ExtendedVersion het volgende:
Je kan als je betalings datum is verstreken een herinnering sturen, mocht deze na 10 dagen nog niets betaald hebben stuur je een aanmaling (die moet je doen anders heb je niet eens een zaak) en daarna kan je het uit handen geven.
Een incasso uit handen geven na slechts 1 herinnering gaat never nooit niet werken.
Ik vermoed toch sterk dat ’t ‹writes› had moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:49 schreef Moondreamer het volgende:
Who rights this stuff ?
Hmja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer is Aple D' uez eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:38 schreef Iblis het volgende:
Ik vermoed toch sterk dat ’t ‹writes› had moeten zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef eenbradda het volgende:
Hee gasten,
Kennen jullie deze video's al??? Snedig en wright on the money als je t mij vraagt
Wakker worden allemaal!!!!!
En "stinkbenauwd" heb ik ook nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef Razor21 het volgende:
Ik woon nu in een tijd in Almere Stad (ja ik voeg vast detoe)
Maar nu zjin ze sinds vorige week bezig bij de halte Kruidenwijk Oost.
Is dat nu niet zo erg maar welke josti bedenkt dat dit dient te gebeuren vanaf een uur of 10 in de avond.
Gisteravond was er een vreesmachine o.i.d. bezig heb tot 01.00 uur het volgende gehoord :
attekattetakrattekattetakrattekattetakscrrrrrrrrrrattekattetakss
Had het raam open omdat het al zo stinkbenauwd is....
Stelletje debielen....![]()
En ja het is nog steeds niet af...dus dit duurt nog wel enkele dagen![]()
![]()
Ik maak aan de lopende band gruwelijke fouten. De meeste verbeter ik voordat ik iets post, vervolgens meestal nog een paar (hopelijk) voordat iemand het zietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:04 schreef jack4ya het volgende:
Maar nu vroeg ik me af, maken jullie nooit fouten? Of gaat het jullie heel natuurlijk af?
En de rest wordt hier gepost.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik maak aan de lopende band gruwelijke fouten. De meeste verbeter ik voordat ik iets post, vervolgens meestal nog een paar (hopelijk) voordat iemand het ziet.
Ik schrijf vaak dat ipv dan of ik ipv in, dat soort fouten. Of zelfs had ipv kan, ik noem maar iets. Maar die fouten haal ik er bijna altijd uit tijdens een edit. Ik edit m'n posts sowieso vaak. Ik denk gemiddeld wel twee of drie keer. En natuurlijk nog tijdens previewen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:04 schreef jack4ya het volgende:
Maar nu vroeg ik me af, maken jullie nooit fouten? Of gaat het jullie heel natuurlijk af?
Volgens mij moet je de meeste van die woorden gewoon aan elkaar schrijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat ik het moeilijkst vind is of woorden los of aan elkaar moeten. Of een streepje ertussen. Of wel of geen verbindings-s.
Klopt, want het moet typefouten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik maak wel eens typfouten
Ik doel eigenlijk meer op samengestelde en/of scheidbare werkwoorden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de meeste van die woorden gewoon aan elkaar schrijven.
Initiatiefwetsvoorstel: hogere drempel Euroropese verdragenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik maak aan de lopende band gruwelijke fouten. De meeste verbeter ik voordat ik iets post, vervolgens meestal nog een paar (hopelijk) voordat iemand het ziet.
Wat is het nu?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef Frollo het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar een ander passend topic kon ik niet vinden (jeetje wat ben ik nu ontzettend aan het opletten wat ik type)
[..]
typ, zonder -e
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Initiatiefwetsvoorstel: hogere drempel Europese verdragen
Roro.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/typfout.php
quote:Typfout ligt volgens ons meer voor de hand dan typefout, hoewel die laatste vorm de officiële spelling is.
Maar even later staat er dat het volgens Het Witte Boekje weer 'typfout' moet zijn. Dat vind ik, net als die site zegt, meer voor de hand liggen.quote:
Geen spelvaud maar toch...quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:09 schreef ErwinRommel het volgende:
je hebt wel gelijk, want luchtvaart is een van de veiligste manieren van vliegen.
Wat een 'n' al niet met een luchtje kan doen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef Syytön het volgende:
[..]
Da's geen mannen lunchtje, ik heb 'm ook. Je hebt wel een mannelijke variant ervan.
Bij kom je er in ieder geval niet in!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik schat de kans dat ik bij haar in bed belandt groter in als dat Feyenoord de Uefa Cup haalt
Maar Het Witte Boekje is niet officieel, toch? Overigens ben ik het wel met hun eens. Ik haat het ook dat ze die spelling steeds aanpassen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
Maar even later staat er dat het volgens Het Witte Boekje weer 'typfout' moet zijn. Dat vind ik, net als die site zegt, meer voor de hand liggen.
Naar mijn mening is dat juist.quote:Een echte spelfout die vaak gemaakt wordt, is typfout. Volgens het Groene Boekje moet dit typefout zijn, net als typemachine — terwijl het wel ik typ en jij typt is.
Ik zie er nog wel eentje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef justshutup het volgende:
(Nog eentje gevonden)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:11 schreef HiddeHidde het volgende:
Beste mensen,
ik heb al een zeer lange tijd heel erg vervelende oog klachten.
Ik ben al een paar keer hiervoor tussen neus en lippen onderzocht, maar bood geen soelaas.
Ik wil nu graag een keer zeer goed worden onderzocht en dat de artsen dingen kunnen uitsluiten.
[...]
Daarom, ik gebruik liever typfout.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:16 schreef Rasing het volgende:
'Typefout' zou je toch uitspreken als 'taipfout', dan wel als 'tiepefout'?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef SunChaser het volgende:
De film al 5x gezien maar blijft spannend en intregerend.
Oppassen dan maarquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:52 schreef Aasgier het volgende:
Het is een prachtig moment, eeuwig vastgelegd door een camera van het dagelijkse leven in Irak van een klein meisje gehurkt, in shock met waarschijnlijk dodelijke familieleden naast haar.
Geen ideequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef PeRi het volgende:
Nou nou, we hoeven elkaar niet meteen te bejenigen als iemands reactie je niet aanstaat.
Hm... ook bejegenen slaat in dat geval als een tang op een varkenquote:
We hebben er weer een grammaticale kwaliteitsuser bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef malt-bavaria het volgende:
mischien is het een beter idee om dit optefrissen en naar pta tejorissen
gezien dit word beschouwt als niet insprirerent en te laag voor fot
voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:01 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens inhoudelijk op in, je hebt niet eens goed gelezen dat kan ik aflijden van het feit dat jij 305 pk neerzet
En:
Amerikanen maken geen efficiente motors
De s3 weegt lichter
Wat jammer nou dat die auto's geen doos bevattenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef Arjann87 het volgende:
Alle modellen, kosten 5euro per stuk. Koper betaalt verzendkosten!
Mochten er vragen zijn, hoor ik het graag! Als de auto's opgestuurd moeten worden zijn de verzendkosten voor de koper!
Alle auto's bevatten géén doos. Spelfouten voorbehouden.
Ban-aanvraag, lees ik, niet banaan-vraag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:07 schreef Golradir het volgende:
Niet echt een taalfout, maar wat lezen jullie hier?
meeeensquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is soms spuuglelijk, maar het is niet anders.
Dat zijn twee woorden, dus dat spel je gewoon foutquote:
Stampende foto's?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:06 schreef Moondreamer het volgende:
Kijk, als ik een foto, als deze hier plaats en er wordt meteen geroepen, fotoshop hier en daar, dan weet ik dat dit soort dingen altijd gebasht wordt en trouwens deze foto stampt uit een tijd dat fotoshop nog helemaal niet bestond !
Doe het als taalnazi nog een keertje over, en haal dan echt alle taalfouten eruit. Dit is niet erg overtuigend.quote:
Niet elke d/t-fout hoeft in dit topic. 'Een foto die uit een bepaalde tijd stampt' vond ik wel grappig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef OllieA het volgende:
Doe het als taalnazi nog een keertje over, en haal dan echt alle taalfouten eruit. Dit is niet erg overtuigend.
Kortom, kan er geen slotje op deze reeks?
Persoonlijk vind ik "dit soort dingen altijd gebasht wordt " veel opvallender.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Rasing het volgende:
[..]
Niet elke d/t-fout hoeft in dit topic. 'Een foto die uit een bepaalde tijd stampt' vond ik wel grappig.
Wat doe je hier dan in vredesnaam nog?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef OllieA het volgende:
t Is al nummer 17.
Zeikerdjes die een taalfout melden in andermans post. Helaas doen ze dat zelf meestal niet foutloos en laten ze fouten zitten.
Wat een debiel topic is dit.
Dit melden, sukkel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan in vredesnaam nog?
Het kan mij geen reet schelen wat jij van dit topic vindt, dus die post was nogal overbodig.quote:
Egocentrie, daar kom je er wel mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het kan mij geen reet schelen wat jij van dit topic vindt, dus die post was nogal overbodig.
We melden niet iedere d/t-scheet. Alleen als je er om kunt lachen, of als het toch wel écht zo oliedom is dat het bijna niet te geloven is, melden we het.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef OllieA het volgende:
t Is al nummer 17.
Zeikerdjes die een taalfout melden in andermans post. Helaas doen ze dat zelf meestal niet foutloos en laten ze fouten zitten.
Wat een debiel topic is dit.
Waarschijnlijk vindt ie dat het 'worden' moet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:50 schreef Rasing het volgende:
À propos, wat is er fout aan "dit soort dingen altijd gebasht wordt"?
TTK Feedback. Met Isabeau en Automatic_Rock.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef OllieA het volgende:
Dit melden, sukkel.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef linebear het volgende:
Ravioli keek ik vroeger ook altijd. De zweversprong en hoe heette die serie met Lex Goudsmit ook al weer huppeldepup en senior...
Ik zie de fout niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
Waar was je als kind bang voor ?
Maar goed, dat is natuurlijk al lang niet origineel meer, er zijn er meer die het doen.
Leuk dat je onbestaande woorden gebruikt bij het afzeiken van dit topic.quote:
De spatie.quote:
Oh, die voor het vraagteken. Is idd fout, maar eigenlijk meer een stijl- dan een taalfout.quote:
Ik vind het toch wel erg fout, voor leestekens horen nou eenmaal geen spaties. Bovendien vind ik het gruwelijk lelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Oh, die voor het vraagteken. Is idd fout, maar eigenlijk meer een stijl- dan een taalfout.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef maril het volgende:
T hoeft niet zo negatief te zijn , als het vocht weg is kan hij weer terug keren in zijn bewustzijn. , maar rust voor zijn hersenen is nu met vocht het meest belangrijken, hij is in goede handen, ze kunnen hem bewijzen van spreken er zo uit halen , maar voor Kai is het goed dat ff niet te doen, heb ff geduld.
Mag toch hopen dat dit met opzet isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel fijn voor sunchaser, zou hij nu dan eindelijk beroempt worden?
Ik stelde dat ik het opvallender vond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:50 schreef Rasing het volgende:
À propos, wat is er fout aan "dit soort dingen altijd gebasht wordt"?
Ah zo. Ik vond laatst de oprichting van de Duisenberg School of Finance, opgericht door de stichting Holland Financial Centre wel een mooie.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:59 schreef OllieA het volgende:
Ik stelde dat ik het opvallender vond.
Zoals ik het bijvoorbeeld ook opvallend vind dat veel mensen tegenwoordig naar de dealer gaan voor de summer sale.
quote:Op zondag 22 juli 2007 @ 11:09 schreef naastzweden het volgende:
Absurd.
Aprepo is dit bruto of netto.![]()
Is dat meteen met bloemen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:33 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarna meerdere collega's gelijk op me doken van "zooo, lukt het fleurten een beetje..."
Een nieuwe variant, althans voor mij.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo als je eigen schuld,
maar ik bedoel het meer als dat je zovieso test of iets werkt of niet.
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=zovieso&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=quote:
Gelukkig mag ts deze deskundige altijd even PMen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef Dwan het volgende:
Dat veel feiten worden aangedikt d.m.v. overbodige kracht termen is bijna standaard voor rechtbanken. zolang jij dat nog even benadrukt dat je het betreurt dat het zover heeft moeten komen maar niet begrijpt waarom de werkgever alles zo onnodig moet aandikken.
Dit is jammer en geeft frictie waardoor het lastig word gezien de emotionele druk om verder te gaan.
Echter gezien het feit jij geen uitkeringsrechten hebt word je gedwongen om deze minimale eis neer te leggen.
Verder zijn het kneuzen ik zit momenteel in exact dezelfde situatie en speel nu blond echter wil ik zo snel mogelij kverder en heb het geluk nu een nieuwe baan t hebben gevonden. voor mij is het afsluiten.
maar ook al hebben ze geen poot om op te staan rekken kunnen ze altijd om je te sarren zo veel mogelij kpesten van hun kant. het is maar net hoelang je het volhoud. ik zou zeggen als je de tijd hebt zosnel mogelijk voor laten komen en afstand houden. laat je advolkaad dit maa rregelen als je echt een sterke zaak hebt want advolkaten kosten geld en dit moet je wel op je oude werkgever kunnen verhalen.
heb je een nieuwe baan dan zou ik zeggen kappen maar vergeet niet als je teveel in je advolkaad investeerd kan je niet meer terug. als je gokt en wint ben je blij anders baal je dubbel en ben je arm. en geloof me dat is geen goeie basis om een nieuwe baan te starten dan wel te zoeken.
sterkte, en als je vragen hebt mag je altijd even PMen
quote:Op maandag 23 juli 2007 10:46 schreef piepster het volgende:
[..]
Gelukkig mag ts deze deskundige altijd even PMen.
En de rest van het foutencircus ga ik lekker niet markeren, da's teveel werk.
quote:p.s.
Er worden hier wel vaker vragen gesteld over mishandeling, zowel door daders als door slachtoffers.
Maar het komt zelden voor dat een dader een dergelijk gedatalieerde omschrijving geeft.
Aaaaargggh!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef hierissiedan het volgende:
Omdat dit de ondervloer is moet je dwars erop leggen anders gaat al je houd verbuigen..
Een dikke rijger, een heel stel overbodige spaties en dan heb ik het nog niet over het algehele gebrek aan samenhang...quote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef daanski82 het volgende:
ik ben op zoek naar een subtile geur die ik in mijn huis kan versprijden.
van enkel lavendel tot een geuren combinatie
en het moet op NATUURLIJKE basis zijn.
ik zoek b.v. wat Aziatische geuren om er een geur uit azie te krijgen.
en zoek nog wat meer ideeën naar geuren van morgen fris tot een romantische avond.
tevens zoek ik iedeeën voor een thema avond "pirates of the carabian" (plaats Tortuga)
Haai. Nou, nooit weggeweest, hoor!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef LXIV het volgende:
Hee, S. Ben jij er ook weer. Ca va?
Ik heb al moeite met een umlaut, dus zo'n komma onder de 'c' lukt me helemaal al niet. Anders kom naar de LPT, dan blijft dit topic verschoond van slowchat.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haai. Nou, nooit weggeweest, hoor!
Zie je wat voor fout ik gesignaleerd heb in bovenstaande post? Leve SOS! Ben je nu trots op me?
Ik zie trouwens ook een overbodige spatie in jouw post. Cava? Ja, lekker, doe maar een glaasje!![]()
![]()
Sou het echt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:16 schreef huismuis het volgende:
[..]
De slang wurgt hem, eenrat sou de slang ernstiger toe kunnen takelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |