jat een doos cigaren van je opa en rook die achter eklaar op > zelfde effectquote:
je bent 16 je weet er geen fuk van af, doe het of hou op met jankenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef nicoo het volgende:
sure sigaren rook je niet over je longe en er zitten totaal andere stoffen in als in wiet![]()
Daarom ben je zo triestquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:13 schreef EricT het volgende:
[..]
Daarom ben je zo triest![]()
Vraag aan vrienden om het te halen, of heb je geen vrienden![]()
das ook de bedoeling drol xDquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef mighty_myte het volgende:
Niet echt een aanrader. Net als stoned sex hebben trouwens.
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik kan dan echt maar heel moeilijk klaarkomen.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef nicoo het volgende:
k ben 16, k kan geen wiet halen niet mastruberen![]()
Ik vind die vruchteloze zelfverkrachtig om maar proberen te komen niet echt leuk..quote:
van speed krijg ik helaas geen zin en stijve. van wiet wel, maar dan kun je weer niet komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je kan beter speed nemen........dan kan je gelijk een ruk marathon houden
Nou, aangezien je 16 jaar bent en nog wat moeite hebt met spellen denk ik dat we je best kinderachtig mogen benaderenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef nicoo het volgende:
nee mn topic gwoon serieus of donder op naar onzin ja![]()
dus alsjeblieft geen kinderachtig kut op merkingen graag of donder een eind op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |