ja maar als je verliefd ben wil je elkaar toch zien!!! en gister had ik meer zin in vriendinen maar toen wou hij mij weer zien en dat doe je dan toch!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Binnen een week is knap
En je doet het zelf, misschien maar eens niet afspreken met die bink van je ?
ja maar die had ik vorige week al gemaakt voor jefrey!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:17 schreef Olep het volgende:
Ik ben geen relatiepsycholoog, maar ik zou je aandacht meer verspreiden en geen afspraken maken als je toch niet komt!
22quote:
ja ik zie me vriendinen ook nog wel afentoe en zowiezo met het stappen haha maar bevoorbeeld daniel en verena die bel ik normaal elke dag wel en elke pauze een smsje enzow en nou gaat die tijd toch ook naar jefrey snap je!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:22 schreef Olep het volgende:
Als je bijvoorbeeld s'avonds een afspraak met je vriend hebt en ook een afspraak met je vriendinnen dan verzet je toch 1 van de 2. Je moet kiezen voor de personen waar je wat aan hebt, ook in je verdere leven. Je kan ook bijvoorbeeld eerst naar je vriendinnen gaan en na 1 of 2 uur naar je vriend gaan?
dat moet je niet tegen mij zeggen hoor!! ik was niet het die net tegen mij begon te brullen in moes van "goh mirel toch nog kunnen komen, mocht je wel weg van je vent!"quote:
ik wil niet groot praten.. maar ik weet wel hoe dat is.. leer er mee leven.. als je vriendinnen hem niet accepteren dan wijs je hun toch de deur?quote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat moet je niet tegen mij zeggen hoor!! ik was niet het die net tegen mij begon te brullen in moes van "goh mirel toch nog kunnen komen, mocht je wel weg van je vent!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet als jij er niets voor doet nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:47 schreef Viswijfje het volgende:
whaha ja dan is het wel weer uit ofzow maar ik vind t zo vervelend dat t ondertussen niet hetzelfde kan blijven!
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Niet als jij er niets voor doet nee.
Ik ben de eerste 2 a 3 maanden nog wel begripvol wanneer een verliefde vriendin van mij wat minder tijd heeft, daarna niet meer.
Ik weet natuurlijk niet wat jouw relatiepatronen zijn. Als je nu elke 3 maanden een nieuw vriendje hebt en je vriendinnen laat zitten, maar wel weer komt uithuilen bij hun dan zou ik je ook wel zat zijn.
Meen je nou dat je 22 bent?
Dat waren dan geen goede vrienden.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:34 schreef Beroepsgokker het volgende:
lekkere vrienden heb je dan. In het begin van mijn relatie zag ik mn vrienden ook niet zo vaak meer, meestal 1x per maand ofzo (stapavond). Na verloop van tijd ben ik weer meer gaan afspreken en nu is het ongeveer 50/50 vriendin/vrienden. In die tijd dat ik ze minder zag belde we af en toe eens, of MSN, maar ze deden nooit kinderachtig.
dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat waren dan geen goede vrienden.
Het is inderdaad heel erg irritant als iemand een vriend/vriendin krijgt en je ziet diegene dan bijna niet meer.
In dat geval mag je van mij vaker afspreken met je vriendje.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zelfs fok heb ik al bijna een week niet gedaan erdoor
Daar heb je het probleem, wel afspreken maar niet nakomen is natuurlijk al een ergenis en als je daarnaast ook nog steeds ga zeggen dat jou vriend wel lekker is en haar vriend niet is ergenis 2.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef Viswijfje het volgende:
altijd als ik vriendjes heb raak ik vriendinen kwijt omdat ik niet op afspraken kom of dat we ruzie krijgen omdat ik zeg dat mijn vriendje lekker wel een lekker ding is (ja loes deed altijd lachen dat zij wel een vriendje had, nou ik een leukere heb mag een beetje terugplagen wel toch?).. hoe hou je dat tegen?
Zo een "vriend" heb ik ook gehad, kreeg een vriendin en liet zijn vrienden vallen.quote:Op zondag 8 juli 2007 04:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval mag je van mij vaker afspreken met je vriendje.
Maar even zonder dollen: je moet je tijd leren te verdelen: als jij een afspraak maakt moet je die nakomen. En of dat nou met je neukertje is of met je BrEeZaH-vriendinnen, dat maakt niet uit.
Ik had ook van die "vrienden"waar alleen mee af te spreken viel als ze vrijgezel waren. Daar ben ik snel klaar mee. Dan maar niet, ik vermaak me wel.
ja, dat ook jaquote:Op zondag 8 juli 2007 02:04 schreef dawg het volgende:
Lees je eigen topic nog eens door, suf wijf.!
!
Sufferd..quote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef Viswijfje het volgende:
altijd als ik vriendjes heb raak ik vriendinen kwijt omdat ik niet op afspraken kom
Niet altijd.. Meestalquote:Op zondag 8 juli 2007 15:49 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Sufferd..
1. Afspraken zijn afspraken. Jij zou ook sjaggerijnig worden als iemand diens afspraak niet nakomt.
2. Vriendinnen zijn belangrijker dan vriendjes. Altijd!
Ja, maar niet binnen 1 weekquote:Op zondag 8 juli 2007 16:01 schreef Viswijfje het volgende:
hoezo is dit nou weer kuttopic? ik wil wedden dat er heeel veel mensen zijn die ook problemen hebben met hun vriendje combineren met hun vriendinen!!!
het is nu ook nog niet zo heeel erg maar ik heb het vaker gehad en nou ik weer een vriendje heb gekregen wil ik vast weten hoe ik het nu beter kan doen snap je!!quote:
alsjeblieftquote:Op zondag 8 juli 2007 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Viswijf, rot op. Dit is je laatste kuttopic in R&P FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |