Dat resized niet, dat schaalt. Dus hij download nog steeds de volle mep en gaat dus niet sneller.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:21 schreef malt-bavaria het volgende:
ps ik heb gepost met [img=580] dus dan kunnen ze nooit 600 bij 480 zijn
Je hebt ze online verkleind. Dat veranderd niets aan de originele grootte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:21 schreef malt-bavaria het volgende:
ik ga ze even op een andere server zetten
ps ik heb gepost met [img=580] dus dan kunnen ze nooit 600 bij 480 zijn
Je spellingscontrole werkt nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:03 schreef malt-bavaria het volgende:
ik ben vandaag gaan fotograveren langs de weg en ik wil graag commetaar
Aan een falend concept.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:52 schreef malt-bavaria het volgende:
waar ben ik aan begonnen
Behaarde poes in badjas spreekt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef ijsmeis het volgende:
Het is ook nog eens een Limburger. Bijna alle mongolen op FOK! zijn Limburgs.
Nou ja, zonder het te hebben over je snelwegfoto's, waarom staan er in godesnaam foto's van een computerscherm in je showcase?? Ik zie daar het fotografische hoogstandje idd niet inquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef malt-bavaria het volgende:
mischien is het een beter idee om dit optefrissen en naar pta tejorissen
gezien dit word beschouwt als niet insprirerent en te laag voor fot
volgens de faq mag een pic maximaal 580 zijn en daar voldoe ik aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, zonder het te hebben over je snelwegfoto's, waarom staan er in godesnaam foto's van een computerscherm in je showcase?? Ik zie daar het fotografische hoogstandje idd niet in
En zó hoog is de drempel van Fot niet hoor.
Oh, en je foto's zijn nog steeds een kilometer te groot.
Uit de gegevens van een plaatje:quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:10 schreef malt-bavaria het volgende:
[..]
volgens de faq mag een pic maximaal 580 zijn en daar voldoe ik aan
zonder aanteklikken zijn ze 580quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uit de gegevens van een plaatje:
2240! (geen 580 dus!) bij 1680 pixels
En dan ook nog bijna 1,2mb groot.
Ja klopt... Maar dat betekent dat Fok! ze verkleint. Betekent ook weer dat iedereen hier 1,2 mb per plaatje aan het downloaden is. Daarom wordt het zo traag. Verklein die teringfoto's ff man.... Jeez. Gewoon op jouw pc verkleinen, DAN op internet zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:14 schreef malt-bavaria het volgende:
[..]
zonder aanteklikken zijn ze 580
Ja, maar hij laadt wel eerst de volledige grootte is, vind je het gek dat ze traag ladenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:14 schreef malt-bavaria het volgende:
[..]
zonder aanteklikken zijn ze 580
Ik denk dat ze in PTA ook wel weten hoe een snelweg eruit ziet hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef malt-bavaria het volgende:
mischien is het een beter idee om dit optefrissen en naar pta tejorissen
gezien dit word beschouwt als niet insprirerent en te laag voor fot
HAHAHAHHAHAHA GODVERDOMME HILARISCH LEUK HE WAREN DE RELLEN TOEN JIJ NOG NIET OP FOK ZAT.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:04 schreef AbeSapien het volgende:
Behaarde poes in badjas spreekt.
ik zit al sinds 02 op fok lijerquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHA GODVERDOMME HILARISCH LEUK HE WAREN DE RELLEN TOEN JIJ NOG NIET OP FOK ZAT.
Dan nog ben je de zuurstof in je longen niet waardig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:26 schreef AbeSapien het volgende:
ik zit al sinds 02 op fok lijer
laat je niet intimideren door wat je hier ziet, de meeste vaste posters zijn ook ooit begonnen met baggerfoto's, hebben eindeloze kritieken moeten doorstaan en een paar hebben het prima opgepiktquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef NoXxa het volgende:
Mmh,
Ik heb soms het idee dat mijn foto's het nog niet halen bij wat sommige mensen hier posten. Maar ik heb wel het gevoel dat ik mijn best doe om foto's te verbeteren. Misschien is het raadzaam dat je eerst alle topics hier eens gaat doorspitten. En gaat kijken wat foto's maken nou eigenlijk inhoudt. En hoe je dat zelf al kan verbeteren.
Want echt een showcase zou ik het niet willen noemen. Ik zie namelijk heleboel de zelfde foto's. En het zijn gewoon kiekjes van een snelweg. Er springt niks uit, het raakt mij iig helemaal niet.
Haha auwquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:30 schreef freud het volgende:
Kan deze niet naar iets met auto's of zo? Ik zie spannendere plaatjes op de webcams van V&W.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |