Bedoel je niet hartig of zoetigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:36 schreef CcCcCharmed het volgende:het maakt niet uit of het iets hartigs of zoutigs is.
die wou ik zeggenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Warps met zalm en roomkaas
Lekker zijn die hequote:
Hmm dit klinkt heel erg lekker. Binnenkort maar eens gaan maken. Thanks!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef Hik het volgende:
Verradelijk lekker, ziet er chic uit, maar is echt heel simpel: Geitenkaastruffels!
Zachte geitenkaas goed mengen met een scheutje olijfolie, beetje honing en verse tijm. Met je handen kleine "worstjes" van maken (model truffel dus). Pistachenootjes of amandelen heel fijnhakken en je geitenkaasrolletjes hier doorheen rollen tot ze er helemaal mee bedekt zijn. Op een mooi schaaltje en even in de koelkast om ze een beetje stevig te houden...
Yummmm
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lekker zijn die he![]()
Altijd een sucses hier op verjaardagen
wat een ontzettende kutkickquote:Op maandag 19 mei 2008 13:57 schreef het-is-mij het volgende:
Even een tvp'tje
Mwoah valt wel mee vind ik als je bezig bent met recepten en ideeen voor allerlei hapjes die je binnen een aantal weken wilt serverenquote:
Zeg dat dan in plaats van een TVP te plaatsenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:10 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Mwoah valt wel mee vind ik als je bezig bent met recepten en ideeen voor allerlei hapjes die je binnen een aantal weken wilt serveren
maakt het ook uit wat voor geitenkaasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef Hik het volgende:
Verradelijk lekker, ziet er chic uit, maar is echt heel simpel: Geitenkaastruffels!
Zachte geitenkaas goed mengen met een scheutje olijfolie, beetje honing en verse tijm. Met je handen kleine "worstjes" van maken (model truffel dus). Pistachenootjes of amandelen heel fijnhakken en je geitenkaasrolletjes hier doorheen rollen tot ze er helemaal mee bedekt zijn. Op een mooi schaaltje en even in de koelkast om ze een beetje stevig te houden...
Yummmm
*noteert*quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef Hik het volgende:
Yummmm
doe ik ook altijd. niet vergeten er mosterd tussen te smeren voor het bakken eh!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:05 schreef Lllaura het volgende:
Kleine knakworstjes in minicroissantjes rollen (Danerolles of zo). Dit kun je thuis klaarmaken en daar ff in de over doen.
Zóóó lekker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |