Juist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef baNEEL het volgende:
euh, wilders?, omdat ie belachelijk is..
Spekmanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
Hoe heet die PvdA'er die Manhunt wilde verbieden en altijd van die mooie truien aanheeft ook alweer?
Dijkstra ofzow?
Ja kunst. Wat verwacht je dan van de combinatie Marokkaan + Groen Links. Dat = (zuigerig, claimend, jankerig en zeurderig)2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, wat is die gozer irritant bij het stellen van vragen. Zo zuigerig, claimend, jankerig en zeurderig..![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
Hoe heet die PvdA'er die Manhunt wilde verbieden en altijd van die mooie truien aanheeft ook alweer?
Dijkstra ofzow? Oeps, Dijsselbloem dan!
[afbeelding]
Ik haalde er twee door elkaar!quote:
Doet het bij mij ook zeer goed. Verder zou ik willen nomineren:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Hoge irritatie door combinatie van uiterlijk, stemgeluid en nietszeggende uitspraken.
Vuile populist die met de winden meewaait terwijl ze wel beter weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef Whatashockr het volgende:
Agnes Kant, ze vreet zo je kop eraf volgens mij
[afbeelding]
HARRRR
Vervang de namen de PVV namen, en het klopt net zo goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Met stip op nummer 1: Agnes Kant (SP)
Nog nooit een teken van intelligentie bij gezien, vreselijke drammer, ongefundeerde teksten en die vreselijk irritante lispelende stem; het is net Ka de slang van Jungle Book...
Nummer 2: Kees Vendrik (GL)
Compleet kansloze teksten, totaal nietszeggend en maar door blijven hameren.
Nummer 3: Femke Halsema (GL)
Ranzig arrogant, vaak domme, ongefundeerde teksten en een vreselijke irritante stem. Vreselijk doorzeikerdje ook.
Kees Vendrik, die was ik dus al vergeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Met stip op nummer 1: Agnes Kant (SP)
[afbeelding]
Nog nooit een teken van intelligentie bij gezien, vreselijke drammer, ongefundeerde teksten en die vreselijk irritante lispelende stem; het is net Ka de slang van Jungle Book...
Nummer 2: Kees Vendrik (GL)
[afbeelding]
Compleet kansloze teksten, totaal nietszeggend en maar door blijven hameren.
[afbeelding]
Ranzig arrogant, vaak domme, ongefundeerde teksten en een vreselijke irritante stem. Vreselijk doorzeikerdje ook.
Haar houding/antwoord toen het ging over het inleveren van haar dienstauto + chauffeurquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Deze was ik nog even vergeten. Arrogante en vervelende uitstraling heeft zij.
Laat me raden: GL-stemmer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vervang de namen de PVV namen, en het klopt net zo goed
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Sowieso zie ik op Fok erg vaak bashes richting de PVV, maar inhoudelijk heeft men nooit argumenten.
quote:
PVV niveau, that is....quote:Heerlijk basisschoolniveau weer om zo te reageren. Sowieso zie ik op Fok erg vaak bashes richting de PVV, maar inhoudelijk heeft men nooit argumenten.
Op de leden van 'mijn' partij na:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga ff alle partijen af:
Zo, dat was het weer. Eenderde van de tweede kamer mag wat mij betreft dus voor een MG42 plaatsnemen.
Hoe kon ik hem vergeten, met z'n eeuwige gezeur over de televisie. Ik vond het wel mooi dat meneer even in z'n hemd stond met de donorshowquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga ff alle partijen af:
CDA:
- Joop Atsma (met stip)
ChristenUnie?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ChristenUnie?
Die zijn nogal kleurloos eerlijk gezegd sinds Roevoet en die domineesdochter naar het kabinet zijn verhuisd, of ligt dat aan mij?
Ja, toch wel en met stiptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef Klopkoek het volgende:
Geen CDA'ers?
Van der Hoeven is minister.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, toch wel en met stipt
1 Maria van de Hoeven![]()
2 Gerda Verburg
Gerda Verburg ookquote:
Farah Dibi , zus van......Topikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Gerda Verburg ook![]()
Ik erger me mateloos aan Ineke van Gent (GL), Japser van Dijk (SP), Agnes Kant (SP) en Farah Dibi (GL).
Die twee wekken bij mij het meeste ergernis om dezelfde redenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[afbeelding]
En een eervolle vermelding voor: Mark Rutte (VVD)
[afbeelding]
Arrogante kakkerlak die het achter zijn ellebogen heeft, wannabe popiejopie en bar slecht politicus.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef Autodidact het volgende:
Allemaal een hoog "het kan toch niet zo zijn dat..."-gehalte.
Eeensch!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:43 schreef EchtGaaf het volgende:
Dierik Samsom PvdA....
Super irritant.....
[afbeelding]
Ik ben het wel erg met je eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef rebel6 het volgende:
CDA:
Atsma, ontzettend betuttelend
Haersma Buursma (ik zal het wel verkeerd schrijven), eng mannetje gewoon, als het aan hem ligt is iedere niet-CDAer terrorist tot het tegendeel bewezen is.
Verburg: domme vragen en over haar kop kan ik beter zwijgen.
PvdA
Tichelaar: arrogant.
Verbeet: arrogant, politiek correct.
VVD:
Boekestijn, Van Baalen: erg pro oorlog, zolang ze zelf maar niet naar het front hoeven.
Griffith: zit er vooral voor het geld, want ze verliet de 2e kamer zodra ze uitzicht had op iets beters betaald maar kwam weer gauw terug toen dat ineens niet doorging.
Blok: lijkt me gewoon een onaangename kerel.
GL
Dibi: zie OP.
Halsema: miereneukster.
D66:
Pechtold: politiek-correct, blind verdediger van de EU.
PVV:
Graus:
ik ben benieuwd aan hoeveel vrouwen hij zwijggeld heeft betaald.![]()
edit: ik begrijp niet wat er zo irritant is aan Thieme en Kant.
Straks denken ze nog dat we elkaar kloon zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker he, dat wij het eens zijn!
|op toch 50% van degene die je noemt zijn kamerlid. Beste score vandaagquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Gerda Verburg, Femke Halsema, Mariane Tieme, Wouter Bos
Zodra ze met pensioen gaatquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:26 schreef CANARIS het volgende:
wil iedereen hier even met zijn Poten vanFemke afblijven
mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Femke praat zo ongelofelijk irritant. Zo betweterig. En ziekelijk politiek correct.
Geen wonder dat die club het electoraal slecht presteert.....quote:
Anja Meulenbelt ftw!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:51 schreef buachaille het volgende:
Agnes Kant, blerk!
Jammer dat het hier niet is toegestaan om het irritantste senaatslid te noemen.
Die is 'opgeborgen' in de senaat.quote:
Britta zit in de senaat en besloot daartoe haar duitse paspoort in te leveren voor het Nederlanderschap. Dàt is een goed voorbeeld van een volksvertegenwoordster. Zij lijkt me juist een verrijking voor bijna elke politieke functie omdat zij tegen de stroom in kritisch blijft op toepassing van de wet. GroenLinks zou haar eens moeten vragen of ze Femke Halsema niet wil vervangen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Klopkoek het volgende:
Britta Bohler is ook al zo iemand.
Waarom voeren we eigenlijk niet opnieuw het schervenrecht in en laten we het leger oefenen op weggestemde politici. Lijkt me een goede deal![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil dit niet aan me voorbij laten gaan:
Gerda Verburg
[afbeelding]
Bohler heeft ooit sympathie betuigd voor de RAF. Foute boel als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef sjun het volgende:
[..]
Britta zit in de senaat en besloot daartoe haar duitse paspoort in te leveren voor het Nederlanderschap. Dàt is een goed voorbeeld van een volksvertegenwoordster. Zij lijkt me juist een verrijking voor bijna elke politieke functie omdat zij tegen de stroom in kritisch blijft op toepassing van de wet. GroenLinks zou haar eens moeten vragen of ze Femke Halsema niet wil vervangen.
![]()
Ze was toch ook altijd de advocaat van al die figuren uit de linkse radicalen hoek, zoals Volkert van der G?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bohler heeft ooit sympathie betuigd voor de RAF. Foute boel als je het mij vraagt.
Ze staat niet voor niets bij GroenLinks op de loonlijst. Het advocatenkantoor waarvoor ze werkt (Böhler Franken Koppe Wijngaarden advocaten) staat bekend als links en activistisch. Overigens heeft ze ook Öcelan en Ayaan Hirsi Ali bijgestaan en die komen zeker niet uit den linkse radikalen hoek. Dat ze ooit heeft gezegd te sympatiseren met RAF vind ik niet zo erg (als ze dat nu niet meer doet tenminste). Ik kan me een zekere kale professor herinneren die ook in staat was tot gedragsverbetering.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze was toch ook altijd de advocaat van al die figuren uit de linkse radicalen hoek, zoals Volkert van der G?
Ja maar goed, welke advocaat heeft geen foute mensen verdedigd? Hoe verwerpelijk advocaten ook zijn, het is part of the job.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze was toch ook altijd de advocaat van al die figuren uit de linkse radicalen hoek, zoals Volkert van der G?
Maar ook van Ayaan Hirsi Ali. Ieder mens heeft toch recht op een advocaat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Gerdi Verbeet is inderdaad super irritant het worden. Het mens lijdt aan een doorgeschoten politieke correctheid. Ik vind ze vreselijk pedant, zelfingenomen en akelig gereserveerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
Gerdi Verbeet heeft een meter vrij achter de ellebogen, houdt er een dubbele moraal op na en is een van de architecten van het Nieuwe Leren. Vendrik is ook een prutser, let ook eens op zijn tv-optredens. Hij heeft geen dossierkennis en haalt alles door elkaar. Maar Vendrik lijkt me als persoon wel sympathiek. Bij een optreden van Verbeet begin in echt te schuimbekken.
Kan ik me wel in vinden. Weisglas was ook wel zelfingenomen en arrogant, maar doordat hij dat combineerde met charme, was het minder storendquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die Gerdi Verbeet is inderdaad super irritant het worden. Het mens lijdt aan een doorgeschoten politieke correctheid. Ik vind ze vreselijk pedant, zelfingenomen en akelig gereserveerd.Ik verlang weer naar de tijden dat Frans Weisglas Kamervoorzitter was .
Partij van de Dieren?quote:
Tamelijk zwaktebod, dit antwoord; vindt je zelf ook niet?quote:PVV niveau, that is....
Hij is zo slecht nog niet, maar hij heeft wel een irritant hoofd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kluup, wat doe je. Hij heeft tenminst nog het inzicht dat defensie al hard getroffen is de afgelopen decennia en dus ontzien moet worden. Het is echt absurd dat defensie zichzelf opeet omdat ze de missie in Afghanistan moeten betalen. Dit soort fratsen moet van het budget voor ontwikkelingssamenwerking afgetrokken worden.
Eensch! alhoewel ik bij van Baalen het idee heb dat hij kwijlt bij alles dat ook maar iets met defensie te maken heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kluup, wat doe je. Hij heeft tenminst nog het inzicht dat defensie al hard getroffen is de afgelopen decennia en dus ontzien moet worden. Het is echt absurd dat defensie zichzelf opeet omdat ze de missie in Afghanistan moeten betalen. Dit soort fratsen moet van het budget voor ontwikkelingssamenwerking afgetrokken worden.
Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:20 schreef heiden6 het volgende:
Hij is zo slecht nog niet, maar hij heeft wel een irritant hoofd.
Klopt, defensie is sinds 1990 in het verdomhoekje geschoven; heb je geld nodig? Haal het bij defensiequote:Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.
Hij heeft versterking gekregen van Arend Jan Boekestijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.
Ik had liever versterking vanuit het CDA gehad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hij heeft versterking gekregen van Arend Jan Boekestijn.
Is geen kamerlid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil dit niet aan me voorbij laten gaan:
Gerda Verburg
[img=578xnull]http://www.cda.nl/domains/cda/content/downloads/beeldbank/2ekamer/verburg.jpg[/img]
Dat was toch Boekestijn z'n punt? Hij is woordvoerder over de militaire organisatie, Van Baalen over vredesmissies.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sorry,quote:
Is de boel kapotschieten tegenwoordig ook al ontwikkelingssamenwerkingquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit topic was toch ook niet zo zeer inhoudelijk bedoeld? Meer over uiterlijk vertoon en manier van debatteren lijkt me..quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ook geen kamerlid, maar wel een enge kaartenbaknazi.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef Aoristus het volgende:
zonder twijfel: Ab Klink. Die man is totaal irrationeel en in strijd met de wet bezig. Dat kost bakken met geld en het voedt eigenlijk alleen maar de opinie en de cda-statistieken. Het debat over fijnstof bijvoorbeeld barst nu los. Reken maar dat dit effect gaat hebben op zijn vervroegde rookbeleid in de horeca.
Ook geen kamerlid.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef Aoristus het volgende:
zonder twijfel: Ab Klink. Die man is totaal irrationeel en in strijd met de wet bezig. Dat kost bakken met geld en het voedt eigenlijk alleen maar de opinie en de cda-statistieken. Het debat over fijnstof bijvoorbeeld barst nu los. Reken maar dat dit effect gaat hebben op zijn vervroegde rookbeleid in de horeca.
nee, maar wel irritantquote:
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef Hexagon het volgende:
Joop Atsma
Goede 2equote:Op donderdag 5 juli 2007 01:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Met stip op 1:
Hans van Baalen
[afbeelding]
Yeah, that's what I said, man.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
De voorzitter:
Dom, vriendin van Melkert. 'Nuff said.
Dat zou bijna mijn lijstje kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef cultheld het volgende:
Ik kan niet kiezen uit:
- Kees Vendrik
- Tofik Dibi
- Mariko Peters
- Gerdi Verbeet
- Krista van Velzen![]()
![]()
- Jacques Huichelaar
- Marianne Thieme
- Hans Spekman
- Diederik Samsom
- Esther Ouwehand
- Barry Madlener
- John Leerdam
- Dion Graus
- Ineke van Gent
- Sietse Fritsma
- Wijnand Duyvendak
- Jeroen Dijsselbloem
- Martijn van Dam
- Naïma Azough
- Joop Atsma
Voordat je nog meer moe wordt... http://nl.wikipedia.org/wiki/Zevendedagsadventisten allesbehalve homofoob dus, men houdt niet van het homohuwelijk (net als 99% van de wereldbevolking) maar dat is iets anders dan bang zijn voor homo's.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Marianne Thieme. Ik word doodmoe van dat one-issue gezeik, plus dat ze dan ook nog lid is van een homofobe religieuze sekte waar ze zelfs bij de SGP nog voor terugdeinzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |