Juist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef baNEEL het volgende:
euh, wilders?, omdat ie belachelijk is..
Spekmanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
Hoe heet die PvdA'er die Manhunt wilde verbieden en altijd van die mooie truien aanheeft ook alweer?
Dijkstra ofzow?
Ja kunst. Wat verwacht je dan van de combinatie Marokkaan + Groen Links. Dat = (zuigerig, claimend, jankerig en zeurderig)2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Jemig, wat is die gozer irritant bij het stellen van vragen. Zo zuigerig, claimend, jankerig en zeurderig..![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
Hoe heet die PvdA'er die Manhunt wilde verbieden en altijd van die mooie truien aanheeft ook alweer?
Dijkstra ofzow? Oeps, Dijsselbloem dan!
[afbeelding]
Ik haalde er twee door elkaar!quote:
Doet het bij mij ook zeer goed. Verder zou ik willen nomineren:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:12 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Hoge irritatie door combinatie van uiterlijk, stemgeluid en nietszeggende uitspraken.
Vuile populist die met de winden meewaait terwijl ze wel beter weet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef Whatashockr het volgende:
Agnes Kant, ze vreet zo je kop eraf volgens mij
[afbeelding]
HARRRR
Vervang de namen de PVV namen, en het klopt net zo goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Met stip op nummer 1: Agnes Kant (SP)
Nog nooit een teken van intelligentie bij gezien, vreselijke drammer, ongefundeerde teksten en die vreselijk irritante lispelende stem; het is net Ka de slang van Jungle Book...
Nummer 2: Kees Vendrik (GL)
Compleet kansloze teksten, totaal nietszeggend en maar door blijven hameren.
Nummer 3: Femke Halsema (GL)
Ranzig arrogant, vaak domme, ongefundeerde teksten en een vreselijke irritante stem. Vreselijk doorzeikerdje ook.
Kees Vendrik, die was ik dus al vergeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Met stip op nummer 1: Agnes Kant (SP)
[afbeelding]
Nog nooit een teken van intelligentie bij gezien, vreselijke drammer, ongefundeerde teksten en die vreselijk irritante lispelende stem; het is net Ka de slang van Jungle Book...
Nummer 2: Kees Vendrik (GL)
[afbeelding]
Compleet kansloze teksten, totaal nietszeggend en maar door blijven hameren.
[afbeelding]
Ranzig arrogant, vaak domme, ongefundeerde teksten en een vreselijke irritante stem. Vreselijk doorzeikerdje ook.
Haar houding/antwoord toen het ging over het inleveren van haar dienstauto + chauffeurquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Deze was ik nog even vergeten. Arrogante en vervelende uitstraling heeft zij.
Laat me raden: GL-stemmer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vervang de namen de PVV namen, en het klopt net zo goed
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Sowieso zie ik op Fok erg vaak bashes richting de PVV, maar inhoudelijk heeft men nooit argumenten.
quote:
PVV niveau, that is....quote:Heerlijk basisschoolniveau weer om zo te reageren. Sowieso zie ik op Fok erg vaak bashes richting de PVV, maar inhoudelijk heeft men nooit argumenten.
Op de leden van 'mijn' partij na:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga ff alle partijen af:
Zo, dat was het weer. Eenderde van de tweede kamer mag wat mij betreft dus voor een MG42 plaatsnemen.
Hoe kon ik hem vergeten, met z'n eeuwige gezeur over de televisie. Ik vond het wel mooi dat meneer even in z'n hemd stond met de donorshowquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga ff alle partijen af:
CDA:
- Joop Atsma (met stip)
ChristenUnie?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ChristenUnie?
Die zijn nogal kleurloos eerlijk gezegd sinds Roevoet en die domineesdochter naar het kabinet zijn verhuisd, of ligt dat aan mij?
Ja, toch wel en met stiptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef Klopkoek het volgende:
Geen CDA'ers?
Van der Hoeven is minister.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, toch wel en met stipt
1 Maria van de Hoeven![]()
2 Gerda Verburg
Gerda Verburg ookquote:
Farah Dibi , zus van......Topikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Gerda Verburg ook![]()
Ik erger me mateloos aan Ineke van Gent (GL), Japser van Dijk (SP), Agnes Kant (SP) en Farah Dibi (GL).
Die twee wekken bij mij het meeste ergernis om dezelfde redenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[afbeelding]
En een eervolle vermelding voor: Mark Rutte (VVD)
[afbeelding]
Arrogante kakkerlak die het achter zijn ellebogen heeft, wannabe popiejopie en bar slecht politicus.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef Autodidact het volgende:
Allemaal een hoog "het kan toch niet zo zijn dat..."-gehalte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |