Op de leden van 'mijn' partij na:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga ff alle partijen af:
Zo, dat was het weer. Eenderde van de tweede kamer mag wat mij betreft dus voor een MG42 plaatsnemen.
Hoe kon ik hem vergeten, met z'n eeuwige gezeur over de televisie. Ik vond het wel mooi dat meneer even in z'n hemd stond met de donorshowquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga ff alle partijen af:
CDA:
- Joop Atsma (met stip)
ChristenUnie?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ChristenUnie?
Die zijn nogal kleurloos eerlijk gezegd sinds Roevoet en die domineesdochter naar het kabinet zijn verhuisd, of ligt dat aan mij?
Ja, toch wel en met stiptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef Klopkoek het volgende:
Geen CDA'ers?
Van der Hoeven is minister.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, toch wel en met stipt
1 Maria van de Hoeven![]()
2 Gerda Verburg
Gerda Verburg ookquote:
Farah Dibi , zus van......Topikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Gerda Verburg ook![]()
Ik erger me mateloos aan Ineke van Gent (GL), Japser van Dijk (SP), Agnes Kant (SP) en Farah Dibi (GL).
Die twee wekken bij mij het meeste ergernis om dezelfde redenen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Nummer 3: Femke Halsema (GL)
[afbeelding]
Ranzig arrogant, vaak domme, ongefundeerde teksten en een vreselijke irritante stem. Vreselijk doorzeikerdje ook.
En een eervolle vermelding voor: Mark Rutte (VVD)
[afbeelding]
Arrogante kakkerlak die het achter zijn ellebogen heeft, wannabe popiejopie en bar slecht politicus.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:49 schreef Autodidact het volgende:
Allemaal een hoog "het kan toch niet zo zijn dat..."-gehalte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |