Kan ik me wel in vinden. Weisglas was ook wel zelfingenomen en arrogant, maar doordat hij dat combineerde met charme, was het minder storendquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die Gerdi Verbeet is inderdaad super irritant het worden. Het mens lijdt aan een doorgeschoten politieke correctheid. Ik vind ze vreselijk pedant, zelfingenomen en akelig gereserveerd.Ik verlang weer naar de tijden dat Frans Weisglas Kamervoorzitter was .
Partij van de Dieren?quote:
Tamelijk zwaktebod, dit antwoord; vindt je zelf ook niet?quote:PVV niveau, that is....
Hij is zo slecht nog niet, maar hij heeft wel een irritant hoofd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kluup, wat doe je. Hij heeft tenminst nog het inzicht dat defensie al hard getroffen is de afgelopen decennia en dus ontzien moet worden. Het is echt absurd dat defensie zichzelf opeet omdat ze de missie in Afghanistan moeten betalen. Dit soort fratsen moet van het budget voor ontwikkelingssamenwerking afgetrokken worden.
Eensch! alhoewel ik bij van Baalen het idee heb dat hij kwijlt bij alles dat ook maar iets met defensie te maken heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kluup, wat doe je. Hij heeft tenminst nog het inzicht dat defensie al hard getroffen is de afgelopen decennia en dus ontzien moet worden. Het is echt absurd dat defensie zichzelf opeet omdat ze de missie in Afghanistan moeten betalen. Dit soort fratsen moet van het budget voor ontwikkelingssamenwerking afgetrokken worden.
Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:20 schreef heiden6 het volgende:
Hij is zo slecht nog niet, maar hij heeft wel een irritant hoofd.
Klopt, defensie is sinds 1990 in het verdomhoekje geschoven; heb je geld nodig? Haal het bij defensiequote:Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.
Hij heeft versterking gekregen van Arend Jan Boekestijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.
Ik had liever versterking vanuit het CDA gehad.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hij heeft versterking gekregen van Arend Jan Boekestijn.
Is geen kamerlid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil dit niet aan me voorbij laten gaan:
Gerda Verburg
[img=578xnull]http://www.cda.nl/domains/cda/content/downloads/beeldbank/2ekamer/verburg.jpg[/img]
Dat was toch Boekestijn z'n punt? Hij is woordvoerder over de militaire organisatie, Van Baalen over vredesmissies.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sorry,quote:
Is de boel kapotschieten tegenwoordig ook al ontwikkelingssamenwerkingquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit topic was toch ook niet zo zeer inhoudelijk bedoeld? Meer over uiterlijk vertoon en manier van debatteren lijkt me..quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ook geen kamerlid, maar wel een enge kaartenbaknazi.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef Aoristus het volgende:
zonder twijfel: Ab Klink. Die man is totaal irrationeel en in strijd met de wet bezig. Dat kost bakken met geld en het voedt eigenlijk alleen maar de opinie en de cda-statistieken. Het debat over fijnstof bijvoorbeeld barst nu los. Reken maar dat dit effect gaat hebben op zijn vervroegde rookbeleid in de horeca.
Ook geen kamerlid.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef Aoristus het volgende:
zonder twijfel: Ab Klink. Die man is totaal irrationeel en in strijd met de wet bezig. Dat kost bakken met geld en het voedt eigenlijk alleen maar de opinie en de cda-statistieken. Het debat over fijnstof bijvoorbeeld barst nu los. Reken maar dat dit effect gaat hebben op zijn vervroegde rookbeleid in de horeca.
nee, maar wel irritantquote:
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef Hexagon het volgende:
Joop Atsma
Goede 2equote:Op donderdag 5 juli 2007 01:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Met stip op 1:
Hans van Baalen
[afbeelding]
Yeah, that's what I said, man.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
De voorzitter:
Dom, vriendin van Melkert. 'Nuff said.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |