abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51137780
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Die Gerdi Verbeet is inderdaad super irritant het worden. Het mens lijdt aan een doorgeschoten politieke correctheid. Ik vind ze vreselijk pedant, zelfingenomen en akelig gereserveerd. Ik verlang weer naar de tijden dat Frans Weisglas Kamervoorzitter was .
Kan ik me wel in vinden. Weisglas was ook wel zelfingenomen en arrogant, maar doordat hij dat combineerde met charme, was het minder storend
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_51155251
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:35 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Nee. Doe nog 'ns een gokje
Partij van de Dieren?
quote:
PVV niveau, that is....
Tamelijk zwaktebod, dit antwoord; vindt je zelf ook niet?
pi_51155432
1. Joop Atsma
2. Gerdi Verbeet. arrogante nietszeggende bitch. Weisglas had nog wel humor.
3. Femke Halsema
4. PvdA fractie
5. GL fractie
6. CDA fractie

Het doet mij deugd dat Atsma zo hoog scoort in dit topic.
pi_51155530
Met stip op 1:
Hans van Baalen
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_51155855
Kluup, wat doe je. Hij heeft tenminst nog het inzicht dat defensie al hard getroffen is de afgelopen decennia en dus ontzien moet worden. Het is echt absurd dat defensie zichzelf opeet omdat ze de missie in Afghanistan moeten betalen. Dit soort fratsen moet van het budget voor ontwikkelingssamenwerking afgetrokken worden.
pi_51155908
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kluup, wat doe je. Hij heeft tenminst nog het inzicht dat defensie al hard getroffen is de afgelopen decennia en dus ontzien moet worden. Het is echt absurd dat defensie zichzelf opeet omdat ze de missie in Afghanistan moeten betalen. Dit soort fratsen moet van het budget voor ontwikkelingssamenwerking afgetrokken worden.
Hij is zo slecht nog niet, maar hij heeft wel een irritant hoofd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:22:49 #97
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_51155941
quote:
Eensch! alhoewel ik bij van Baalen het idee heb dat hij kwijlt bij alles dat ook maar iets met defensie te maken heeft.
pi_51155949
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:20 schreef heiden6 het volgende:
Hij is zo slecht nog niet, maar hij heeft wel een irritant hoofd.
Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:28:15 #99
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_51155997
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Prototype VVD-bal natuurlijk, hij mist alleen de bretels. Maar goed ik ben blij dat iemand het tegenwoordig nog opneemt voor defensie.
Klopt, defensie is sinds 1990 in het verdomhoekje geschoven; heb je geld nodig? Haal het bij defensie
pi_51156052
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij heeft versterking gekregen van Arend Jan Boekestijn.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_51156072
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:34 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hij heeft versterking gekregen van Arend Jan Boekestijn.
Ik had liever versterking vanuit het CDA gehad. Ik vind het echt schandalig hoe er nu met Defensie omgegaan wordt. Ik hoop dat alle werknemers bij defensie hun baan opzeggen als dit zo door gaat.
  donderdag 5 juli 2007 @ 03:04:17 #102
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51156286
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil dit niet aan me voorbij laten gaan:
Gerda Verburg

[img=578xnull]http://www.cda.nl/domains/cda/content/downloads/beeldbank/2ekamer/verburg.jpg[/img]
Is geen kamerlid.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_51161100
quote:
Dat was toch Boekestijn z'n punt? Hij is woordvoerder over de militaire organisatie, Van Baalen over vredesmissies.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:28:14 #104
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_51161143
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 03:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is geen kamerlid.
Sorry, Ik was te enthousiast.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_51161245
quote:
Is de boel kapotschieten tegenwoordig ook al ontwikkelingssamenwerking ? Ik weet niet wt de schrootprijs is momenteel maar echt opschieten zal het niet doen. Overigens geeft OWS ook al een hoop uit aan afghanistan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:24:46 #106
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51162899
zonder twijfel: Ab Klink. Die man is totaal irrationeel en in strijd met de wet bezig. Dat kost bakken met geld en het voedt eigenlijk alleen maar de opinie en de cda-statistieken. Het debat over fijnstof bijvoorbeeld barst nu los. Reken maar dat dit effect gaat hebben op zijn vervroegde rookbeleid in de horeca.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51163840
quote:
Dit topic was toch ook niet zo zeer inhoudelijk bedoeld? Meer over uiterlijk vertoon en manier van debatteren lijkt me..

Wat dat betreft vind ik Marianne Thieme ook zéér irritant van de Partij voor de Dieren.. Zeur
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_51169973
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef Aoristus het volgende:
zonder twijfel: Ab Klink. Die man is totaal irrationeel en in strijd met de wet bezig. Dat kost bakken met geld en het voedt eigenlijk alleen maar de opinie en de cda-statistieken. Het debat over fijnstof bijvoorbeeld barst nu los. Reken maar dat dit effect gaat hebben op zijn vervroegde rookbeleid in de horeca.
Ook geen kamerlid, maar wel een enge kaartenbaknazi.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:45:47 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51169988
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef Aoristus het volgende:
Ook geen kamerlid.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:30:47 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_51208886
Joop Atsma
Jeroen Dijsselbloem
Diederik Samsom
Geert Wilders
Jan Marijnissen
Hans van Baalen
Rita Verdonk
Arie Slob
pi_51215651
Oja, das waar ook: Mei Li Vos doet mijn nekharen ook te berge rijzen.
pi_51221130

pi_51221216
Ja, leuk, zo'n detailfoto.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:18:14 #114
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51221596
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ook geen kamerlid.
nee, maar wel irritant

Verder dig ik Krista van Velzen absoluut niet, Wijnand Duyvendak niet, Hoe heet die flapdrol van de PVV, Rita Verdonk niet etc
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 01:39:40 #115
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51222078
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:30 schreef Hexagon het volgende:
Joop Atsma
Zonder twijfel.

Dijsselbloem, Sterk, wilders van baalen en Apestroot ofzo goede gedeelde 2e.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:57:51 #116
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51230096
Met stip op één: Geert Wilders.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Met stip op 1:
Hans van Baalen
[afbeelding]
Goede 2e
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:10:57 #117
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_51237983
Heel makkelijk:

en
lege ton
pi_51240112
Ik kan niet kiezen uit:

- Kees Vendrik
- Tofik Dibi
- Mariko Peters
- Gerdi Verbeet
- Krista van Velzen
- Jacques Huichelaar
- Marianne Thieme
- Hans Spekman
- Diederik Samsom
- Esther Ouwehand
- Barry Madlener
- John Leerdam
- Dion Graus
- Ineke van Gent
- Sietse Fritsma
- Wijnand Duyvendak
- Jeroen Dijsselbloem
- Martijn van Dam
- Naïma Azough
- Joop Atsma
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51248281
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
De voorzitter:
Dom, vriendin van Melkert. 'Nuff said.
Yeah, that's what I said, man.
pi_51280442
Tichelaar en Van Geel.

Om Graus en Verdonk kan ik eigenlijk alleen maar lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')