ja de instructeur vond dat ik na mn vakantie (4 weken) maar weer een paar lesjes nodig had om "er weer in te komen"quote:
Niet geheel onverstandig dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja de instructeur vond dat ik na mn vakantie (4 weken) maar weer een paar lesjes nodig had om "er weer in te komen"
ja allen ik ben er ook op geboren, dus jah het is eigenlijk een geluksdagquote:
Voor wie ? :pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja allen ik ben er ook op geboren, dus jah het is eigenlijk een geluksdag
Dus eigenlijk is het nu een beetje een ongeluksdag voor jou.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef DANILXL het volgende:
voor iedereen :p
zelfs voor die examinator/trut, want die verdient weer meer geld aan me
Werken CBR examinatoren op commisiebasis?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef DANILXL het volgende:
Maar, wat ik niet begrjp is: Jij hebt alle handelingen goed uitgevoerd en er ging niks verkeerd? maar toch wou ze je nog keer laten doen ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef DANILXL het volgende:
Dat kan. Mijn vrouw heeft ook eens een foutloze examen gereden, de examinator vond alleen dat ze één kruising iets te snel naderde. Resultaat: gezakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Maar, wat ik niet begrjp is: Jij hebt alle handelingen goed uitgevoerd en er ging niks verkeerd? maar toch wou ze je nog keer laten doen ?
Dat zegt iedereen die gezakt is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Maar, wat ik niet begrjp is: Jij hebt alle handelingen goed uitgevoerd en er ging niks verkeerd? maar toch wou ze je nog keer laten doen ?
Als je goed had gereden was je geslaagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef DANILXL het volgende:
De Examinator (De Trut):
"Nee je doet niks fout hoor.., daar niet VAN, ik vind je alleen niet zo besluitvaardig rijden. Daarom moet je het nog maar een keer doen."
Ik: "En je beseft wel dat deze grap me weer minstens 600 euro kost?"
De Trut: "Ja het is niet anders."
MAFFIA ISTquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef Sethje het volgende:
Bommen op het CBR, TS treft geen blaam
Ik ben ook 3x gezakt waarvan 1 keer terecht en die andere keren gewoon hard genaaid met nietszeggende argumentenquote:
Het is maar net wie je treft. Ik had het geluk dat ik op 1 klein min puntje niet werd afgerekend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben ook 3x gezakt waarvan 1 keer terecht en die andere keren gewoon hard genaaid met nietszeggende argumenten
Als je gewoon goed rijdt kan je nooit zakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben ook 3x gezakt waarvan 1 keer terecht en die andere keren gewoon hard genaaid met nietszeggende argumenten
bullquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je gewoon goed rijdt kan je nooit zakken.
Jij kon gewoon niet rijden en bent dus ook terecht 3 keer gezakt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je gewoon goed rijdt kan je nooit zakken.
Jij kon gewoon niet rijden en bent dus ook terecht 3 keer gezakt.
Waarom 2x?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben 2x in een keer geslaagd. Als je gewoon normaal rijdt en goed uitkijkt kan er niets fout gaan.
Nee hoor, dan hebben ze namelijk geen enkele reden om je te laten zakken.quote:
Motor en Auto misschien, of theorie en praktijk.quote:
als we het zo gaan draaien: 4x in een keer geslaagdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Motor en Auto misschien, of theorie en praktijk.
Ik ben trouwens in 1 keer voor zowel theorie als praktijk examen geslaagd.
ja natuurlijk maar dan komt examinator 1 ; je bent gezakt want je zag een fietser over het hoofd op de rotronde terechtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben 2x in een keer geslaagd. Als je gewoon normaal rijdt en goed uitkijkt kan er niets fout gaan.
Ja het Rijopleiding In Stappen, oftewel RIS. Maar dat is nog steeds met het examenmodelletje van dat je op 1 klein foutje afgestraft word. Wat ik gewoon te zwaar vind, zeker als je ziet wat het kost. Met dat RIS worden idd wel meerdere toetsmomenten gezet maar daardoor gaat je rijopleiding echt minstens 40 lessen duren omdat het CBR dat aantal toetsen=examinatoren niet kan faciliteren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef W00fer het volgende:
Dat willen ze ook gaan invoeren Sethje, dus meerdere examens.
Tijdens mijn motor examen ben ik bijna omgelazerd tijdens de bijzondere verrichtingen (ja, in de tijd dat bij motor examen alles nog in 1x gedaan werd). Daarna was ik redelijk van slag. Ik kwam terug bij de examinator en ik zei dus: "Ik heb het nu verpest zeker?". Hij keek me aan en zei: "Denk je dat je op 1 fout zal zakken? Ga gewoon door want tot nu toe is alles perfect".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:23 schreef Sethje het volgende:
Maar dat is nog steeds met het examenmodelletje van dat je op 1 klein foutje afgestraft word.
Vooral de lange wachttijd die er is om af kunnen rijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon 1 grote teringzooi heel dat CBR dusja....
en dan iz de preis fan sgoolgelt ook nog eenz duurder betalen geworden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:49 schreef Burner2000 het volgende:
verhoogt
als we over gelt praaten natuurlikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en dan iz de preis fan sgoolgelt ook nog eenz duurder betalen geworden.
Mijn vorige post was niet helemaal volledig. De huur van het voertuig is per rijschool verschillend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom heb ik 200 betaald?
Ik ben genaaid!
quote:
Wat kost een praktijkexamen B?
Tarieven per 1 januari 2007 (inclusief 19% BTW):
praktijkexamen B ¤ 86,15
Dit is uitsluitend het examengeld. Een Eigen verklaring kost ¤ 19,55. Er komen nog extra kosten bij voor de huur van de auto. Dat bedrag kan per rijschool verschillen.
Ooit weleens gehoord van het totaalplaatje? Als je onzeker rijdt EN een fout maakt dan lig je eraf ja. Moeilijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:31 schreef hierissiedan het volgende:
incompetente examinator bij het CBR ook zo'n sterk staaltje van het cbr....
Wil je iedereen zonder rijbewijs laten rijden dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:27 schreef chester het volgende:
geld klopperij is het die rijexamens.....
7x in 1x geslaagdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
als we het zo gaan draaien: 4x in een keer geslaagd
Waarom probeer je het dan uberhaupt nog?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:43 schreef thewhiteguy het volgende:
Joh jank niet, ik ben al 6x genaaid >>
Truequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die gezakt is.
Dan komen ze weer met die verhaaltjes van dat ze een bepaald percentage moeten laten zakken
Maar nooit is het probleem dat ze niet kunnen rijden![]()
En wat ook een veel gehoord argument is: ja maar ik heb geen fouten gemaakt. Als je bij een kruispunt 10 min blijft staan terwijl je al 6 keer de weg op had gekunt is dat ook niet goed. en slecht kijken is ook niet goed ook al komt er niemand aanrijden.
Neemt niet weg dat het lullig is (en duur) om te zakken heb het zelf ook twee keer meegemaakt![]()
Mwah ze moeten hun quota toch halen he... een van de redenen waarom ik nog niet ben begonnenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef DANILXL het volgende:
De Examinator (De Trut):
"Nee je doet niks fout hoor.., daar niet VAN, ik vind je alleen niet zo besluitvaardig rijden. Daarom moet je het nog maar een keer doen."
Ik: "En je beseft wel dat deze grap me weer minstens 600 euro kost?"
De Trut: "Ja het is niet anders."
Hou je bakkes man, ben je dan al meteen zo van hij/zij kan het niet ? Dat vind ik pas triest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:08 schreef Kinz het volgende:
[..]
Waarom probeer je het dan uberhaupt nog?![]()
HapHapHapquote:Op zondag 15 juli 2007 02:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Hou je bakkes man, ben je dan al meteen zo van hij/zij kan het niet ? Dat vind ik pas triest.
Je moet gewoon inzien dat je dan bepaalde dingen niet kan, BULLSHIT om zo te denken.
Het kan ook nog zo zijn dat iemand iets niet lukt in zeg 6 a 8 keer. Volgens mij lukt het jou na 6x nog niet om een banaan te openen.
Omdat afgelopen maand de kandidaten veel slechter reden dan normaalquote:Op zondag 15 juli 2007 13:21 schreef DANILXL het volgende:
Ik las net in de krant dat ze afgelopen maand veel vaker iemand lieten zakken dan normaal bij het cbr
Telegraaf?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:21 schreef DANILXL het volgende:
Ik las net in de krant dat ze afgelopen maand veel vaker iemand lieten zakken dan normaal bij het cbr
Dat is de allerslechtste reden waarom iemand niet begint aan rijlessen, het wordt er echt niet goedkoper op hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:18 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Mwah ze moeten hun quota toch halen he... een van de redenen waarom ik nog niet ben begonnen
Ze willen niet dat jongeren die net geslaagd zijn een ouwe bak kopen en direct naar Spanje scheuren. Bevestigd door diverse instructeurs.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:21 schreef DANILXL het volgende:
Laten we het er op houden dat het net zo'n vuil spelletje is als dat bonnenquota-gebeuren wat de politie eerst hanteerde.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:11 schreef Oldbie het volgende:
Nederlanders vinden van zichzelf dat ze heel goed kunnen rijden terwijl dat in veel gevallen niet waar is. Dat zie je hier dus ook. Mensen met 20 uur "rij-ervaring" denken het beter te weten dan mensen die een gedegen opleiding hebben gehad om het rijden van een ander te beoordelen.
Plotseling is het CBR corrupt en moet je maar geluk hebben met je examinator. Gelul!! Je moet gewoon goed rijden en je zelfverzekerd in het verkeer mengen. Dan slaag je altijd. Ga je twijfelen en onzeker beslissingen nemen dan hoor je niet te slagen. Niemand heeft er baat bij dat er weer zo'n onzeker persoontje de wegen onveilig maakt.
Als je zakt: so be it. Probeer het nog een keer en leg de schuld bij jezelf. Verbeter je zwakke punten en slaag de volgende keer. Het is te makkelijk om de schuld bij een ander te leggen.
Smerig excuus om nog meer geld te kloppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze willen niet dat jongeren die net geslaagd zijn een ouwe bak kopen en direct naar Spanje scheuren. Bevestigd door diverse instructeurs.
Dus als je deze maanden slaagd, heb je A geluk of B je reed wel heeel goed of C je zoog (als vrouw zijnde) de examinator een keer in de bosjes.
Je vergat je ruitenwissers aan te zetten?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:50 schreef staticdata het volgende:
alleen toen reed ik bijna uit frustratie een turkse vrouw op het zebrapad overhoop dus toen was het wel logisch dat ik zakte
Gelul. Als jij dat durft te beweren wil ik wel eens bewijs zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat het net zo'n vuil spelletje is als dat bonnenquota-gebeuren wat de politie eerst hanteerde.
De ene keer beoordelen ze je rijvaardigheid "normaal" en de andere keer zijn ze zo ontzettend aant mierenneuken dat je al zakt als je bijv. op 250 meter i.p.v. 300 meter van te voren je knipperlicht aanzet als je op de snelweg een afrit wil nemen. Als je na een periode met een hoog slagingspercentage op examen gaat, reken maar dat ze mierenneukerig worden omdat er anders niet genoeg geld in het laatje komt. Zo houden ze de geldstroom op gang.
Simpel, de meeste dodelijk ongelukken zijn ook kleine foutjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het geen goed systeem, jij kunt 30 lesuren perfect hebben gereden en als jij tijdens je examen tijdens die 25 minuutjes dat je echt aan de gang bent 1 klein foutje maakt kun je al de zak zijn
Het tegendeel is ook niet zomaar te bewijzen als je het gaat baseren op een enkel examen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Gelul. Als jij dat durft te beweren wil ik wel eens bewijs zien.
Ik viel tijdens mijn motorexamen bijna om en ik ben wel geslaagd simpelweg omdat je niet op 1 fout zakt. Verder was alles goed een dat ene foutje werd mij vergeven. Nu moet je niet gaan beweren dat je zakt omdat je te laat je richtingaanwijzer gebruikt.
Stop toch andere mensen de schuld te geven. Zie je eigen fouten onder ogen, verbeter ze en slaag de volgende keer.
Ik wil bewijzen en zolang ik ze niet krijg geloof ik geen ruk van je verhaal.
Onzin man, als je kan rijden mag je rijden en anders niet. Ik reed 5 juli voor het eerst af en tijdens het gesprek kwam zelfs de vakantie aan bod en ik vertelde dat ik op Eurotrip wou gaan enzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze willen niet dat jongeren die net geslaagd zijn een ouwe bak kopen en direct naar Spanje scheuren. Bevestigd door diverse instructeurs.
Dus als je deze maanden slaagd, heb je A geluk of B je reed wel heeel goed of C je zoog (als vrouw zijnde) de examinator een keer in de bosjes.
Jij beschuldigd hun van oneerlijke praktijken. Dan zou ik bewijs willen zien. Als je dat niet kan leveren lul je gewoon uit je nek simpelweg omdat jij en/of je vriendjes vinden dat jullie oneerlijk behandeld zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het tegendeel is ook niet zomaar te bewijzen als je het gaat baseren op een enkel examen.
Zulke dingen komen vaker voor dan je denkt... waar het om veel geld gaat, gaat het niet altijd eerlijk. En dat is nog vaker het geval bij machtige/monopolistische organisaties.
Gebeurd vrij vaak hoor. Vooral bij vrouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Het gaat hierbij niet om mijn of andermans rijvaardigheid en bewijs dat ze eerlijk bezig zijn heb je ook niet. Dus het is jouw mening tegen de mijne en ik denk dat voorlopig nog niet te vertellen is wie er gelijk heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij beschuldigd hun van oneerlijke praktijken. Dan zou ik bewijs willen zien. Als je dat niet kan leveren lul je gewoon uit je nek simpelweg omdat jij en/of je vriendjes vinden dat jullie oneerlijk behandeld zijn.
Leer rijden en probeer het weer!!
Zoals ik al eerder in dit topic zei: ik heb 2 rijbewijzen en ik rij regelmatig.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef W00fer het volgende:
Oldbie, heb je ooit uberhaupt wel eens achter het stuur van een auto gezeten, anders dan de loopauto ?
zelfs ik heb 3 rijbewijzen! (auto, motor, brommer)quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder in dit topic zei: ik heb 2 rijbewijzen en ik rij regelmatig.
Ook ben ik voor beide rijbewijzen in 1x geslaagd.
Als je minder paranoïde bent en meer vertrouwen in jezelf hebt kan ook jij slagen
Wat zullen jullie een beroerd leven hebben zeg. Het CBR is corrupt. Overheid deugd niet. Bier is te duur. Shag is niet te betalen. Ik heb geen loonsverhoging gehad.....blablablabla
Stop met klagen en geniet. Stelletje azijnpissers!!
Goh, er is toch iemand die er net zo over denkt als ikquote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef Acryl het volgende:
[..]
zelfs ik heb 3 rijbewijzen! (auto, motor, brommer)
allemaal in 1x gehaald, het is inderdaad overdreven om te zeggen dat het CBR corrupt is...
er zullen vast dagen tussen ziten dat de examinator z'n dag niet heeft en gewoon alles en iedereen laat zakken. Ik geloof niet dat het CBR zegt van we moeten zoveel procent laten zakken/slagen.
plus, het is eenmaal veel makkelijker om iets anders de schuld te geven dan toe te geven dat de schuld bij jezelf ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |