ja de instructeur vond dat ik na mn vakantie (4 weken) maar weer een paar lesjes nodig had om "er weer in te komen"quote:
Niet geheel onverstandig dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja de instructeur vond dat ik na mn vakantie (4 weken) maar weer een paar lesjes nodig had om "er weer in te komen"
ja allen ik ben er ook op geboren, dus jah het is eigenlijk een geluksdagquote:
Voor wie ? :pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ja allen ik ben er ook op geboren, dus jah het is eigenlijk een geluksdag
Dus eigenlijk is het nu een beetje een ongeluksdag voor jou.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef DANILXL het volgende:
voor iedereen :p
zelfs voor die examinator/trut, want die verdient weer meer geld aan me
Werken CBR examinatoren op commisiebasis?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef DANILXL het volgende:
Maar, wat ik niet begrjp is: Jij hebt alle handelingen goed uitgevoerd en er ging niks verkeerd? maar toch wou ze je nog keer laten doen ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef DANILXL het volgende:
Dat kan. Mijn vrouw heeft ook eens een foutloze examen gereden, de examinator vond alleen dat ze één kruising iets te snel naderde. Resultaat: gezakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Maar, wat ik niet begrjp is: Jij hebt alle handelingen goed uitgevoerd en er ging niks verkeerd? maar toch wou ze je nog keer laten doen ?
Dat zegt iedereen die gezakt is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Syd het volgende:
[..]
Maar, wat ik niet begrjp is: Jij hebt alle handelingen goed uitgevoerd en er ging niks verkeerd? maar toch wou ze je nog keer laten doen ?
Als je goed had gereden was je geslaagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef DANILXL het volgende:
De Examinator (De Trut):
"Nee je doet niks fout hoor.., daar niet VAN, ik vind je alleen niet zo besluitvaardig rijden. Daarom moet je het nog maar een keer doen."
Ik: "En je beseft wel dat deze grap me weer minstens 600 euro kost?"
De Trut: "Ja het is niet anders."
MAFFIA ISTquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef Sethje het volgende:
Bommen op het CBR, TS treft geen blaam
Ik ben ook 3x gezakt waarvan 1 keer terecht en die andere keren gewoon hard genaaid met nietszeggende argumentenquote:
Het is maar net wie je treft. Ik had het geluk dat ik op 1 klein min puntje niet werd afgerekend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben ook 3x gezakt waarvan 1 keer terecht en die andere keren gewoon hard genaaid met nietszeggende argumenten
Als je gewoon goed rijdt kan je nooit zakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben ook 3x gezakt waarvan 1 keer terecht en die andere keren gewoon hard genaaid met nietszeggende argumenten
bullquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je gewoon goed rijdt kan je nooit zakken.
Jij kon gewoon niet rijden en bent dus ook terecht 3 keer gezakt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je gewoon goed rijdt kan je nooit zakken.
Jij kon gewoon niet rijden en bent dus ook terecht 3 keer gezakt.
Waarom 2x?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben 2x in een keer geslaagd. Als je gewoon normaal rijdt en goed uitkijkt kan er niets fout gaan.
Nee hoor, dan hebben ze namelijk geen enkele reden om je te laten zakken.quote:
Motor en Auto misschien, of theorie en praktijk.quote:
als we het zo gaan draaien: 4x in een keer geslaagdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Motor en Auto misschien, of theorie en praktijk.
Ik ben trouwens in 1 keer voor zowel theorie als praktijk examen geslaagd.
ja natuurlijk maar dan komt examinator 1 ; je bent gezakt want je zag een fietser over het hoofd op de rotronde terechtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben 2x in een keer geslaagd. Als je gewoon normaal rijdt en goed uitkijkt kan er niets fout gaan.
Ja het Rijopleiding In Stappen, oftewel RIS. Maar dat is nog steeds met het examenmodelletje van dat je op 1 klein foutje afgestraft word. Wat ik gewoon te zwaar vind, zeker als je ziet wat het kost. Met dat RIS worden idd wel meerdere toetsmomenten gezet maar daardoor gaat je rijopleiding echt minstens 40 lessen duren omdat het CBR dat aantal toetsen=examinatoren niet kan faciliteren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef W00fer het volgende:
Dat willen ze ook gaan invoeren Sethje, dus meerdere examens.
Tijdens mijn motor examen ben ik bijna omgelazerd tijdens de bijzondere verrichtingen (ja, in de tijd dat bij motor examen alles nog in 1x gedaan werd). Daarna was ik redelijk van slag. Ik kwam terug bij de examinator en ik zei dus: "Ik heb het nu verpest zeker?". Hij keek me aan en zei: "Denk je dat je op 1 fout zal zakken? Ga gewoon door want tot nu toe is alles perfect".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:23 schreef Sethje het volgende:
Maar dat is nog steeds met het examenmodelletje van dat je op 1 klein foutje afgestraft word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |