quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
Het aantal auto's met een factor vier terugbrengen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef remlof het volgende:
En religie verbieden buiten de eigen woning.
Erg goed, het is verrassend dat zelfs turkije verder is in dit dan Nederland.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef remlof het volgende:
euh ja vooral de problemen bij de wortels aanpakken. waarom niet de opleiding zelf beter maken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef beertenderrr het volgende:
Iedereen die een VMBO 'opleiding' doet in kampen zetten waar ze worden opgeleid om daadwerkelijk iets nuttigs te doen voor de maatschappij. Oftewel een hardere aanpak onder de idioten van het land
Alleen de VMBO dropoutsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef beertenderrr het volgende:
Iedereen die een VMBO 'opleiding' doet in kampen zetten waar ze worden opgeleid om daadwerkelijk iets nuttigs te doen voor de maatschappij. Oftewel een hardere aanpak onder de idioten van het land
hoelang zijn ze dat nou al aan het proberen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Tefton het volgende:
[..]
euh ja vooral de problemen bij de wortels aanpakken. waarom niet de opleiding zelf beter maken?![]()
hehe... dus ook evolutie!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef remlof het volgende:
Evolutie is al lang afgeschaft. Elke kreupele lelijke stinkende debiel kan kinderen krijgen in dit land.quote:
True, terug naar de Mavo en de Lbo (of wat het ook was)!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Tefton het volgende:
euh ja vooral de problemen bij de wortels aanpakken. waarom niet de opleiding zelf beter maken?![]()
Nee, alleen het openbaar vereren een aanhangen van denkbeeldige "hogere wezens".*quote:
De grootste idioot ben jij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef beertenderrr het volgende:
Ik zie geen verschil tussen hogere wezens en Donald Duck.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen het openbaar vereren een aanhangen van denkbeeldige "hogere wezens".*
*dus Donald Duck mag nog wel
Donald Duck is niet echt hoog te noemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen hogere wezens en Donald Duck.![]()
Donald Duck vertelt je niet hoe je moet leven voor zover ik weetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen hogere wezens en Donald Duck.![]()
Oh ja, K3 tegen de muur uiteraard.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou wel toffe dingen weten hoor. Alleen is dit topic niet echt serieus.
Zei josti@josti.be ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef Mauro het volgende:
Alle buitenlanders deporteren naar werkkampen
idd, enkel een religieflame... niet echt boeiend om proberen iets serieus te postenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou wel toffe dingen weten hoor. Alleen is dit topic niet echt serieus.
Jij zou bijv. in een van mijn geplande heropvoedingskampen mogen. Gratis.quote:
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bravo
U heeft zojuis mijn msn adres gevonden 14.gif
Hangt er vanaf waarheenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?
Oh, en als je ff verder zoekt, vind je veel meer van mequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef Mauro het volgende:
Alle buitenlanders deporteren naar werkkampen
Dat denk je.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Donald Duck vertelt je niet hoe je moet leven voor zover ik weet
Ja, je buitenlands e-mail adres opzeggen is net zoiets als je paspoort opvreten: je wordt er echt geen Nederlander van. Ga eens werken joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer maar eens een mailtje daarheen te sturen
Als je dan toch zo goed bent in het analyseren van profielen, waarom ben je het onderstaande dan vergeten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, je buitenlands e-mail adres opzeggen is net zoiets als je paspoort opvreten: je wordt er echt geen Nederlander van. Ga eens werken joh.
quote:Beroep: niet meer werkloos
Niemand is een buitenlander....en iedereen is een buitenlander....Lees eens een boek over paradigma's Einstein!quote:
quote:
Illegaal, natuurlijk. Maar weest gerust, daar kun je mooi mee doorgaan in je eigen werkkamp! En hopsa: niet meer zwart (je inkomsten dan he), want geld krijg je niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als je dan toch zo goed bent in het analyseren van profielen, waarom ben je het onderstaande dan vergeten?
[..]
je kan toch na het kamp toch alsnog havo doen en dan hbo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef Diego27 het volgende:
[..]
De grootste idioot ben jij.![]()
Ik heb zelf ook vmbo gedaan, daarna mbo en uiteindelijk hbo en ook afgestudeerd.
Ik was een laadbloeier, het wil dus niet altijd zeggen, dat als je laag begint dat je dan ook "idioot" bent.
Hmm, jammer. Als mijn familie nog even had mogen door-evolueren hadden mijn achterkleinkinderen je opmerking wellicht gesnapt. Nu moet ik je om uitleg vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je zelf laat zien dat het niet zo is.![]()
Evolutie kent geen vooruitgang of achteruitgang, het kent gang. Dat veel lelijke kreupele mensen kinderen krijgen is dus net zo goed evolutie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Als mijn familie nog even had mogen door-evolueren hadden mijn achterkleinkinderen je opmerking wellicht gesnapt. Nu moet ik je om uitleg vragen.
Niet kiezen is ook een keuzequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als eerst, ik kan niet kiezen, dus ik ga alles tegelijk invoeren.In 5 jaar is Nederland onherkenbaar veranderd.
de evolutie theorie van darwin draait wel om vooruitgang en denk dat hij dat bedoelde, de zwakken sterven de sterkeren overleven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Evolutie kent geen vooruitgang of achteruitgang, het kent gang. Dat veel lelijke kreupele mensen kinderen krijgen is dus net zo goed evolutie.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Ik hef gelijk alle subsidies van politieke partijen op. Die zijn dan toch niet meer nodig.
Nee, ben ik niet met je eens. Evolutie staat of valt met het met een bepaalde eigenschap geassocieerd zijn van een voor- of nadeel bij de voortplanting (en overleven maar dat zit daar bij in). We houden in Nederland vrijwel iedereen in leven, en doen al het mogelijke om vrijwel onvruchtbare paren toch nog aan kroost te helpen. M.i. worden de in deze omgeving 'nadelige' eigenschappen niet meer gefilterd en 'voordelige' eigenschappen niet of nauwelijks beloond en is de evolutie van de mens dus stopgezet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Evolutie kent geen vooruitgang of achteruitgang, het kent gang. Dat veel lelijke kreupele mensen kinderen krijgen is dus net zo goed evolutie.![]()
nee, het draait niet om vooruitgang. Wij vinden dat het uiteindelijke resultaat vooruitgang is, dat is wat anders. De natuur zorgt ervoor dat sommige organismen op den duur complexer xijn geworden. Dat zegt niks over vooruitgang. Evolutie is dat er die veranderingen ontstaan waardoor soorten ontstaan. Dat de ene soort beter in leven blijft dan de ander is een gevolg daarvan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
de evolutie theorie van darwin draait wel om vooruitgang en denk dat hij dat bedoelde, de zwakken sterven de sterkeren overleven.
Wat een voor of nadeel is, is een etiketje van de mens. Het in leven houden van de mens is door de mens gedaan en dus door de natuur. Het is dus een methode om te overleven. In jouw termen dus een voordelige eigenschap. 1 van de eigenschappen van de mens is dat we onszelf goed in leven kunnen houden, net zo eigenschap als dat de poema hard kan renner, en een ratelslang een ratel heeft. Niks meer en niks minder. Dat wij uiteindelijk overleven en anderen niet is geen vooruitgang. Vooruitgang gaat uit avn een beginpunt, evolutie niet. Lees de evolutietopics en faq en andere dingen maar door.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet met je eens. Evolutie staat of valt met het met een bepaalde eigenschap geassocieerd zijn van een voor- of nadeel bij de voortplanting. We houden in Nederland vrijwel iedereen in leven, en doen al het mogelijke om vrijwel onvruchtbare paren toch nog aan kroost te helpen. M.i. worden de in deze omgeving 'nadelige' eigenschappen niet meer gefilterd en 'voordelige' eigenschappen niet of nauwelijks beloond en is de evolutie van de mens dus stopgezet.
Voor ons soort zou het misschien nadelig kunnen zijn. Maar evolutionair gezien maakt het niks uit. Dan komt er wel weer een anders soort.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Langdurige uitkeringen zijn eigenlijk ook niet evolutionair verantwoord. Denk je eens in dat al het geld dat jaarlijks in het sociaal systeem gepompt wordt naar wetenschappelijk onderzoek zou gaan. Een sociaal systeem remt de ontwikkeling van de mensheid als geheel af ten behoeve van het behoud van de huidige remmende elementen. De mensheid is mijns inziens nog niet zover ontwikkeld dat zij zich bezig zou moeten houden met een sociaal systeem.
Hoho, Niek. heeft mij hierboven iets in de mond gelegd waar ik het niet mee eens benquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat een voor of nadeel is, is een etiketje van de mens. Het in leven houden van de mens is door de mens gedaan en dus door de natuur. Het is dus een methode om te overleven. In jouw termen dus een voordelige eigenschap. 1 van de eigenschappen van de mens is dat we onszelf goed in leven kunnen houden, net zo eigenschap als dat de poema hard kan renner, en een ratelslang een ratel heeft. Niks meer en niks minder. Dat wij uiteindelijk overleven en anderen niet is geen vooruitgang. Vooruitgang gaat uit avn een beginpunt, evolutie niet. Lees de evolutietopics en faq en andere dingen maar door.![]()
Ja inderdaad, evolutie van de soort homo sapiens bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:14 schreef One_of_the_few het volgende:
Voor ons soort zou het misschien nadelig kunnen zijn. Maar evolutionair gezien maakt het niks uit. Dan komt er wel weer een anders soort.
ah ok, is idd anders dan de voor en nadleen zoals Niek het zei.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hoho, Niek. heeft mij hierboven iets in de mond gelegd waar ik het niet mee eens bene zult mij niet horen zeggen dat "evolutie streeft naar iets beters" of zulks schertsen.
Voor- of nadeel in de context van mijn post is dus puur bedoeld in de zin van heeft dit individu of nageslacht een betere of mindere kans zijn eigenschappen door te geven.
hetinelkaar laten donderen zodat er nieuwe kunnen zijn is toch ook een selectiemethode?quote:Mijn punt is dat bij de westerse mens het selectiemechanisme vrijwel weggepoetst is. We zijn op humanitaire gronden gedoemd een genetisch steeds verder aftakelende bevolking op de been te houden tot het hele zooitje vanzelf in elkaar dondert![]()
![]()
en er wellicht een paar zijn die zich weten te redden. En ja, in het grotere plaatje zijn we dan wellicht aan het selecteren aangezien andere soorten misschien gebruik kunnen maken van onze pas op de plaats maar met de verandering & selectie van het menselijk ras is het voorlopig wel zo'n beetje afgelopen.
ik dacht al...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja inderdaad, evolutie van de soort homo sapiens bedoel ik ja.
Idd, vandaar het "voorlopig" in de laatste regelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ah ok, is idd anders dan de voor en nadleen zoals Niek het zei.![]()
[..]
hetinelkaar laten donderen zodat er nieuwe kunnen zijn is toch ook een selectiemethode?en misschien is die methode wel het beste om te zorgen dat 99,5% van het menselijke ras bestaan blijft..
Elke dictator weet dat het subtieler kan en hoort.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:36 schreef Mauro het volgende:
Proberen mijn rijk uit te breiden door militaire acties richting de buurlanden
Ja zo dus, maar met België zou ik niet onderhandelen, maar rechtstreeks met de Vlaamse regering.quote:onderhandelen met belgie over het opslitsen dan dat land het noorden komt dan bij nederland zuiden bij frankrijk. En met wat langer nadenken nog wel wat meer ideeen.
het jonge woudlopershandboek had anders altijd heel veel praktische tips voor allerlei situaties.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Donald Duck vertelt je niet hoe je moet leven voor zover ik weet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat jij de kans zag om de macht te grijpen, wat zou jij dan direct willen veranderen?
Ik zal er voor zorgen dat jullie allemaal branden in de hel....In mijn Rock-kamp uiteraardquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef Linkmiegel het volgende:
alle mensen die van jumpstyle houden zou ik in kampen stoppen waar alleen R&B wordt gedraaid. als ze het dan afgeleerd hebben zou ik ze stuk voor stuk gebruik laten maken van een guillotine.
zal ze leren dat tuig
Het politieke stelsel zodanig hervormen dat niemand ooit meer zo'n kans zal zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat jij de kans zag om de macht te grijpen, wat zou jij dan direct willen veranderen?
Hé, een solonnetje plegenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het politieke stelsel zodanig hervormen dat niemand ooit meer zo'n kans zal zien.
Ik las 'salonnetje' en snapte er zodoende geen zak van. Nu wel.quote:
Als het goed mis gaat word je je paleis uitgejaagd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef Victor_Eremita het volgende:
Mezelf keizer verklaren, een enorm paleis laten bouwen. Daarna daar tot mijn dood vertoeven samen met mijn haremmeisjes en alle staatszaken overlaten aan een of andere kanselier die ook zondebok is als er iets misgaat.
Rechtstreeks gejat van Floripas; lang, lang geleden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik las 'salonnetje' en snapte er zodoende geen zak van. Nu wel.
Niet als ik een tof jannitsarenkorps opricht dat vanaf hun geboorte is geïndoctrineerd en me tot hun dood zullen verdedigen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Als het goed mis gaat word je je paleis uitgejaagd.
Ah, ja. Detail: hoe los je ook weer het fileprobleem op? Zijn dat de wielrenners, de gothics, de voetballers of of de werklozen elke ochtend vóór mij op de A2?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef vipergts het volgende:
Hiermee los ik criminaliteit, filechaos enz. in 1 keer op
Ach als dictator hoef ik toch niet met jullie in de file te staan. Als ik dan van Den Haag naar Amsterdam wil laat ik gewoon de A4 afzetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ah, ja. Detail: hoe los je ook weer het fileprobleem op? Zijn dat de wielrenners, de gothics, de voetballers of of de werklozen elke ochtend vóór mij op de A2?
dude ik heb een iq van 124 en ik ga,, oh wacht het legerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Ixnay het volgende:
Alleen mensen met een IQ < 70 het leger in. Maar dat is tegenwoordig al ongeveer het geval.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:03 schreef Andyy het volgende:
ohja dat is een goede, in elk scandinavisch land een vakantiehuis kopen
ah kijk, een vraag die me aan het hart gaat, ik heb het hier vaak over met veel mensen en kan deze rol uitstekend vervullen, alleen al om deze redenen:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
TS begint: het wegennet met een factor vier uitbreiden.
niet een jaar, gewoon altijd, op basis van een inleg die je achteraf terugkrijgtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef Agiath het volgende:
Zitten wel een aantal goeie dingen bij Dunno, zoals 1 jaar gratis sport.
ik heb geen overduidelijke sympathie voor zijn standpunten an sich, maar dit zijn wel noodzakelijke punten om naar te kijken als we het als maatschappij en cultuur willen overleven. het totaal verbannen van enige religieuse of culturele uitingen (niet alleen hoofddoekjes maar ook kruisjeskettinkjes) is een consequente maatregel die geen enkele groep voortrekt (al vind ik zelf dat áls één groep dat verdient, dat dat de 'christelijke' cultuur moet zijn die ons land traditioneel altijd heeft gehad, er is op zich niets mis aan om de eigen cultuur te beschermen), dan krijg je er ook geen discussies over.quote:Helaas krijg ik bij de meeste dingen Wilders gevoelens
dit zijn tenminste goede punten, ik word niet wijzer van discussies over broodjes ham en kaas van elkaar scheiden omdat dit niet halal en koosjer zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
jullie zijn nog bemoeialleriger dan onze huidige overheid! ongelooflijk!
en tuig zoals jij is ook de reden dat deze zo verloedert.quote:
oja zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan zou Vrouw vervolgd voor doodrijden tasjesdief niet gebeuren
wat heeft dit met al dan niet overheidsbemoeienis te maken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dit zijn tenminste goede punten, ik word niet wijzer van discussies over broodjes ham en kaas van elkaar scheiden omdat dit niet halal en koosjer zou zijn.
"Tuig"zoals ik , is de reden dat we nog van beschaving überhaipt kunnen praten. Jij wil terug naar het Romeinse rijk oid. "Onze cultuur"! Hhahahahahhaha!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en tuig zoals jij is ook de reden dat deze zo verloedert.
Hallo, het is dan ook een dictatorschap. Als je iedereen hun zegje laat doen dan is het geen natie onder één persoon meer hé. En zodoende ook geen dictatorschap.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
jullie zijn nog bemoeialleriger dan onze huidige overheid! ongelooflijk!
Je kan mensen ook hun gang laten gaan als dictator, waarom niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:59 schreef Jossos het volgende:
[..]
Hallo, het is dan ook een dictatorschap. Als je iedereen hun zegje laat doen dan is het geen natie onder één persoon meer hé. En zodoende ook geen dictatorschap.![]()
In principe KAN het wel. Maar waarom zou je een coupé plegen om de huidige overheid uit te zetten en je zelf als enige leider van een land te benoemen als je iedereen maar hun eigen gang wilt laten gaan?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je kan mensen ook hun gang laten gaan als dictator, waarom niet?
Omdat dat m ogelijk de beste manier is om je land te runnen en zoveel mogelijk geld in het laatje te laten komen.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:48 schreef Jossos het volgende:
[..]
In principe KAN het wel. Maar waarom zou je een coupé plegen om de huidige overheid uit te zetten en je zelf als enige leider van een land te benoemen als je iedereen maar hun eigen gang wilt laten gaan?
Kutbomenknuffelaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
Het aantal auto's met een factor vier terugbrengen.
Racistquote:Op zondag 29 juli 2007 16:13 schreef rechtsz het volgende:
ov goedkoper
files oplossen
verbod burka
geen moskeeen meer bouwen
hogere gevangenisstraffen
doodstraf
geen tbs
strenge controle op uitkeringstrekkers (vooral hippies en allochtonen)
allochtone jongeren op straat harder aanpakken en desnoods naar strafkampen
allochtonen die westerse cultuur verafschuwen uitzetten
hoge straffen voor dierenmishandelaars
Dan mag je me nu een land noemen waar een dergelijk systeem in bedrijf is. Want als je een bevolking laat doen wat ze willen dan gaan ze heel zeker geen belasting betalen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Omdat dat m ogelijk de beste manier is om je land te runnen en zoveel mogelijk geld in het laatje te laten komen.
Moet je wel eerst minimaal 18 jaar wachten vriendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Niet als ik een tof jannitsarenkorps opricht dat vanaf hun geboorte is geïndoctrineerd en me tot hun dood zullen verdedigen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Technocratie invoeren en het volk "brood en spelen" geven....de stakkers
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
- Alle debiele tv-programma's (GTST, DGK etc) van de buis af gooien en vervangen door leerzame programma's (hoeft niet allemaal hardcore wetenschappelijk te zijn, beetje luchtig a la Mythbusters, Brainiac etc mag best)
- Tussen 10 uur 's avonds en 7 uur 's ochtens tv en internet op zwart. Weg met de 24/7 information overflow, 's nachts hoor je in bed te liggen
- Geen nieuwe wegen meer aanleggen
- Fietsinfrastructuur verbeteren (betere stallingen, stoplichten fietsvriendelijker programmeren, fietsforensen practisch en fiscaal ondersteunen etc)
- Brandstofaccijns flink omhoog
- Werkgevers verbieden hun werknemers een 'gouden' tankpas bij hun leaseauto te geven
- Hangjongeren (maar ook WoW-verslaafden etc) naar werk/opvoedkampen sturen
- Sociale diensplicht / maatschappelijke stage invoeren
- Veel meer aandacht voor onderwijs, herinvoering ambachtsschool, meer aandacht voor bètavakken, betere salarissen voor leraren
- Verkoop van vette zooi aan mensen met een BMI >25 verbieden
Stemrecht in een dictatuur. Dat is nu net het voordeel van een dictatuur er hoeft niet gestemd te worden zolang jij aan de macht bent. Zodra je dat toe laat is het over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef Victor_Eremita het volgende:
Hmm nog wat belangrijke dingen:
- Ik zal het strafbaar stellen om het woord Holland te gebruiken in plaats van Nederland. Het liefst met levenslang e gevangenisstraf.
- Het voor hoogopgeleide immigranten het een stuk makkelijker maken om hierheen te komen.
- Stemrecht alleen voor WO- en HBO-afgestudeerden.
- Autochtonen en allochtonen met ALLEEN Nederlandse nationaliteit hier in de gevangenis zetten. Allochtonen met alleen een buitenlandse of dubbele nationaliteit uitzetten na het plegen van een misdrijf.
Niet als je een goede dictator bentquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:10 schreef vipergts het volgende:
[..]
Stemrecht in een dictatuur. Dat is nu net het voordeel van een dictatuur er hoeft niet gestemd te worden zolang jij aan de macht bent. Zodra je dat toe laat is het over.
het wegennet in elk geval afmaken zoals het ooit bedoeld is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
TS begint: het wegennet met een factor vier uitbreiden.
Meer politie op straat helpt niet, enkel meer gerichte controles (dus meer agenten zeggen dat ze moeten controleren op dronken rijden etc.) gewoon meer blauw op straat helpt niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:43 schreef Niek. het volgende:
Uit de EU, streng maar rechtvaardig immigranten beleid, koningshuis per direct afschaffen, leger afschaffen(geschikte soldaten mogen naar de politie doorstromen), meer politie op straat, strenger controleren op uitkering/wao, veel meer investeren in milieu vriendelijke energie bronnen, kilometer heffing plan van de tafel vegen, onderhandelen met belgie over het opslitsen dan dat land het noorden komt dan bij nederland zuiden bij frankrijk. En met wat langer nadenken nog wel wat meer ideeen.
Meer politie op straat helpt denk ik wel, wil niet zeggen dat ze in plaats van met zn 2en nu in groepjes van 5 moeten lopen maar op meer plaatsen aanwezig moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:06 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Meer politie op straat helpt niet, enkel meer gerichte controles (dus meer agenten zeggen dat ze moeten controleren op dronken rijden etc.) gewoon meer blauw op straat helpt niet.
Stomste regels van dit topic...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
ID plicht afschaffen
preventieve fouillering afschaffen
Omdat een ID plicht de overheid boven de burger stelt.quote:Op [url=htt.p://forum.fok.nl/topic/1048721/2/100#52231373]donderdag 9 augustus 2007 16:12[/url] schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stomste regels van dit topic...
Waarom wil je dat de ids weer weggaan ?
En preventieve fouillering? omdat je wilt dat je homies met pistolen enz over straat kunnen lopen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |