quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
Het aantal auto's met een factor vier terugbrengen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef remlof het volgende:
En religie verbieden buiten de eigen woning.
Erg goed, het is verrassend dat zelfs turkije verder is in dit dan Nederland.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef remlof het volgende:
euh ja vooral de problemen bij de wortels aanpakken. waarom niet de opleiding zelf beter maken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef beertenderrr het volgende:
Iedereen die een VMBO 'opleiding' doet in kampen zetten waar ze worden opgeleid om daadwerkelijk iets nuttigs te doen voor de maatschappij. Oftewel een hardere aanpak onder de idioten van het land
Alleen de VMBO dropoutsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef beertenderrr het volgende:
Iedereen die een VMBO 'opleiding' doet in kampen zetten waar ze worden opgeleid om daadwerkelijk iets nuttigs te doen voor de maatschappij. Oftewel een hardere aanpak onder de idioten van het land
hoelang zijn ze dat nou al aan het proberen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Tefton het volgende:
[..]
euh ja vooral de problemen bij de wortels aanpakken. waarom niet de opleiding zelf beter maken?![]()
hehe... dus ook evolutie!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:00 schreef remlof het volgende:
Evolutie is al lang afgeschaft. Elke kreupele lelijke stinkende debiel kan kinderen krijgen in dit land.quote:
True, terug naar de Mavo en de Lbo (of wat het ook was)!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef Tefton het volgende:
euh ja vooral de problemen bij de wortels aanpakken. waarom niet de opleiding zelf beter maken?![]()
Nee, alleen het openbaar vereren een aanhangen van denkbeeldige "hogere wezens".*quote:
De grootste idioot ben jij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:06 schreef beertenderrr het volgende:
Ik zie geen verschil tussen hogere wezens en Donald Duck.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, alleen het openbaar vereren een aanhangen van denkbeeldige "hogere wezens".*
*dus Donald Duck mag nog wel
Donald Duck is niet echt hoog te noemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen hogere wezens en Donald Duck.![]()
Donald Duck vertelt je niet hoe je moet leven voor zover ik weetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen hogere wezens en Donald Duck.![]()
Oh ja, K3 tegen de muur uiteraard.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou wel toffe dingen weten hoor. Alleen is dit topic niet echt serieus.
Zei josti@josti.be ...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef Mauro het volgende:
Alle buitenlanders deporteren naar werkkampen
idd, enkel een religieflame... niet echt boeiend om proberen iets serieus te postenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou wel toffe dingen weten hoor. Alleen is dit topic niet echt serieus.
Jij zou bijv. in een van mijn geplande heropvoedingskampen mogen. Gratis.quote:
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bravo
U heeft zojuis mijn msn adres gevonden 14.gif
Hangt er vanaf waarheenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?
Oh, en als je ff verder zoekt, vind je veel meer van mequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef Mauro het volgende:
Alle buitenlanders deporteren naar werkkampen
Dat denk je.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Donald Duck vertelt je niet hoe je moet leven voor zover ik weet
Ja, je buitenlands e-mail adres opzeggen is net zoiets als je paspoort opvreten: je wordt er echt geen Nederlander van. Ga eens werken joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer maar eens een mailtje daarheen te sturen
Als je dan toch zo goed bent in het analyseren van profielen, waarom ben je het onderstaande dan vergeten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, je buitenlands e-mail adres opzeggen is net zoiets als je paspoort opvreten: je wordt er echt geen Nederlander van. Ga eens werken joh.
quote:Beroep: niet meer werkloos
Niemand is een buitenlander....en iedereen is een buitenlander....Lees eens een boek over paradigma's Einstein!quote:
quote:
Illegaal, natuurlijk. Maar weest gerust, daar kun je mooi mee doorgaan in je eigen werkkamp! En hopsa: niet meer zwart (je inkomsten dan he), want geld krijg je niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als je dan toch zo goed bent in het analyseren van profielen, waarom ben je het onderstaande dan vergeten?
[..]
je kan toch na het kamp toch alsnog havo doen en dan hbo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef Diego27 het volgende:
[..]
De grootste idioot ben jij.![]()
Ik heb zelf ook vmbo gedaan, daarna mbo en uiteindelijk hbo en ook afgestudeerd.
Ik was een laadbloeier, het wil dus niet altijd zeggen, dat als je laag begint dat je dan ook "idioot" bent.
Hmm, jammer. Als mijn familie nog even had mogen door-evolueren hadden mijn achterkleinkinderen je opmerking wellicht gesnapt. Nu moet ik je om uitleg vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je zelf laat zien dat het niet zo is.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |