Ah, ja. Detail: hoe los je ook weer het fileprobleem op? Zijn dat de wielrenners, de gothics, de voetballers of of de werklozen elke ochtend vóór mij op de A2?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef vipergts het volgende:
Hiermee los ik criminaliteit, filechaos enz. in 1 keer op
Ach als dictator hoef ik toch niet met jullie in de file te staan. Als ik dan van Den Haag naar Amsterdam wil laat ik gewoon de A4 afzetten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ah, ja. Detail: hoe los je ook weer het fileprobleem op? Zijn dat de wielrenners, de gothics, de voetballers of of de werklozen elke ochtend vóór mij op de A2?
dude ik heb een iq van 124 en ik ga,, oh wacht het legerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Ixnay het volgende:
Alleen mensen met een IQ < 70 het leger in. Maar dat is tegenwoordig al ongeveer het geval.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:03 schreef Andyy het volgende:
ohja dat is een goede, in elk scandinavisch land een vakantiehuis kopen
ah kijk, een vraag die me aan het hart gaat, ik heb het hier vaak over met veel mensen en kan deze rol uitstekend vervullen, alleen al om deze redenen:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat jij de kans zag om de macht te grijpen, wat zou jij dan direct willen veranderen?
TS begint: het wegennet met een factor vier uitbreiden.
niet een jaar, gewoon altijd, op basis van een inleg die je achteraf terugkrijgtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef Agiath het volgende:
Zitten wel een aantal goeie dingen bij Dunno, zoals 1 jaar gratis sport.
ik heb geen overduidelijke sympathie voor zijn standpunten an sich, maar dit zijn wel noodzakelijke punten om naar te kijken als we het als maatschappij en cultuur willen overleven. het totaal verbannen van enige religieuse of culturele uitingen (niet alleen hoofddoekjes maar ook kruisjeskettinkjes) is een consequente maatregel die geen enkele groep voortrekt (al vind ik zelf dat áls één groep dat verdient, dat dat de 'christelijke' cultuur moet zijn die ons land traditioneel altijd heeft gehad, er is op zich niets mis aan om de eigen cultuur te beschermen), dan krijg je er ook geen discussies over.quote:Helaas krijg ik bij de meeste dingen Wilders gevoelens
dit zijn tenminste goede punten, ik word niet wijzer van discussies over broodjes ham en kaas van elkaar scheiden omdat dit niet halal en koosjer zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
jullie zijn nog bemoeialleriger dan onze huidige overheid! ongelooflijk!
en tuig zoals jij is ook de reden dat deze zo verloedert.quote:
oja zekerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan zou Vrouw vervolgd voor doodrijden tasjesdief niet gebeuren
wat heeft dit met al dan niet overheidsbemoeienis te maken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dit zijn tenminste goede punten, ik word niet wijzer van discussies over broodjes ham en kaas van elkaar scheiden omdat dit niet halal en koosjer zou zijn.
"Tuig"zoals ik , is de reden dat we nog van beschaving überhaipt kunnen praten. Jij wil terug naar het Romeinse rijk oid. "Onze cultuur"! Hhahahahahhaha!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en tuig zoals jij is ook de reden dat deze zo verloedert.
Hallo, het is dan ook een dictatorschap. Als je iedereen hun zegje laat doen dan is het geen natie onder één persoon meer hé. En zodoende ook geen dictatorschap.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
jullie zijn nog bemoeialleriger dan onze huidige overheid! ongelooflijk!
Je kan mensen ook hun gang laten gaan als dictator, waarom niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:59 schreef Jossos het volgende:
[..]
Hallo, het is dan ook een dictatorschap. Als je iedereen hun zegje laat doen dan is het geen natie onder één persoon meer hé. En zodoende ook geen dictatorschap.![]()
In principe KAN het wel. Maar waarom zou je een coupé plegen om de huidige overheid uit te zetten en je zelf als enige leider van een land te benoemen als je iedereen maar hun eigen gang wilt laten gaan?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je kan mensen ook hun gang laten gaan als dictator, waarom niet?
Omdat dat m ogelijk de beste manier is om je land te runnen en zoveel mogelijk geld in het laatje te laten komen.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:48 schreef Jossos het volgende:
[..]
In principe KAN het wel. Maar waarom zou je een coupé plegen om de huidige overheid uit te zetten en je zelf als enige leider van een land te benoemen als je iedereen maar hun eigen gang wilt laten gaan?
Kutbomenknuffelaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
Het aantal auto's met een factor vier terugbrengen.
Racistquote:Op zondag 29 juli 2007 16:13 schreef rechtsz het volgende:
ov goedkoper
files oplossen
verbod burka
geen moskeeen meer bouwen
hogere gevangenisstraffen
doodstraf
geen tbs
strenge controle op uitkeringstrekkers (vooral hippies en allochtonen)
allochtone jongeren op straat harder aanpakken en desnoods naar strafkampen
allochtonen die westerse cultuur verafschuwen uitzetten
hoge straffen voor dierenmishandelaars
Dan mag je me nu een land noemen waar een dergelijk systeem in bedrijf is. Want als je een bevolking laat doen wat ze willen dan gaan ze heel zeker geen belasting betalen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Omdat dat m ogelijk de beste manier is om je land te runnen en zoveel mogelijk geld in het laatje te laten komen.
Moet je wel eerst minimaal 18 jaar wachten vriendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Niet als ik een tof jannitsarenkorps opricht dat vanaf hun geboorte is geïndoctrineerd en me tot hun dood zullen verdedigen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Technocratie invoeren en het volk "brood en spelen" geven....de stakkers
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
- Alle debiele tv-programma's (GTST, DGK etc) van de buis af gooien en vervangen door leerzame programma's (hoeft niet allemaal hardcore wetenschappelijk te zijn, beetje luchtig a la Mythbusters, Brainiac etc mag best)
- Tussen 10 uur 's avonds en 7 uur 's ochtens tv en internet op zwart. Weg met de 24/7 information overflow, 's nachts hoor je in bed te liggen
- Geen nieuwe wegen meer aanleggen
- Fietsinfrastructuur verbeteren (betere stallingen, stoplichten fietsvriendelijker programmeren, fietsforensen practisch en fiscaal ondersteunen etc)
- Brandstofaccijns flink omhoog
- Werkgevers verbieden hun werknemers een 'gouden' tankpas bij hun leaseauto te geven
- Hangjongeren (maar ook WoW-verslaafden etc) naar werk/opvoedkampen sturen
- Sociale diensplicht / maatschappelijke stage invoeren
- Veel meer aandacht voor onderwijs, herinvoering ambachtsschool, meer aandacht voor bètavakken, betere salarissen voor leraren
- Verkoop van vette zooi aan mensen met een BMI >25 verbieden
Stemrecht in een dictatuur. Dat is nu net het voordeel van een dictatuur er hoeft niet gestemd te worden zolang jij aan de macht bent. Zodra je dat toe laat is het over.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef Victor_Eremita het volgende:
Hmm nog wat belangrijke dingen:
- Ik zal het strafbaar stellen om het woord Holland te gebruiken in plaats van Nederland. Het liefst met levenslang e gevangenisstraf.
- Het voor hoogopgeleide immigranten het een stuk makkelijker maken om hierheen te komen.
- Stemrecht alleen voor WO- en HBO-afgestudeerden.
- Autochtonen en allochtonen met ALLEEN Nederlandse nationaliteit hier in de gevangenis zetten. Allochtonen met alleen een buitenlandse of dubbele nationaliteit uitzetten na het plegen van een misdrijf.
Niet als je een goede dictator bentquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:10 schreef vipergts het volgende:
[..]
Stemrecht in een dictatuur. Dat is nu net het voordeel van een dictatuur er hoeft niet gestemd te worden zolang jij aan de macht bent. Zodra je dat toe laat is het over.
het wegennet in elk geval afmaken zoals het ooit bedoeld is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat jij de kans zag om de macht te grijpen, wat zou jij dan direct willen veranderen?
TS begint: het wegennet met een factor vier uitbreiden.
Meer politie op straat helpt niet, enkel meer gerichte controles (dus meer agenten zeggen dat ze moeten controleren op dronken rijden etc.) gewoon meer blauw op straat helpt niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:43 schreef Niek. het volgende:
Uit de EU, streng maar rechtvaardig immigranten beleid, koningshuis per direct afschaffen, leger afschaffen(geschikte soldaten mogen naar de politie doorstromen), meer politie op straat, strenger controleren op uitkering/wao, veel meer investeren in milieu vriendelijke energie bronnen, kilometer heffing plan van de tafel vegen, onderhandelen met belgie over het opslitsen dan dat land het noorden komt dan bij nederland zuiden bij frankrijk. En met wat langer nadenken nog wel wat meer ideeen.
Meer politie op straat helpt denk ik wel, wil niet zeggen dat ze in plaats van met zn 2en nu in groepjes van 5 moeten lopen maar op meer plaatsen aanwezig moeten zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:06 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Meer politie op straat helpt niet, enkel meer gerichte controles (dus meer agenten zeggen dat ze moeten controleren op dronken rijden etc.) gewoon meer blauw op straat helpt niet.
Stomste regels van dit topic...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
ID plicht afschaffen
preventieve fouillering afschaffen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |