abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:32:13 #91
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_51240425
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:49 schreef Linkmiegel het volgende:
alle mensen die van jumpstyle houden zou ik in kampen stoppen waar alleen R&B wordt gedraaid. als ze het dan afgeleerd hebben zou ik ze stuk voor stuk gebruik laten maken van een guillotine.

zal ze leren dat tuig
Ik zal er voor zorgen dat jullie allemaal branden in de hel....In mijn Rock-kamp uiteraard
Die zoute stokjes...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:57:06 #92
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_51241344
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat jij de kans zag om de macht te grijpen, wat zou jij dan direct willen veranderen?
Het politieke stelsel zodanig hervormen dat niemand ooit meer zo'n kans zal zien.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_51241430
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Het politieke stelsel zodanig hervormen dat niemand ooit meer zo'n kans zal zien.
Hé, een solonnetje plegen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 juli 2007 @ 21:01:24 #94
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51241493
Mezelf keizer verklaren, een enorm paleis laten bouwen. Daarna daar tot mijn dood vertoeven samen met mijn haremmeisjes en alle staatszaken overlaten aan een of andere kanselier die ook zondebok is als er iets misgaat.
Ik vind mezelf erg slim.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 21:11:04 #95
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_51241791
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Hé, een solonnetje plegen .
Ik las 'salonnetje' en snapte er zodoende geen zak van. Nu wel.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 21:11:37 #96
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_51241813
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:01 schreef Victor_Eremita het volgende:
Mezelf keizer verklaren, een enorm paleis laten bouwen. Daarna daar tot mijn dood vertoeven samen met mijn haremmeisjes en alle staatszaken overlaten aan een of andere kanselier die ook zondebok is als er iets misgaat.
Als het goed mis gaat word je je paleis uitgejaagd.
pi_51241928
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Ik las 'salonnetje' en snapte er zodoende geen zak van. Nu wel.
Rechtstreeks gejat van Floripas; lang, lang geleden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_51241978
eerst natuurlijk grote posters van mij op iedere straathoek waar iedereen bloemen bij moet leggen

Gothics in kampen
wielrenners in kampen
criminelen in kampen
voetballers en supporters in kampen
werklozen in kampen
familieleden van bovenstaande groeperingen ook in kampen ( die zijn toch tegen mij).

In die kampen word gewerkt, werken maakt de geest gezond. Je mag eruit als je echt niet meer kan werken.

Hiermee los ik criminaliteit, filechaos enz. in 1 keer op

Mezelf president voor het leven maken
Mezelf Geliefde Leider laten noemen
Grootse bouwprojecten opzetten

Bouwproject 1

Den haag slopen en mijn paleis neerzetten. Vrijwilligers zat in die kampen.

o en ik heb nog een vacature voor een hoofd van mijn Geheime Politie

Je moet van aanpakken weten, dus niet mij komen lastig vallen om ieder wissewasje Bij twijfel gewoon het werkkamp in is mijn motto. Je krijgt igg een spiegelende zonnebril een een uniform van de zaak de rest moet je zelf maar regelen. Doe net als ik leef op staatskosten

Ook zoek ik nog een minister van propaganda. Je moet dit land mij de geheime politie het leger en jezelf goed kunnen verheerlijken. Laat het volk merken dat ze niet zonder ons kunnen. Je heb uiteraard wel een zondebok nodig op wie we al onze missers kunnen afschuiven. Ook bij deze functie zit een spiegelende zonnebril en uniform inbegrepen. doe verder net als ik lees op staatskosten

mijn verjaardag een nationale feestdag maken compleet met millitaire parade langs mijn paleis. En daarna verschijn ik op het balkon zodat het klootjesvolk mij kan toejuichen. Heb ik nog wat lol met het hoofd van de geheime politie en mijn minister van propaganda
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 7 juli 2007 @ 21:16:42 #99
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51241986
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Als het goed mis gaat word je je paleis uitgejaagd.
Niet als ik een tof jannitsarenkorps opricht dat vanaf hun geboorte is geïndoctrineerd en me tot hun dood zullen verdedigen.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_51242133
Ik schaf per direct de maximumsnelheid op de snelweg af
pi_51244021
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef vipergts het volgende:
Hiermee los ik criminaliteit, filechaos enz. in 1 keer op
Ah, ja. Detail: hoe los je ook weer het fileprobleem op? Zijn dat de wielrenners, de gothics, de voetballers of of de werklozen elke ochtend vóór mij op de A2?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 22:33:58 #102
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_51244745
Alleen mensen met een IQ < 70 het leger in. Maar dat is tegenwoordig al ongeveer het geval.
pi_51907954
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Ah, ja. Detail: hoe los je ook weer het fileprobleem op? Zijn dat de wielrenners, de gothics, de voetballers of of de werklozen elke ochtend vóór mij op de A2?
Ach als dictator hoef ik toch niet met jullie in de file te staan. Als ik dan van Den Haag naar Amsterdam wil laat ik gewoon de A4 afzetten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  FOK!fotograaf zaterdag 28 juli 2007 @ 10:58:01 #104
145146 Andyy
pi_51909050
moslims als OpFor gebruiken bij wargames van m'n enorme leger
OpFor bewapens met AK's met MILES, mijn leger met miles gear aan maar live munitie
  FOK!fotograaf zaterdag 28 juli 2007 @ 10:58:45 #105
145146 Andyy
pi_51909064
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Ixnay het volgende:
Alleen mensen met een IQ < 70 het leger in. Maar dat is tegenwoordig al ongeveer het geval.
dude ik heb een iq van 124 en ik ga,, oh wacht het leger
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:01:32 #106
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51909107
Ik zou een groot huis in zweden kopen en daar gaan wonen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  FOK!fotograaf zaterdag 28 juli 2007 @ 11:03:57 #107
145146 Andyy
pi_51909127
ohja dat is een goede, in elk scandinavisch land een vakantiehuis kopen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:04:32 #108
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51909136
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:03 schreef Andyy het volgende:
ohja dat is een goede, in elk scandinavisch land een vakantiehuis kopen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51909264
Ik zou mijn invloed miniem maken opdat de mensen gelukkig worden.

Tenslotte zou ik mij omringen met een groot (groots) aantal vrouwen in een ontzettende woning ergens in Amsterdam West. Of ik zou centrum platgooien, en daar mijn paleis bouwen. .
pi_51909287
Oja, en elke dag ontzettend lekker eten./
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:24:50 #111
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_51909477
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat jij de kans zag om de macht te grijpen, wat zou jij dan direct willen veranderen?

TS begint: het wegennet met een factor vier uitbreiden.
ah kijk, een vraag die me aan het hart gaat, ik heb het hier vaak over met veel mensen en kan deze rol uitstekend vervullen, alleen al om deze redenen:

+ hoge eisen aan onderwijzers op basis-, middelbare en voortgezette onderwijsscholen, nederlandse taal moet hoog op gescoord worden, breezah-taal verbannnen, boeken moeten weer gelezen worden etc.
+ immigratieregels dusdanig streng maken dat (voor zover het niet oorlogsslachtoffers betreft) alleen voor de nederlandse maatschappij nuttige mensen binnen kunnen komen mits ze een baangarantie hebben (werkt hier in Engeland prima)
+ dubbele paspoorten per direct beëindigen, NL paspoort ontvangen => tegelijkertijd buitenlands paspoort opgeven
+ allochtone criminelen zonder pardon land uit sodemieteren, oorlog of niet in thuisland
+ three-strike-out systeem introduceren, zoals in VS ook succesvol is (een van weinige dingen)
+ levenslang ook echt levenslang en straffen realistisch stellen, directe financiële claim in te dienen door slachtoffers
+ grotere gevangenissen die commercieel mogen opereren (minst gevaarlijke gevangenen aan het werk zetten tegen enkele euro's loon, restant naar centraal fonds dat gelden gebruikt om rest van gevangeniswezen te betalen
+ pvda/gl/cu afschaffen
+ zichtbare religie verbannen uit alles dat overheidsfunding heeft
+ algeheel rookverbod in horeca / uitgaansgelegenheden uitgezonderd speciale ruimtes
+ gratis één 'reguliere' sport (tennis, hockey, voetbal, etc.) voor kinderen incl. basisuitrusting, inleg aan begin van het jaar krijg je terug als het kind ook daadwerkelijk op is komen dagen elk jaar
+ NS/prorail weer onder staatsbeheer, OV gratis voor nederlandse staatsburgers met een baan (aftrekbaar)
+ belachelijke automelkregeltjes eruit
+ alle kernwegen (a1, a2, a12, etc. etc.) minimaal 4 baans + een extra strook voor hogesnelheidsbussen
+ na 22:00 moeten matrixborden aangeven dat je 150 km/h mag rijden => verminderen files
+ sjonnies op scooters en in golfjes mogen niet na 22:00 alleen op de weg rijden (zonder ervaren chauffeur naast zich) en moeten een speciaal bord op hun auto of scooter hebben om ze makkelijk herkenbaar te maken.
+ vrachtwagens moeten een eigen strook krijgen en mogen niet inhalen, minimale snelheid moet 95% van de tijd gehaald worden, kan gemeten worden via dezelfde trajectcontrolesystemen die er al zijn
+ gezondheidszorg veel extra geld, terug naar oude systeem dat voor iedereen veel goedkoper was omdat nu van het verschil enerzijds de salarissen van veel nieuwe ambtenaren worden betaald en anderzijds voor de kosten van wanbetalers opgedraaid moet worden
+ dakloos zijn is een keuze, als je het niet meer wilt zijn moet je onder staatszorg komen en werkervaring opdoen in plantsoenen bijhouden oid
+ drugsgebruikers in de nor ipv op straat
+ onderwijs veel extra geld, met name voor universiteiten en onderzoek, nederland moet weer op de kaart komen
+ fiscaal aantrekkelijk maken voor bedrijven om daadwerkelijk hun hoofdkantoor (en niet slechts op een postbusadres) in NL te vestigen
+ decentralisatie van het belachelijke standpunt dat alle bedrijven naar de randstad toe moeten komen etc.
+ uitbreiding van wegen, vliegveld(bewegingen) en OV in 'brabantstad' gebied en noorden van land om meer bedrijven etc. te trekken => scheelt in files etc. uiteindelijk
+ thuiswerken fiscaal aantrekkelijker maken dan permanent in een kantoorgebouw => scheelt files
+ veganisme en andere onzinnige keuzes in lifestyle die de gezondheid negatief beïnvloeden leiden tot een proportionele verhoging in ziektenkostenpremie, actieve sport e.d. tot verlaging.
+ zgn. 'kunstenaars' (gesubsidieerde werklozen) direct van hun uitkering onthouden en alleen nog subsidies geven voor werk dat veelbelovend lijkt (ze kunnen immers naast hun uitkering ook die belachelijke vraagprijzen houden)
+ alles dat met nederlandse cultuur te maken heeft stimuleren met extra subsidies
+ alles dat de nederlandse cultuur bedreigt verbannen
+ politiek gezien hard uitvaren tegen landen die zich bemoeien met nederlandse politiek, zeker als er dreigementen worden ge-uit.

en nog tig, maar eerst ontbijten
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_51909833
Zitten wel een aantal goeie dingen bij Dunno, zoals 1 jaar gratis sport.
Helaas krijg ik bij de meeste dingen Wilders gevoelens

- Zelf zou ik de privatisering van nutsbedrijven onmiddellijk ongedaan maken.
- Gratis OV en ziekte verzorging
- Wel lid blijven EU, maar geen grondwet
- Rookvrije horeca afschaffen
- Internet en telefonie gratis maken, en zorgen dat iedereen gratis een computer en telefoon heeft.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_51909849
jullie zijn nog bemoeialleriger dan onze huidige overheid! ongelooflijk!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:54:38 #114
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_51909988
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef Agiath het volgende:
Zitten wel een aantal goeie dingen bij Dunno, zoals 1 jaar gratis sport.
niet een jaar, gewoon altijd, op basis van een inleg die je achteraf terugkrijgt
quote:
Helaas krijg ik bij de meeste dingen Wilders gevoelens
ik heb geen overduidelijke sympathie voor zijn standpunten an sich, maar dit zijn wel noodzakelijke punten om naar te kijken als we het als maatschappij en cultuur willen overleven. het totaal verbannen van enige religieuse of culturele uitingen (niet alleen hoofddoekjes maar ook kruisjeskettinkjes) is een consequente maatregel die geen enkele groep voortrekt (al vind ik zelf dat áls één groep dat verdient, dat dat de 'christelijke' cultuur moet zijn die ons land traditioneel altijd heeft gehad, er is op zich niets mis aan om de eigen cultuur te beschermen), dan krijg je er ook geen discussies over.
pi_51910012
"de eigen cultuur"

what a joke
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:58:03 #116
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_51910046
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
jullie zijn nog bemoeialleriger dan onze huidige overheid! ongelooflijk!
dit zijn tenminste goede punten, ik word niet wijzer van discussies over broodjes ham en kaas van elkaar scheiden omdat dit niet halal en koosjer zou zijn.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:58:37 #117
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_51910057
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"de eigen cultuur"

what a joke
en tuig zoals jij is ook de reden dat deze zo verloedert.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:05:08 #118
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51910163
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:09:03 #119
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_51910221
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan zou Vrouw vervolgd voor doodrijden tasjesdief niet gebeuren
oja zeker

+ daders krijgen de straf, niet de slachtoffers worden vervolgd [i.t.t. nu]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:14:59 #120
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51910311
- Alle debiele tv-programma's (GTST, DGK etc) van de buis af gooien en vervangen door leerzame programma's (hoeft niet allemaal hardcore wetenschappelijk te zijn, beetje luchtig a la Mythbusters, Brainiac etc mag best)
- Tussen 10 uur 's avonds en 7 uur 's ochtens tv en internet op zwart. Weg met de 24/7 information overflow, 's nachts hoor je in bed te liggen
- Geen nieuwe wegen meer aanleggen
- Fietsinfrastructuur verbeteren (betere stallingen, stoplichten fietsvriendelijker programmeren, fietsforensen practisch en fiscaal ondersteunen etc)
- Brandstofaccijns flink omhoog
- Werkgevers verbieden hun werknemers een 'gouden' tankpas bij hun leaseauto te geven
- Hangjongeren (maar ook WoW-verslaafden etc) naar werk/opvoedkampen sturen
- Sociale diensplicht / maatschappelijke stage invoeren
- Veel meer aandacht voor onderwijs, herinvoering ambachtsschool, meer aandacht voor bètavakken, betere salarissen voor leraren
- Verkoop van vette zooi aan mensen met een BMI >25 verbieden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')