quote:Op donderdag 22 september 2005 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
Een blanke heilstaat creëren.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:51 schreef Otmeister het volgende:
Elke dag een ander geil wijf neuken.
Woei!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Doe je dat nu niet al dan? Tsss..
![]()
![]()
Me laten rondrijden in een Benz met gordijntjes.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:16 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat zou jij doen
Daar ga ik in mee, met als toevoeging dat ik alle militairen de opdracht zou geven om burgers te stimuleren tot meer zang & dans gedurende het onderzoek.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb drie punten op mijn agenda:
1) Ik zou een onderzoek starten hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat de parlementaire democratie plotseling verdwenen is en dat een ongekwalificeerd persoon aan het hoofd staat van een militair bewind staat.
2) Naar aanleiding van dat onderzoek zou ik alles in staat stellen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
3) Ik treed af, en schrijf verkiezingen uit.
Naar die oude Griek, Solon van Athene?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Floripas het volgende:
@sidekick: dat heet dus een Solonnetje plegen, in het kort.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:11 schreef xFriendx het volgende:
Nederland verkopen
Yup. Die trad af ten gunste van de "democratie".quote:Op vrijdag 23 september 2005 05:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar die oude Griek, Solon van Athene?
Ben je een beetje aan de late kant mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
De start van kernfusie projecten.
Oh, dat is simpel, gewoon alle mensen met een IQ boven de 120 neerschieten, en het IQ van de rest van de mensen schiet omhoog. En dat blijvern herhalen totdat jij als laatste over bent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef Scandum het volgende:
Ik zou een streng eugenetica beleid invoeren waar mensen met een IQ beneden de 120 en/of ernstige genetische defecten zich niet mogen voortplanten.
De militaire control-freaks om mij heen elkaar uit laten moorden, en dan vervolgens op een goede verantwoordelijke manier een goede regerinssructuur oppakken, die transparant, open en luisterend is, en vooral, duidelijk terwijl het de Europese rechten van de mens respecteerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:16 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat zou jij doen als jij aan het hoofd stond van een militair bewind en het voor het zeggen had in Nederland?
Das idd een stuk makkelijker, vooral als je een militair bewint hebt. En als ik als laatste over ben is er zeker een mooie verbetering van de gemiddelde intelligentiequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef Sidekick het volgende:
Oh, dat is simpel, gewoon alle mensen met een IQ boven de 120 neerschieten, en het IQ van de rest van de mensen schiet omhoog. En dat blijvern herhalen totdat jij als laatste over bent.
Jij hebt echt niet door wat Sidekick zei over je IQ he?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:26 schreef Scandum het volgende:
[..]
Das idd een stuk makkelijker, vooral als je een militair bewint hebt. En als ik als laatste over ben is er zeker een mooie verbetering van de gemiddelde intelligentie![]()
Dat noemt men negative feedback.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:25 schreef Yildiz het volgende:
Als je mensen onderdrukt gaat het nooit goed.
Zeker niet met types als mij, die radicaliseren als de neten.
Goede post, eensch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:08 schreef Scandum het volgende:
Ik zou een streng eugenetica beleid EUGENETICABELEID invoeren waar ZODAT mensen met een IQ beneden de 120 en/of ernstige ERNSTIG genetische defecten zich niet mogen voortplanten. Mensen die het toch flikken om zwanger te worden gaan meteen onder het mes voor een mooie abortus en permanente sterilisatie.
Mensen die zo achterlijk, crimineel, of gehandicapt zijn dat ze de maatschapij MAATSCHAPPIJ alleen maar geld kosten worden doormiddel DOOR MIDDEL van euthasie EUTHANASIE uit hun lijden verlost.
Grenzen opengooien voor mensen met een IQ van boven de 130.
Meer geld naar genetische manipulatie(,) en kijken hoe we de tot nu toe redelijk achterlijke mensen soort MENSELIJKE SOORT kunnen verbeteren.
Wereld wijde WERELDWIJDE oproep aan genien GENIEËN om die arme domme Nederlandertjes die geen kindjes mogen krijgen een handje te helpen.
Gratis zelfmoord pillen ZELFMOORDPILLEN voor depressieve mensen, zit geen enkel land op te wachten.
Of dit een betere wereld opleverd OPLEVERT weet ik niet, maar zijn we in iedergeval IEDER GEVAL wel van alle domme mensen af![]()
Om te beginnen als eerste zou ik leefregels en wetten opstellen gebaseerd op het OT net zoals de alom bekende pedofiele warlord Mo op de koran.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:16 schreef Ciurlizza het volgende:
Wat zou jij doen als jij aan het hoofd stond van een militair bewind en het voor het zeggen had in Nederland?
Want democratie voorkomt dat er mafkezen de baas worden?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:57 schreef Floripas het volgende:
Nou, om jullie allemaal hebben we dus godzijdank een democratie.
Nee, het zorgt ervoor dat je snel van mafkees kan wisselen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Want democratie voorkomt dat er mafkezen de baas worden?
Briljante postquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh, dat is simpel, gewoon alle mensen met een IQ boven de 120 neerschieten, en het IQ van de rest van de mensen schiet omhoog. En dat blijvern herhalen totdat jij als laatste over bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |