abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zondag 29 juli 2007 @ 10:48:25 #126
145146 Andyy
pi_51929631
Fok verbieden natuurlijk
pi_51930366
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Je kan mensen ook hun gang laten gaan als dictator, waarom niet?
In principe KAN het wel. Maar waarom zou je een coupé plegen om de huidige overheid uit te zetten en je zelf als enige leider van een land te benoemen als je iedereen maar hun eigen gang wilt laten gaan?
pi_51935968
ov goedkoper
files oplossen
verbod burka
geen moskeeen meer bouwen
hogere gevangenisstraffen
doodstraf
geen tbs
strenge controle op uitkeringstrekkers (vooral hippies en allochtonen)
allochtone jongeren op straat harder aanpakken en desnoods naar strafkampen
allochtonen die westerse cultuur verafschuwen uitzetten
hoge straffen voor dierenmishandelaars
pi_51936276
quote:
Op zondag 29 juli 2007 11:48 schreef Jossos het volgende:

[..]

In principe KAN het wel. Maar waarom zou je een coupé plegen om de huidige overheid uit te zetten en je zelf als enige leider van een land te benoemen als je iedereen maar hun eigen gang wilt laten gaan?
Omdat dat m ogelijk de beste manier is om je land te runnen en zoveel mogelijk geld in het laatje te laten komen.
pi_51937004
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
Het aantal auto's met een factor vier terugbrengen.
Kutbomenknuffelaar.
History became legend, legend became myth.
pi_51937623
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:13 schreef rechtsz het volgende:
ov goedkoper
files oplossen
verbod burka
geen moskeeen meer bouwen
hogere gevangenisstraffen
doodstraf
geen tbs
strenge controle op uitkeringstrekkers (vooral hippies en allochtonen)
allochtone jongeren op straat harder aanpakken en desnoods naar strafkampen
allochtonen die westerse cultuur verafschuwen uitzetten
hoge straffen voor dierenmishandelaars
Racist
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_51938046
- Makkelijkere regelingen voor gezinsherenigende immigranten.
- Meer geld voor allochtonen in het land om centralisatie in bepaalde wijken te voorkomen.
- Inburgeringscursus strenger maken.
pi_51950986
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:26 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Omdat dat m ogelijk de beste manier is om je land te runnen en zoveel mogelijk geld in het laatje te laten komen.
Dan mag je me nu een land noemen waar een dergelijk systeem in bedrijf is. Want als je een bevolking laat doen wat ze willen dan gaan ze heel zeker geen belasting betalen.
pi_51951533
Energie
- Tenminste 200 windmolens per provincie
- Kunstmatige watervallen bouwen, zodat deze kunnen worden uitbesteed aan plezieruitjes zoals rafting, wat de inkomsten uit toerisme bevordert, maar ook om elektriciteit te winnen uit stromend water
- Op elk dak van huurhuizen zonnepanelen plaatsen en de koopsom van een koophuis 20% verlagen als met kiest voor zonnepanelen bij het kopen van een woning
- Straatverlichting op zonne-energie

Milieu
- Het aantal bossen vermeerderen met 15%, men moet hoger gaan bouwen in plaats van breder
- Openbaar vervoer meer aantrekkelijker maken dan het al is
- Onderzoek doen naar plantaardige brandstoffen, in plaats van fossiele brandstoffen
- Een onafhankelijk systeem van ondergrondse waterleidingen dat regenwater opvangt en deze zuivert, de resten hiervan opnemen in kunstmest
- De compostbak in huishoudens verplichten + afval scheiden verplichten, zo niet: proces verbaal
- Roetfilters op álle voertuigen verplichten (ook benzinemotoren)
- Katalysators op álle voertuigen verplichten
- Mensen laten wijzen op de verslechterende wijze van de werking van een auto met betrekking tot het milieu, met behulp van reclamespotjes en billboards langs de snelwegen
- De maximumsnelheid van alle voertuigen verminderen naar 100 km/u, bromvoertuigen blijven hetzelfde
- Snelheidsbegrenzing op alle voertuigen, mogen niet sneller kunnen dan 160 km/u, bromvoertuigen 50 km/u (óók geïmporteerde schakelbrommers)

Fileprobleem
- Werknemers betere bewoning aanbieden dat dichter bij hun werkomgeving is gesitueerd
- Meer fietspaden; werknemers waarbij de werkomgeving minder dan 10 kilometer verwijderd is, verplicht laten fietsen
- Bejaarden niet actief laten deelnemen in het verkeer

Immigratie
- Mensen die zich een toekomstige Nederlander willen laten noemen, moeten hun buitenlandse paspoort afgeven, een gecontroleerde inburgeringscursus volgen, een tiental pscychologische tests ondergaan, klinisch grondig onderzocht worden en de antwoord geven op de vraag waarom ze Nederland willen bewonen (uiteraard met een aantal beredeneringen) voordat ze zich daadwerkelijk Nederlander mogen noemen
- Alle illegalen die binnen 3 weken zich niet bij de Immigratiedienst hebben gemeld, 2 opeenvolgende waarschuwingen geven waarbij de derde keer directe uitzetting betekent
- Rijvaardigheidsbewijzen (zoals een auitorijbewijs en bromfietscertificaat) mogen niet afgegeven worden aan 'nieuwe' Nederlanders die binnen een 'incubatietijd' van 3 jaar het land zijn binnen gekomen
- Strengere controles op illegalen in dorpen waarbij de Nederlandse hoofdbewoner (dus een Nederlander in een woning) zijn huis onderverhuurt aan illegalen
- Nederland is Nederland, dus in Nederland wordt Nederlands gesproken. Andere talen zijn welkom, maar niet buitenshuis

Toerisme
- Duitsers moeten verplicht worden Nederlands te spreken in Nederland, óók op Ameland, waar het stikt van de Duitsers in het hoogseizoen

Dat was het wel zo'n beetje. Langer dan een uur bezig geweest om deze lijst samen te stellen, haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 30-07-2007 05:33:25 ]
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 30 juli 2007 @ 05:08:08 #135
39581 Salvad0R
universal
pi_51951550
1. gratis energie / totale olieonafhankelijkheid.
2. afschaffing van loonbelasting.
3. volledige transparantie geprivatiseerde banken.
4. media onafhankelijk maken.
5. terugtrekking uit war on terror.
etc.
pi_51953413
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 21:16 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Niet als ik een tof jannitsarenkorps opricht dat vanaf hun geboorte is geïndoctrineerd en me tot hun dood zullen verdedigen.
Moet je wel eerst minimaal 18 jaar wachten vriend
  dinsdag 31 juli 2007 @ 01:09:36 #137
39581 Salvad0R
universal
pi_51977910
Ohja en iets met de geneesmiddelenindustrie en het zorgstelsel.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:22:58 #138
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_51992572
Hmm nog wat belangrijke dingen:

- Ik zal het strafbaar stellen om het woord Holland te gebruiken in plaats van Nederland. Het liefst met levenslang e gevangenisstraf.
- Het voor hoogopgeleide immigranten het een stuk makkelijker maken om hierheen te komen.
- Stemrecht alleen voor WO- en HBO-afgestudeerden.
- Autochtonen en allochtonen met ALLEEN Nederlandse nationaliteit hier in de gevangenis zetten. Allochtonen met alleen een buitenlandse of dubbele nationaliteit uitzetten na het plegen van een misdrijf.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_51997506
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Technocratie invoeren en het volk "brood en spelen" geven....de stakkers
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:51:14 #140
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51997793
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
- Alle debiele tv-programma's (GTST, DGK etc) van de buis af gooien en vervangen door leerzame programma's (hoeft niet allemaal hardcore wetenschappelijk te zijn, beetje luchtig a la Mythbusters, Brainiac etc mag best)
- Tussen 10 uur 's avonds en 7 uur 's ochtens tv en internet op zwart. Weg met de 24/7 information overflow, 's nachts hoor je in bed te liggen
- Geen nieuwe wegen meer aanleggen
- Fietsinfrastructuur verbeteren (betere stallingen, stoplichten fietsvriendelijker programmeren, fietsforensen practisch en fiscaal ondersteunen etc)
- Brandstofaccijns flink omhoog
- Werkgevers verbieden hun werknemers een 'gouden' tankpas bij hun leaseauto te geven
- Hangjongeren (maar ook WoW-verslaafden etc) naar werk/opvoedkampen sturen
- Sociale diensplicht / maatschappelijke stage invoeren
- Veel meer aandacht voor onderwijs, herinvoering ambachtsschool, meer aandacht voor bètavakken, betere salarissen voor leraren
- Verkoop van vette zooi aan mensen met een BMI >25 verbieden
.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_51998136
Ten eerste: ik zou het leger uitbreiden en dan grote militaire parades in de stad houden met militaire liederen.

Ten tweede: als er nieuwe gebouwen gemaakt worden moet de architectuur door mij goedgekeurd worden.

Ten derde: McDonalds zal verdwijnen.
pi_51998725
Ik zou ook nog, zoals sungaMsunitraM zei, de fietsinstructuur verbeteren, en dan ook nog van die fietsenstallingen met bewakers (die zijn er tegenwoordig steeds minder ).

Verder zou ik de infrastructuur uitbreiden (monorail langs de snelwegen ofzo). De energie kan uiteraard allemaal opgewekt kunnen worden in een schoon energiepark.

Criminele allochtonen uitzetten (ook illegale).

Gevangenissen weghalen, in plaats daarvan grote weilanden met barakken waarin de gevangen kunnen slapen en de rest van de dag werken voor de kost. Het zou uiteraard goed beveiligd zijn, zodat iedereen die ontsnapt neergeschoten wordt.

Doodstraf opnieuw invoeren voor mensen die 2x zijn opgepakt voor verkrachting, of 1x voor moord. Die moeten publiekelijk afgeschoten worden zodat andere mensen bang zijn om zelf de wet te overtreden.

Voor iedereen werk regelen (net zoals Hitler: enorme bouwprojecten en complete steden vernieuwen).
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52064116
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef Victor_Eremita het volgende:
Hmm nog wat belangrijke dingen:

- Ik zal het strafbaar stellen om het woord Holland te gebruiken in plaats van Nederland. Het liefst met levenslang e gevangenisstraf.
- Het voor hoogopgeleide immigranten het een stuk makkelijker maken om hierheen te komen.
- Stemrecht alleen voor WO- en HBO-afgestudeerden.
- Autochtonen en allochtonen met ALLEEN Nederlandse nationaliteit hier in de gevangenis zetten. Allochtonen met alleen een buitenlandse of dubbele nationaliteit uitzetten na het plegen van een misdrijf.
Stemrecht in een dictatuur. Dat is nu net het voordeel van een dictatuur er hoeft niet gestemd te worden zolang jij aan de macht bent. Zodra je dat toe laat is het over.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_52067001
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 06:10 schreef vipergts het volgende:

[..]

Stemrecht in een dictatuur. Dat is nu net het voordeel van een dictatuur er hoeft niet gestemd te worden zolang jij aan de macht bent. Zodra je dat toe laat is het over.
Niet als je een goede dictator bent
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:45:32 #145
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52067363
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Stel dat jij de kans zag om de macht te grijpen, wat zou jij dan direct willen veranderen?

TS begint: het wegennet met een factor vier uitbreiden.
het wegennet in elk geval afmaken zoals het ooit bedoeld is.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52096979
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 00:43 schreef Niek. het volgende:
Uit de EU, streng maar rechtvaardig immigranten beleid, koningshuis per direct afschaffen, leger afschaffen(geschikte soldaten mogen naar de politie doorstromen), meer politie op straat, strenger controleren op uitkering/wao, veel meer investeren in milieu vriendelijke energie bronnen, kilometer heffing plan van de tafel vegen, onderhandelen met belgie over het opslitsen dan dat land het noorden komt dan bij nederland zuiden bij frankrijk. En met wat langer nadenken nog wel wat meer ideeen.
Meer politie op straat helpt niet, enkel meer gerichte controles (dus meer agenten zeggen dat ze moeten controleren op dronken rijden etc.) gewoon meer blauw op straat helpt niet.
pi_52097327
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:06 schreef Maidenfan het volgende:

[..]

Meer politie op straat helpt niet, enkel meer gerichte controles (dus meer agenten zeggen dat ze moeten controleren op dronken rijden etc.) gewoon meer blauw op straat helpt niet.
Meer politie op straat helpt denk ik wel, wil niet zeggen dat ze in plaats van met zn 2en nu in groepjes van 5 moeten lopen maar op meer plaatsen aanwezig moeten zijn.

Nog wat regels, algeheel rookverbod, alleen in je eigen huis is roken toegestaan, verhuurders mogen huurders verbieden binnen te roken, roken op straat word beboet, net als vuil/kauwgom op straat gooien, en spugen/rochelen/zulk soort ranzigheden, inclusief overgeven.

Belasting op alcoholische dranken gaat omhoog, auto's zonder roetfilter mogen niet meer rijden en het openbaar vervoer word gratis. lpg word goedkoper, diesel en benzine duurder, er word geinvesteerd in waterstof zodat tankstations dit kunnen aanbieden met minimale winstmarges, auto's op waterstof zijn bij de aankoop belastingvrij.
pi_52230163
ID plicht afschaffen
preventieve fouillering afschaffen
Artikel 1 desch Grondwet versterken
Afschaffen dat agenten diensten draaien om boetes uit te schrijven
De AIVD onafhankelijker maken van bepaalde oorlogszuchtige invloeden
pi_52231373
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
ID plicht afschaffen
preventieve fouillering afschaffen
Stomste regels van dit topic...
Waarom wil je dat de ids weer weggaan ?
En preventieve fouillering? omdat je wilt dat je homies met pistolen enz over straat kunnen lopen ofzo?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 16:15:18 #150
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52231460
  • Kroegen langer open
  • Geloof idd binnenshuis
  • Nieuw auto systeem (op de even dagen kentekens met een even eerste cijfer, op oneven kentekens met oneven eerste cijfer )
  • Meer vrijheid in inplannen werkdagen
  • Harems weer toestaan

Ga zo maar door
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')