Jij zou bijv. in een van mijn geplande heropvoedingskampen mogen. Gratis.quote:
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bravo
U heeft zojuis mijn msn adres gevonden 14.gif
Hangt er vanaf waarheenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?
Oh, en als je ff verder zoekt, vind je veel meer van mequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ruikt aardig buitenlands... jou ook maar afvoeren dan?
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef Mauro het volgende:
Alle buitenlanders deporteren naar werkkampen
Dat denk je.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Donald Duck vertelt je niet hoe je moet leven voor zover ik weet
Ja, je buitenlands e-mail adres opzeggen is net zoiets als je paspoort opvreten: je wordt er echt geen Nederlander van. Ga eens werken joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer maar eens een mailtje daarheen te sturen
Als je dan toch zo goed bent in het analyseren van profielen, waarom ben je het onderstaande dan vergeten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, je buitenlands e-mail adres opzeggen is net zoiets als je paspoort opvreten: je wordt er echt geen Nederlander van. Ga eens werken joh.
quote:Beroep: niet meer werkloos
Niemand is een buitenlander....en iedereen is een buitenlander....Lees eens een boek over paradigma's Einstein!quote:
quote:
Illegaal, natuurlijk. Maar weest gerust, daar kun je mooi mee doorgaan in je eigen werkkamp! En hopsa: niet meer zwart (je inkomsten dan he), want geld krijg je niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als je dan toch zo goed bent in het analyseren van profielen, waarom ben je het onderstaande dan vergeten?
[..]
je kan toch na het kamp toch alsnog havo doen en dan hbo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef Diego27 het volgende:
[..]
De grootste idioot ben jij.![]()
Ik heb zelf ook vmbo gedaan, daarna mbo en uiteindelijk hbo en ook afgestudeerd.
Ik was een laadbloeier, het wil dus niet altijd zeggen, dat als je laag begint dat je dan ook "idioot" bent.
Hmm, jammer. Als mijn familie nog even had mogen door-evolueren hadden mijn achterkleinkinderen je opmerking wellicht gesnapt. Nu moet ik je om uitleg vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je zelf laat zien dat het niet zo is.![]()
Evolutie kent geen vooruitgang of achteruitgang, het kent gang. Dat veel lelijke kreupele mensen kinderen krijgen is dus net zo goed evolutie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Als mijn familie nog even had mogen door-evolueren hadden mijn achterkleinkinderen je opmerking wellicht gesnapt. Nu moet ik je om uitleg vragen.
Niet kiezen is ook een keuzequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als eerst, ik kan niet kiezen, dus ik ga alles tegelijk invoeren.In 5 jaar is Nederland onherkenbaar veranderd.
de evolutie theorie van darwin draait wel om vooruitgang en denk dat hij dat bedoelde, de zwakken sterven de sterkeren overleven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Evolutie kent geen vooruitgang of achteruitgang, het kent gang. Dat veel lelijke kreupele mensen kinderen krijgen is dus net zo goed evolutie.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Ik hef gelijk alle subsidies van politieke partijen op. Die zijn dan toch niet meer nodig.
Nee, ben ik niet met je eens. Evolutie staat of valt met het met een bepaalde eigenschap geassocieerd zijn van een voor- of nadeel bij de voortplanting (en overleven maar dat zit daar bij in). We houden in Nederland vrijwel iedereen in leven, en doen al het mogelijke om vrijwel onvruchtbare paren toch nog aan kroost te helpen. M.i. worden de in deze omgeving 'nadelige' eigenschappen niet meer gefilterd en 'voordelige' eigenschappen niet of nauwelijks beloond en is de evolutie van de mens dus stopgezet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Evolutie kent geen vooruitgang of achteruitgang, het kent gang. Dat veel lelijke kreupele mensen kinderen krijgen is dus net zo goed evolutie.![]()
nee, het draait niet om vooruitgang. Wij vinden dat het uiteindelijke resultaat vooruitgang is, dat is wat anders. De natuur zorgt ervoor dat sommige organismen op den duur complexer xijn geworden. Dat zegt niks over vooruitgang. Evolutie is dat er die veranderingen ontstaan waardoor soorten ontstaan. Dat de ene soort beter in leven blijft dan de ander is een gevolg daarvan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
de evolutie theorie van darwin draait wel om vooruitgang en denk dat hij dat bedoelde, de zwakken sterven de sterkeren overleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |