quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:08 schreef AlbinoBlacksheep het volgende:
Leuk forum.. reuze handig. Ik heb me ook pas een blender aangeschaft en net mijn eerste try-out binnengekapt !
7 Aarbeiën, 5 frambozen, een schijfje citroen en een kwak magere yoghurt (maakt het lekker drinkbaar).. heerlijk... vanavond probeer ik het met ingevrozen schijfjes aarbeiën, 5 ijsblokjes en de yoghurt.. (wel één persoonsdrankjes)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
TS gaat ze bakken op een tosti ijser, dus geen vet nodig...lezen is moeilijk zie ik![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:28 schreef STING het volgende:
Ik gebruik een sprij waar m'n kat dan op mag liggen.
Hij weet veel, maar gebruikt wrs ook teveel weed.quote:
typ, zonder -equote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef chacama het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar een ander passend topic kon ik niet vinden (jeetje wat ben ik nu ontzettend aan het opletten wat ik type).
Daar hebben we toevallig een paar dagen geleden een hele discussie over gehad. Even zoeken, brb.quote:Ik heb net een tekst binnen gekregen, maar twijfel over de correctheid van een stuk tekst. Deze luidt als volgt:
Wij beloven dat wij ons principe, in uw belang, altijd en overal consequent toepassen. Daar kunt u zich zelf van overtuigen. Dag na dag.
Zelf heb ik het idee dat het in elk geval "uzelf" moet zijn in de tweede zin. Maar op de één of andere manier leest het stuk ook niet prettig.
Dat ging om 'u hebt u vergist' en 'u heeft zich vergist': de informelere variant van 'hebben' combineren met 'u', de formelere met 'zich'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:51 schreef Frollo het volgende:
Aha, hier:
2e persoon enkelvoud van "kunnen"
Euh, maar wat was de conclusie ook alweer?
O ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ging om 'u hebt u vergist' en 'u heeft zich vergist': de informelere variant van 'hebben' combineren met 'u', de formelere met 'zich'.
Voor 'kunnen' zijn dan de opties: 'Daar kan u u zelf van overtuigen' en 'daar kunt u zich zelf van overtuigen'. Ware het niet dat bij een dubbele-u wordt geadviseerd om zich te gebruiken.
waarom los van elkaar? Dat begrijp ik echt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef Lienekien het volgende:
'Daar kunt u zich zelf van overtuigen.'
Niks mis mee.
De betekenis is hier niet dat iemand in staat is zichzelf te overtuigen, maar dat iemand zich 'in eigen persoon' kan overtuigen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:23 schreef chacama het volgende:
[..]
waarom los van elkaar? Dat begrijp ik echt niet.
Het kán wel hoor, in de zin van dat het mogeljik is. Ik bedoelde het meer in de zin van 'Nou ja zeg, dat kan écht niet!', wat je zegt als je iets niet vindt kunnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:19 schreef chacama het volgende:
Of: Daar kan u zichzelf van overtuigen. edit: dat kan dus blijkbaar helemaal niet
Ja, maar dan krijg je een andere constructie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:21 schreef Lienekien het volgende:
'Daar kunt u zich zelf van overtuigen.'
Niks mis mee.
Maar dat is de bedoelde betekenis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je een andere constructie
Bij daar kunt u zichzelf van overtuigen is 'zichzelf' een vervanger van 'zich', en dus onderdeel van het wederkerende 'zich overtuigen'.
Bij daar kunt u zich zelf van overtuigen is 'zelf' een bijwoordelijke bepaling.
Daarvan rijzen mij de haren te berge. Én gaat mijn nekhaar rechtop staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Oja, das waar ook: Mei Li Vos doet mijn nekharen ook te berge rijzen.![]()
Een veelvoud van 7 aan overige programmapunten is weggeknipt. Het totaal aantal punten was dezelfde veelvoud van 8.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
- vraag...
1. politie uitrusten met standaard riot uitrusting, altijd laten rondlopen met kogelvrij vest, helm en shotgun.
2. alle straffen met een veelvoud van 10 verhogen
3. alle boetes met een veelvoud van 5 verhogen
<knip>
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:01 schreef ForumGek het volgende:
Weet het pas sinds gisteren, dus heb er nog geen tijd voor gehad. Maar wil graag justitiële onderbouwing.
Houtbederf?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef Charisma het volgende:
je woont er al? leuk joh!!! ja vloer kan duur uitkomen , ik zou alas ik jou was even rustig rondkijken, soms valt vanzelf wel een aanbieding in het huis
moet het perse hout zijn? laminaat met houtberf kan ook mooi zijn![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Die herkans je dat toch gewoon, klaar.
Het is toch niet dat je afstudeer scriptie van een half jaar werk, voorledig de grond ingeboord is.
Zo te lezen is het onderdeel "stoned" alvast geluktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef nicoo het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit stoned gemasturebeert/seks gehad, en hoe was dat dan?
want het lijkt mij vet chill om een keer stoned te gaan rukken maar k geen idee hoe het is
deel hier je ervaringen![]()
Deze danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef nicoo het volgende:
nee mn topic gwoon serieus of donder op naar onzin ja![]()
dus alsjeblieft geen kinderachtig kut op merkingen graag of donder een eind op![]()
Ook leuk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef AbeSapien het volgende:
Dan wacht ik met smacht op de laatste 2 weken van augustus.
quote:Op zondag 8 juli 2007 00:13 schreef Viswijfje het volgende:
alsof ik een rotwijf ben dat ik ze verwaardeloos!
Beam me up, Scottyquote:Op zondag 8 juli 2007 00:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Warps met zalm en roomkaas
En al helemaal geen taalkundigequote:Op zondag 8 juli 2007 09:42 schreef ozzyat105 het volgende:
je kan het gewoon proberen, het enige risico dat je loopt is dat de aardlekschakelaar of in geval van korstluiting de zekering springt.
aan deze post kunnen geen zekerheden of rechten worden ontleend
quote:Op zondag 8 juli 2007 01:02 schreef Perruche het volgende:
zo naar beneden als op die foto. Je tandhlazen komen bloot en dan moet de taarts gaan pielen met verdoving en laagjes spul dat ie op de tandhalze spuit enzo![]()
althans dat was bij mij, maar misschien dat het bij jouw niet zo werkt. Want ik schijn rare taden te hebben fofzo. In ieder geval lijkt het me een zwaar kutgevoel, zo een ijzeren stuk tegen je tanden de ganse dag!
quote:
quote:1 (gewestelijk) hevig verlangen
ik sta met smacht te wachten
Foei, je mag niet stelen!quote:Op zondag 8 juli 2007 21:40 schreef Mextor het volgende:
Heeft iemand deze of weet iemand waar ik ze kan bestelen.
[...]
Het mogen ook winkels in het buitenland zijn waar je kunt bestelen
D'r moest toch een accent op? Ergens? Ja toch?quote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef MaGNeT het volgende:
Ze kan inmiddels de rol van Ma Flodder wel op zich nemen
Kwestie van het juiste diëét
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
D'r moest toch een accent op? Ergens? Ja toch?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn oom was eens naar de bioscoop geweest met een paar familieleden en lui je weet wel...
Dus hij zat te kijken naar de film kwam er op eens een morrokaan aan wandelen met zijn gangstah petje. Hij greep mijn tante vast en in een keer zag ik mijn oom opstaan en naar die morrokaan grijpen. In een greep die ik niet kan benoemen maar die gast kraaide het uit van de pijn. De beveiligingsgast die bij de deur stond greep mijn oom en nam hem mee naar buiten. Maar mijn oom pikte het niet en legde die gast neer op de grondje moest het gewoon zien wij waren gaan kijken dus wij zo naar die vent gaan en legde het uit daarna had mijn oom een hele reeks vrij kaartjes gekregen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Chandler het volgende:
Bewaar maken is altijd mogelijk, ze moeten volgens mij zelfs het eikings rapprt van de 'scanner' hebben oid... succes iig
Eiiiiijking!quote:
Lekker!quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten
quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:01 schreef Xirio het volgende:
Suptiel in de trant van niet mijn ideaal moeten willen najagen
Het tweede punt is iets wat we inweze al hebben een vriendschap+ relatie dus, daar is opzich niets mis mee
Nee duhh, zelfs het meest criminele kamp is niet continu in aanraking met de politie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef Pumatje het volgende:
Er bestaat geen, ik herhaal geen kamp in Nederland athans wat nog nooit niet in aanraking is geweest met de Politie m.b.t de zwaardere overtredingen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef zwelgje1985 het volgende:
Nou is mijn vraag aan jullie, vertel hieronder wat jou exstreemste avondtuur is geweest.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:43 schreef zwelgje1985 het volgende:
Eén van leukste dorpjes uit Nederland is Hoenderloo. Hoenderloo het dorpje dat midden op de hoge veluwe licht is een toeristische dorp welke dan ook zomers erg in de belangstelling staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |