Gierige Hollanderquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
e.
Het betreft de volgende spullen die zij gek vinden:
2 tosti-ijzers
2x20 frikandellen
Een hoop knakworstjes
Sauzen
2 kilo kaas
2 grote blikken ham
Je moet toch gewoon goed kunnen eten in de bus/op vakantie in Italie [afbeelding]
Stopcontact.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:28 schreef simmu het volgende:
zeg, hoe sluit je dat tostiijzer eigenlijk aan in de bus dan?
luxe bus danquote:
Lees. Tosti-ijzer is voor als we daar aankomen omdat we dan te gaar zijn om een supermarkt op te zoeken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:33 schreef simmu het volgende:
[..]
luxe bus dan
edit: waarom neem je dan niet gewoon de frituurpan mee?
maar wat eet je dan in de bus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lees. Tosti-ijzer is voor als we daar aankomen omdat we dan te gaar zijn om een supermarkt op te zoeken.![]()
In een koeltas met koelelementen samen met mijn drinkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:32 schreef Serendips het volgende:
Maar de grote vraag blijft: Waar ga je die frikadellen laten tijdens de reis...?
Jij hebt een tosti ijzer fixatie, wist je datquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe wil jij die in een tosti-ijzer maken?
n00b
Je snapt dat die al tien keer ontdooid zijn voordat je in Rimini bent? Neem dan de Diacure maar mee!quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
In een koeltas met koelelementen samen met mijn drinken
Je meent toch niet serieus dat ik hier alles ga lezen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
TS gaat ze bakken op een tosti ijser, dus geen vet nodig...lezen is moeilijk zie ik![]()
Omdat het ranzig is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik neem altijd gekleurde hagelslag mee want dat hebben ze nergens
Nee, wel een masseusequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Niet eens een friteuse?
de schenken krijg ik niet weg geknauwdquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:29 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Als je alles op eet,
wat is dan de rest?![]()
Nee, dat lijkt me niet. Een tosti-ijzer is hier niet voor gemaakt. De naam zegt het toch al? TOSTI-ijzer. Hiermee maak je tosti's en geen frikandellen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:56 schreef mstx het volgende:
Die frikandellen warm je op in het tosti-ijzer?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:39 schreef Polydeukes het volgende:
Mijn vader nam vroeger altijd erwtensoep mee naar de camping in Zuid-Frankrijk/Italie/Kroatie. Kwam je tegen de middag terug bij de tent, in de bloedhitte, zat meneer daar met z'n beker unox.
In de bus, ja. Maar als je in Italië niet goed gegeten hebt, dan ben je het zelf schuld. Ik zou erheen verhuizen, alleen voor het eten. Man, man, man, wat wordt daar lekker gegeten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
Je moet toch gewoon goed kunnen eten in de bus/op vakantie in Italie
En een verbrandingsoven naast de douane bouwen om alle gevonden aardappelen en DE roodmerk DIRECT te vernietigen. Nederlandse filterkoffie meeslepen naar Italie...mijn god, het idee al...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:27 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
In de bus, ja. Maar als je in Italië niet goed gegeten hebt, dan ben je het zelf schuld. Ik zou erheen verhuizen, alleen voor het eten. Man, man, man, wat wordt daar lekker gegeten.
Dus als je vanuit Holland eten meeneemt om in Italië op te eten dan ben je echt niet goed wijs. Voor onderweg OK, doe ik ook. Maar Hollands eten voor in Italië, daar mogen ze wat mij betreft op controleren aan de grens.
Jammer genoeg gaat dat niet op voor spelling.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef switchboy het volgende:
gauda kaas is over zowat heel de beschaafde wereld te verkrijgen hetzelfde geld voor ham
Afgezien van het feit dat 'gauda' kaas helemaal nergens te krijgen is, blijft de vraag waarom je in godesnaam Goudse kaas zou willen eten als je in Italie zitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:56 schreef switchboy het volgende:
gauda kaas is over zowat heel de beschaafde wereld te verkrijgen hetzelfde geld voor ham
Vergeet de Norit niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:53 schreef De_Ananas het volgende:
2x20 frikandellen
2 kilo kaas
2 grote blikken ham
Hahaha zou je eigenlijk eens moeten doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Das echt zo idioot. Het is de bedoeling dat hij goed neerkomt. IK ga toch ook niet staan klappen als de kassamiep mijn boodschappen heeft gescant of als de slager mij een kilo gehakt geeft.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:59 schreef ruud.nl het volgende:
Met de bus op vakantie...![]()
Bijna net zo erg als met een caravan.![]()
Wat hij zegt... Die tosti-ijzers had je thuis kunnen laten, maar de rest lijkt me toch essentieel...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:55 schreef yosander het volgende:
Een tosti-ijzer in de bus gebruiken?![]()
Verder niks mis mee!
Lekker warm bier drinken in de busquote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Yestuuur het volgende:
maurits halve gare neem dan bier mee voor in de bus, en ham en kaas kun je daar ook echt wel kopen....
maar oldskool is wel altijd beter
Waarom denk je dat de koelbox is uitgevonden?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lekker warm bier drinken in de bus
En fatsoenlijke ham en kaas hebben ze niet in Italie
En die mag je ook echt de bus in meenemen jaquote:Op zondag 15 juli 2007 16:08 schreef Skic. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de koelbox is uitgevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En die mag je ook echt de bus in meenemen ja
Weet ik veel, ik ga nooit met de bus op vakantie. Verder vind ik je maar een stakker met je tosti's en frikadellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Polen hebben geen meningquote:Op zondag 15 juli 2007 16:11 schreef Skic. het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ga nooit met de bus op vakantie. Verder vind ik je maar een stakker met je tosti's.
Ik ben geen Pool, biatch.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Polen hebben geen mening [afbeelding]
En de tosties en dellekes vielen goed in de smaak![]()
haat je polen omdat ze je werk voor je neus wegkapen?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Polen hebben geen mening [afbeelding]
En de tosties en dellekes vielen goed in de smaak![]()
Kon er geen bier in?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In een koeltas met koelelementen samen met mijn drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |