Mits geen witte kat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef Klonk het volgende:
Hebben jullie dat gevoel ook wel eens dat je op de slaapkamer kijkt en dat je je afvraagt of je nu echt een bed hebt of een kattenmand ?
Goeie tip nog, geen witte overtrekken gebruiken als je katten aan het verharen zijn![]()
dito hier, al beschouwt hij de slaapkamer ook als zijn kamer en doet hij best wat moeite erbij te kunnen komen liggen. Mijn vriendinnetje is niet zo gecharmeerd van al die haren, anders mocht ie er best bij ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:10 schreef Adelante het volgende:
Kat mag overal komen behalve op de slaapkamer.
En zeker ook geen zwarte katoenen dekbedhoezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef Klonk het volgende:
Hebben jullie dat gevoel ook wel eens dat je op de slaapkamer kijkt en dat je je afvraagt of je nu echt een bed hebt of een kattenmand ?
Goeie tip nog, geen witte overtrekken gebruiken als je katten aan het verharen zijn![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:28 schreef STING het volgende:
Ik gebruik een sprij waar m'n kat dan op mag liggen.
Hier ook, al slaapt de mijne meestal onder het dekbed in plaats van er opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Die van mij mag overdag vrij van het bed gebruikmaken. Maar 's nachts is het mijn mandje.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef dborhem het volgende:
Voor mij is het zo dat als je bed als een kattenmand eruit ziet,je gewoon een lekker bed hebt.
Zoals een echte kattenbezitter/liefhebber weet,je woont bij je kat,niet andersom.
Als ik na 5 sec. terug kom in de slaapkamer/huiskamer,is mijn plaats altijd bezet,en krijg ik een lieftallige blik met knijpoogjes zo van ''mmm,dank je wel''.
En dan MOET ik ERNAAST gaan zitten/liggen,toch houd je van dat loeder.![]()
Hij kan zelf de deur openmaken dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef Profesor het volgende:
Sindsdien gaat de slaapkamer op slot.
Ow, wat herkenbaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef dborhem het volgende:
Voor mij is het zo dat als je bed als een kattenmand eruit ziet,je gewoon een lekker bed hebt.
Zoals een echte kattenbezitter/liefhebber weet,je woont bij je kat,niet andersom.
Als ik na 5 sec. terug kom in de slaapkamer/huiskamer,is mijn plaats altijd bezet,en krijg ik een lieftallige blik met knijpoogjes zo van ''mmm,dank je wel''.
En dan MOET ik ERNAAST gaan zitten/liggen,toch houd je van dat loeder.![]()
ik moet de eerste vrouw die op mijn toetsenbord gaat liggen nog tegenkomenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:48 schreef Heberg het volgende:
[..]
![]()
Die rakker van mij gaat ook rustig half op mijn toetsenbord liggen als ik bezig ben, zo van" HALLO, ik wil aandacht en geaaid worden !" Echt een vrouw..
[afbeelding]
Ik heb er ook last van, daar ben ik sinds kort achter.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:56 schreef ymme het volgende:
Onze kat mag overal komen. Behalve op de slaapkamer. Ik heb allergie voor huisstofmijt en tja, kattenharen op bed zijn dan niet zo heel erg fijn
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
ik moet de eerste vrouw die op mijn toetsenbord gaat liggen nog tegenkomen
Waar zijn die dingen te koop? Ik heb ze nooit zien liggen in de dierenwinkel...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:54 schreef Heberg het volgende:
Het beste is met een speciale handschoen, 2 x per week de losse haren te verwijderen. Gaat prima, geen losse haren meer. De kat vindt het zelf ook fijn en je voorkomt ook dat ze die binnen krijgen. (Haarballen)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:43 schreef Dipkip het volgende:
Mijn kat mag niet in de slaapkamer. Qua slapen is ie niet zo vervelend, maar hij heeft er op de een of andere manier iets tegen als ik seks heb met mn vriend. Dan gaat ie schreeuwen of slaan (). En in mijn nieuwe huis is er een raam tot op de grond tussen de woonkamer en de slaapkamer, dus nu hangt daar een gordijn wat dichtgaat als we seks hebben, anders gaat ie voor het raam staan schreeuwen
![]()
Het is eigenlijk best een jaloers kreng![]()
Ik ben dat gedrag juist van de 2 heren in mijn huis gewend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:48 schreef Heberg het volgende:
[..]
![]()
Die rakker van mij gaat ook rustig half op mijn toetsenbord liggen als ik bezig ben, zo van" HALLO, ik wil aandacht en geaaid worden !" Echt een vrouw..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:06 schreef Elounda het volgende:
De klachten neem ik maar even voor lief, ik neem aan dat hij geen 32 wordt![]()
Leuke foto kyraaa!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:07 schreef kyraaa het volgende:
owjah, en ze hebben allebei een eigen bed in de logeerkamer hahaha
wij hadden 2 logeetjes, dus hadden we 2 bedden uitgeklapt en neergezet.
Toen de gasten weg waren, lagen die katten ieder op 1 bed.
Weet je zeker dat het een poes is? Dat is typisch iets voor katers met territoriumdrang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Mijn katten mogen alleen in de woonkamer, dit omdat mijn poes de hele bende onder zeikt.
Bij Blokker hier, in de 1 euro zone.(Vermoedelijk uit een restant)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:52 schreef geppie het volgende:
[..]
Waar zijn die dingen te koop? Ik heb ze nooit zien liggen in de dierenwinkel...
Wraaaaaaaaaaaah!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:48 schreef Heberg het volgende:
[..]
Bij Blokker hier, in de 1 euro zone. Ziet er gek uit, maar werkt beter dan een varkenshaarborstel.
[afbeelding]
Daar kunnen poezen ook flink last van hebben. En Ticootje zegt 'plassen', niet sprietsen. Wat poezen trouwens ook kunnen, maar het komt niet vaak voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:59 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een poes is? Dat is typisch iets voor katers met territoriumdrang.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:14 schreef freecell het volgende:
Bij ons mag de poes alleen in de slaapkamer als wij er ook zijn, anders klimt ze namelijk in de klamboe.
Als wij erbij zijn, laat ze dat wel uit dr koppie (iets met een plantenspuit)
Toen ik laatst smorgens uit de douche kwam, trof ik TARA en de poes zo aan:
[afbeelding]
De poes was erg wakker, de TARA niet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:14 schreef freecell het volgende:
Bij ons mag de poes alleen in de slaapkamer als wij er ook zijn, anders klimt ze namelijk in de klamboe.
Als wij erbij zijn, laat ze dat wel uit dr koppie (iets met een plantenspuit)
Toen ik laatst smorgens uit de douche kwam, trof ik TARA en de poes zo aan:
[afbeelding]
De poes was erg wakker, de TARA niet
jij wilt een kat die zijn eigen stront opruimtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:05 schreef SimonBalk het volgende:
Nee, maar ik zou ook NOOIT een kat nemen. Die beesten zijn te laks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |