quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef AnneX het volgende:
Moet dat dan? dat dorpels hoger liggen dan de vloer?
En deuren kun je toch (laten) afschuren.
Soms willen de vloerenleggers dat ook wel doen.
Die hebben daar alle apparatuur voor bij zich.
Volgens mij moeten er wel dorpels liggen aangezien anders de breedte te breed wordt en kan de vloer krom gaan staan? Bovendien vind ik het zonde van het aanzicht als de dorpels er niet zouden liggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef CollinDH het volgende:
Gefeliciteerd !
Of helemaal geen dorpels ...
Hoe erg is het zeil en heb je al iets van een todo-lijst/planning ?
De berging (in de kelder) is nu nog leeg omdat ie zo vies is. Bovendien heb ik niet heel veel spullen en de spullen die er komen te staan gebruik ik nog wel even... Dus ik ga hem binnenkort wel schoonmaken maar dat heeft nog niet mijn prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:49 schreef AnneX het volgende:
Uit ervaring : dan zou ik met de berging beginnen - als-t-ie nog niet volstaat (?)
Dit is serieus bedoeld.
* zachtjes roepend foto's ?
Alleen kan ik geen laminaat vinden dat mij aanstaat... kritischquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef CollinDH het volgende:
Mooie ruimtes, licht en deuren !
Voor laminaat moet je denken aan 4mm ondervloer + 9mm laminaat. Voor 25 euro/m2 kan je iets heel moois kopen (strucuur, vgroef).
Ik heb dezelfde IKEA klapstoeltjes voor op m'n balkon![]()
Het is een vloer van vinyl en is op 2 plaatsen (in de gang en in de voorslaapkamer) stuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:29 schreef parselmouth het volgende:
Wat is er mis met de vloer die er nu ligt?
Vind 'm juist erg mooi!
Ik smelt met je mee ! (nog steeds en dat zal ook nog wel even durenquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*smelt
(dus het is geen echt hout?)
Die wand zat er al. Het is een dikke plank. De mogelijkheid is er om dan de voorslaapkamer bij de woonkamer te betrekken maar dat doe ik niet...woonkamer is zo al groot genoeg! Bovendien is een aparte rommelkamer ook wel erg lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef Charisma het volgende:
is er een muur dichtgemaakt in de woonkamer ? ( helemaal rechts) ik weet precies nu welk appartementje je hebt, zag ik aan het bordje op het raam![]()
leuke lichte woning![]()
Ja, hij is erg grappigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:42 schreef Charisma het volgende:
dat is wel zo , dan zou ik het ook niet doen,
trouwens de lamp in de hal , die is gaaf !!![]()
zo maar laten hangen? of je heb je hem overgenomen ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ja, hij is erg grappigZe heeft hem laten hangen (samen met de lamp in de keuken die ik ook erg gaaf vind), zodat ik toch wat licht zou hebben
Heb vanmiddag leuke draailampjes ervoor gekocht, zodat ie compleet is
Zo maar laten hangen!quote:Op zondag 17 juni 2007 08:55 schreef Charisma het volgende:
[..]
zo maar laten hangen? of je heb je hem overgenomen ?![]()
Heel toevallig wel jaquote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef zwahiel het volgende:
Zeg, komt die keuken heel toevalling van Ikea vandaan?
Die ziet er wel erg mooi uit zo!
Leuk huis zowieso!
Hoeveel vierkante meter is het vloeroppervlak wat je nodig hebt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik kreeg vandaag de offerte voor een nieuwe, houten vloer...bijna 7000 euro! Jaiks...ik ga nog maar even verder kijken (toch misschien maar even naar Eindhoven).
Uhm...ik zag iets staan over 60 m2 ondervloer en vloerdelen leggen en 63 m2 eiken vloerdelen. Dus zeg maar 60 m2...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:39 schreef Neptune het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meter is het vloeroppervlak wat je nodig hebt?
bij JSvloeren was ik 3300 euro kwijt voor ongeveer 40m2
Dit bedrag wat ik heb moeten betalen was inclusief ondervloer, plinten en leggen, all-in dus. prijs per vierkante met uit mijn hoofd 80 euroquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Uhm...ik zag iets staan over 60 m2 ondervloer en vloerdelen leggen en 63 m2 eiken vloerdelen. Dus zeg maar 60 m2...
Een grote kostenpost is ook wel de reiskosten (andere kant van het land) en het feit dat ze komen leggen...
Ok, thanks! Dat scheelt alweer een stuk!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:22 schreef Neptune het volgende:
[..]
Dit bedrag wat ik heb moeten betalen was inclusief ondervloer, plinten en leggen, all-in dus. prijs per vierkante met uit mijn hoofd 80 euro
Het fijne aan het bedrijf bij wie ik een offerte heb laten opmaken is dat ik weet dat het een goed bedrijf is (ze hebben de vloer ook bij mijn ouders en zus gedaan).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:50 schreef Charisma het volgende:
je woont er al? leuk joh!!! ja vloer kan duur uitkomen , ik zou alas ik jou was even rustig rondkijken, soms valt vanzelf wel een aanbieding in het huis
moet het perse hout zijn? laminaat met houtberf kan ook mooi zijn![]()
...en heb je de natuurwinkel al gevonden ??![]()
ja hout is inderdaad verschrikkelijk mooi, ik wilde dat ook altijd maar de prijzen lieten me schrikkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het fijne aan het bedrijf bij wie ik een offerte heb laten opmaken is dat ik weet dat het een goed bedrijf is (ze hebben de vloer ook bij mijn ouders en zus gedaan).
Ik kijk nog wel even verder, wil eigenlijk dan ook nog maar even in Westerhoven kijken bij Esco vloeren (paar goede verhalen van gelezen hier op Fok). Hout kan eigenlijk niet tegen laminaat op vind ik...heb nog nergens laminaat gezien dat echt aan mijn wensen voldoet(kritische ik...ik weet het
).
Verder de natuurwinkel nog niet bezocht (zo vaak zal ik er ook vast niet komen, wel leuk dat er een in de buurt zit), al wel gezien waar 'ie zit
Het is meer dat het een groot huis is (voor mij dan) met poppenmeubeltjesquote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef Charisma het volgende:
wordt tijd dat inetrnet weordt aangesloten daarzo !! wil wel het poppenhuisje zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |