Ook na je uitleg blijf ik erbij:quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:46 schreef zwelgje1985 het volgende:
Voor de mensen welke niet weten wat backpacken is een korte uitleg. Gewoon je rugzak inpakken met de noodzakelijke spullen en rond te gaan reizen over de hele wereld of door een bepaald wereld deel. Onderweg werken voor kost en inwoning. Eventueel dus ook slapen onder palmbomen en door jungle heen. liften en al.
het is zo'n overschatte term...quote:
Afgelopen zondag,quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef zwelgje1985 het volgende:
Hallo allemaal,
Wie van rondreizen houdt en lekker de vrije loop wil hebben is backpacken één van de leukste en lekkerste dingen om te doen. Lekker alle noodzakelijke spullen inpakken, rugzak op je rug, vertrekken en wel zien waar je terecht komt of waar je eet of slaapt. Dit is een leuke manier op avondturen te gaan beleven (spreek uit eigen ervaring).
Nou is mijn vraag aan jullie, vertel hieronder wat jou exstreemste avondtuur is geweest.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
backpacken is echt zoiets voor van die bleekscheten die geen vlees eten.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
en
![]()
Ik wilde net aan Joolz voorstellen om als we elkaar tegenkomen in Zuid-Amerika een enorme biefstuk te gaan eten van het allerlekkerste argentijnse rundvlees, voor slechts een paar euri.
maar goed, wij zijn dan ook geen backpackerts![]()
Ach ja ieder zn vakantie op zn eigen manier. Of je het nou backpacken noemt of iets anders, gaat erom dat je er zelf plezier (en avontuur evt) aan beleeftquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ook na je uitleg blijf ik erbij:
[..]
het is zo'n overschatte term...
Hallo zwelgje1985,quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef zwelgje1985 het volgende:
Hallo allemaal,
Wie van rondreizen houdt en lekker de vrije loop wil hebben is backpacken één van de leukste en lekkerste dingen om te doen. Lekker alle noodzakelijke spullen inpakken, rugzak op je rug, vertrekken en wel zien waar je terecht komt of waar je eet of slaapt. Dit is een leuke manier op avondturen te gaan beleven (spreek uit eigen ervaring).
Nou is mijn vraag aan jullie, vertel hieronder wat jou exstreemste avondtuur is geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |