nou ja, wat ik zei, ligt er aan hoe gezakt je bent, en wanneer je het wel af hebt. Ik als bedrijf heb nu toch iemand ingehuurd met die diploma's, en daar waarschijnlijk ook het salaris op afgestemd.quote:Opzaterdag 7 juli 2007 10:36schreef summersun2006 het volgende:
TJa, ging ervanuit omdat ik een goed gevoel over het examen had. Hij weet dat ik deze opleiding deeltijds naast mn werk deed. En dat ik erg gemotiveerd was/ben om bij t bedrijf te gaan werken. Wil die opleiding sowieso afronden.
Denk je dat het uit zou maken voor een bedrijf hbo/wo? Omdat ze dat als functieeisen stelden. En ik toch opleiding op Wo heb, maar niet gehaald?
Ik bedoel, dat ze je hebben aangenomen in de (veronderstelde) wetenschap dat je ook je uni hebt. En daar is het salaris vanzelf ook op afgestemd. Dat je verder nog aan de functie-eisen voldoet boeit niet, want misschien hebben ze wel een andere kandidaat die dezelfde papieren had minus de uni voor jou opzij geschoven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:45 schreef summersun2006 het volgende:
hmm, snap je even niet?
Ik heb wel al een hbo diploma, dus aan die eis voldoe ik wel.. Tis niet zo dat ik nu geen diploma's heb he, dat maakt de zaak dan wel anders idd. Ik heb aan de minimum functieeis voldaan. Ze vroegen of hbo of universitair.
Ik ga mijn universitaire diploma zeker binnen mn proeftijd halen, mocht ik daar nog mogen werken..
Als ze er niet naar gevraagd hebben, waarom zou je het dan vertellen? Ik zou er niet over liegen en als het in een gesprek naar voren was gekomen, dan zou ik er nu wel op terugkomen met een "joh, nog niet gehaald", maar als er geen woord over gerept is en jij (wat ik lees dan) niet op je CV hebt aangegeven dat je een WO-diploma hebt, dan is er toch geen man overboord? Gewoon alsnog gaan halen, je hebt niet gezegd dát je het had en je bent nog bezig het wél te halen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:45 schreef summersun2006 het volgende:
hmm, snap je even niet?
Ik heb wel al een hbo diploma, dus aan die eis voldoe ik wel.. Tis niet zo dat ik nu geen diploma's heb he, dat maakt de zaak dan wel anders idd. Ik heb aan de minimum functieeis voldaan. Ze vroegen of hbo of universitair.
Ik ga mijn universitaire diploma zeker binnen mn proeftijd halen, mocht ik daar nog mogen werken..
Volgens mij niet, want:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ze je hebben aangenomen in de (veronderstelde) wetenschap dat je ook je uni hebt. En daar is het salaris vanzelf ook op afgestemd. Dat je verder nog aan de functie-eisen voldoet boeit niet, want misschien hebben ze wel een andere kandidaat die dezelfde papieren had minus de uni voor jou opzij geschoven.
quote:Heb ook niet in mijn cv gezet achter deze opleiding diploma:ja. Ik voldoe al aan de minimum eisen want mijn hbo diploma heb ik wel.
Die herkans je dat toch gewoon, klaar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:38 schreef summersun2006 het volgende:
pff, loop gewoon te stressen door dit alles.
Had voor t vak, statestiek, een 4,7
Maar dan weten ze toch dat de mogelijkheid er is dat je het niet hebt gehaald? Ik zou gewoon laten weten dat je voor dit laatste tentamen gezakt bent en dat je verwacht het de eerstvolgende keer te halen. Dat zal een kwestie van maanden zijn en het lijkt me sterk dat ze daar moeilijk over gaan doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef summersun2006 het volgende:
nee functie-eis was of hbo of universitair, Idd tijdens sollicitatie is niet diep ingegaan op mn studies. Maar op mn cv had ik wel als verwachte eind-datum mei gezet. Bij mn overige studies staat er diploma;ja achter. Bij deze niet. Baal dr gewoon van
Ik zou me meer zorgen maken om m'n taalvaardigheidquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:38 schreef summersun2006 het volgende:
pff, loop gewoon te stressen door dit alles.
Had voor t vak, statestiek, een 4,7
Maak je niet zo druk, wees eerlijk , zeg dat je het opnieuw doet, geen baas die er moeilijk over doet.quote:Op zondag 8 juli 2007 08:58 schreef summersun2006 het volgende:
pff, nee geen reviewmedewerker. Was idd een stomme fout ..statistiek..stom vak ook..
Niet zo stressenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef summersun2006 het volgende:
nee functie-eis was of hbo of universitair, Idd tijdens sollicitatie is niet diep ingegaan op mn studies. Maar op mn cv had ik wel als verwachte eind-datum mei gezet. Bij mn overige studies staat er diploma;ja achter. Bij deze niet. Baal dr gewoon van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |