quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef freud het volgende:
[..]
Oplossing.
Maar ben erg benieuwd! Ik heb bij mij thuis ook laminaat gelegd, dus kan zaterdag na/tijdens/sjouwontwijkend wel even helpen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Mag jij fijn mijn stiefvader helpenGaan PdeHoog, Xil, P2, ikke en mijn mams wel sjouwen
![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus mogen wij al het zware sjouwwerk weer doen he
Nou lekker is dat
![]()
Ja het verbaasde mij ook wel hoor hoe makkelijk het gaat met dat rood. Na die derde keer morgen is het echt wel mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Dat rood is mooi!
Bij een gezamelijke vriend van ons zijn ze een keer of 4-5 eroverheen gegaan voor het zo mooi was als bij jou!
En je zeil is gaaf zeg!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
JaMaar freud mag waarschijnlijk gewoon ook mee sjouwen
Hulptroepen in de vorm van de laminaatlegger van mijn slaapkamer zijn gearriveerd. Lieve vriend offert zijn vrije middag morgen op
![]()
Kwantumquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef m@x het volgende:
Dat zeil wil ik ooooooooooook! verkapte waar-heb-je-dat-vandaan-vraag
Yeps ben er de hele dagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef An24 het volgende:
zeg yoni, ben je zaterdag de hele dag in je nieuwe huisje? Heb wel een shoot om twee uur, maar wil stiekum wel komen kijken en als ik niet moe ben van de shoot misschien nog iets kunnen betekenen?![]()
Ik heb je sms, we houden ff contactquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yeps ben er de hele dag(behalve dan als ik de zooi uit mijn oude huis ga halen natuurlijk) 's Morgens zooi verhuizen en daarna beginnen met uitpakken/inrichten/dingetjes ophangen enzovoort
![]()
Ja! Inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie tafel! Hij doet me aan de zee denken. Zo'n strandhuisjes tafel of zo.
WOW! Super zeg. gaat echt heel hard nu!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef Yoni het volgende:
No more bouwbehang!!!Vandaag het laatste muurtje wat nog moest, voorzien van een mooi laagje roze
Camera vergeten, dus helaas geen foto.
En morgen tussen 9 en 12 komt IKEA mijn spullen bezorgen![]()
Dus tochquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef Yoni het volgende:
(ja de verhuisstress/dip slaat een beetje toe)
Alle muren zijn over het bouwbehang geverfd. Het bouwbehang er af halen was geen optie namelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:14 schreef Esraa het volgende:
Leuk huisje heb je, Yoni! Ziet er goed uit allemaal![]()
Alleen vraag ik me af waarom je de rode muur over het bouwbehang hebt geverfd? Je ziet de lijnen van het behang zitten. Niet zo mooi, vind ik persoonlijk![]()
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alle muren zijn over het bouwbehang geverfd. Het bouwbehang er af halen was geen optie namelijk.
Omdat het er ten eerste niet voor niks op zit (vocht) en ten tweede hadden dan alle muren alsnog wéér behangen moeten worden met iets of onwijs voorgestreken moeten worden. Allemaal kaal beton eronder en daar word je niet zo blij van met schilderen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef freud het volgende:
Als het bed kraatk, dan is dat mijn schuld. Yoni, heb de schroeven geruild. Als het toch niet past, dan moet je ze terugbrengen...
Hahaha, ikke ga morgen al over hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Ziet er al goed uit Yoni
Het gaat een nek aan nek race worden zie ik al wel![]()
De bank staat al, die heb ik vanmiddag in elkaar gezetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef m@x het volgende:
Yoni, wat ga je hard mens. In dit tempo kunnen Kai en ik al heel snel een keertje een bak thee komen halen
Oké, ik was gewoon even benieuwd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Omdat het er ten eerste niet voor niks op zit (vocht) en ten tweede hadden dan alle muren alsnog wéér behangen moeten worden met iets of onwijs voorgestreken moeten worden. Allemaal kaal beton eronder en daar word je niet zo blij van met schilderen.
En ik heb ook geen eeuwen de tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |