idd wel goed dat je dat aanduid, mijn broer heeft zich zo bijna ooit onthoofd toen ie een jaar of tien was door in het schemerdonker tegen een draad te lopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Een deel van de omheining (met praktisch waarschuwingslapje: pas op, hier loopt een draad)
[afbeelding]
Er zijn anders wel portiekflats waar de vuilnismannen een sleutel hebben en zelf de containers uit de kelder halen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:08 schreef niekth het volgende:
Heel vreemd maar in Duitsland doen ze nét dat beetje extra moeite. Het is nog net niet zo dat ze de vuilnisbak zoeken in je schuur als 'ie er niet staat maar goed...
een groene bak krijgen wij dus niet, maar wij hebben genoeg ruimte om de compost te laten. We hebben nu niet genoeg aan die kleine grijze bak, maar we hebben nu natuurlijk geen gele (verpakkingen) bak, ik neem dus aan dat als alles wat verpakking is in die gele bak kan, we ruimte genoeg hebben in onze kleine grijze bak (en onze grasmaaier vermaalt het gras en stopt het daarna weer tussen het gras dus daarvoor hebben we ook geen groene bak nodig).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef z80 het volgende:
[..]
en wat wil je met een grote rest afvalbak?
ik ben dan wel alleen maar heb de kleinste maat en toch krijg ik dat ding nooit vol.
de groen bak is met dit weer geen probleem om vol te krijgen (met dank aan me voetbal veld).
Ik bedoelde het meer in het geval dat de bewoners het vergeten zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Er zijn anders wel portiekflats waar de vuilnismannen een sleutel hebben en zelf de containers uit de kelder halen!
De mijn zou verder willen op verkenningstocht dan zijn ren; ik hoop dat de jouwe wat beschaafder zijn en genoegen nemen met hun buitengedeelte.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop hetIn de loop van deze week verhuizen ze. Ben benieuwd hoe ze hun nieuwe optrekje vinden.
Jullie gaan dit toch nog wel verder afwerken he? Straks bezeert Guus zich eraan. Of Jamie of Beauty.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien het wel handig is als de katten de ren ook kunnen betreden, hebben we nu een tunnel in de buitenmuur van het washok
Intussen zit er een normaal kattenluik in de houten koker.. En er komt ook ongetwijfeld nog wel een houten randje omheen..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Jullie gaan dit toch nog wel verder afwerken he? Straks bezeert Guus zich eraan. Of Jamie of Beauty.
En het oogt natuurlijk een stuk beter
Ik denk dat die jongste van mij een soort plan op zou zetten om het ding te slopenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef Katinkat het volgende:
[..]
De mijn zou verder willen op verkenningstocht dan zijn ren
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog op een foto van de voltooide ren en het voltooide kattenluik {hint hint}
Sssssttttttquote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Is dat stukje aan de zijkant ook al dicht? Of moet je dat nog doen?
Zeggeh, ik ben een maand geleden al verhuisd..quote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
* komt weer eens een kijkje nemen![]()
Zow Rewimo en qtel dat schiet erg op zeg. Volgende week al verhuizen....![]()
Ow sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeggeh, ik ben een maand geleden al verhuisd..
MIj bevalt het tot nu toe prima! Vriendelijke mensen, mooi land, veel rustiger.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En qtel hoe bevalt het in het Duitse land tot nu toe?
Okay, gelukkig maar.....quote:Op maandag 16 juli 2007 23:51 schreef qltel het volgende:
[..]
MIj bevalt het tot nu toe prima! Vriendelijke mensen, mooi land, veel rustiger.
Guus waarschijnijk wel. De ren is dan ook Guusproef geconstrueerd. Hopen wequote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:42 schreef berney het volgende:
Ik vind die kattenren prachtig hoor daar niet van, maar gaan ze er niet in klimmen.
Mijn eigen kat kennende.......![]()
Ze gaan hun gang maar.. We hebben ervoor gezorgd dat er geen ruimte is tussen het gaas en de muur. Ze kunnen zelfs gaan graven, want het gaas is ook ingegraven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:42 schreef berney het volgende:
Ik vind die kattenren prachtig hoor daar niet van, maar gaan ze er niet in klimmen.
En de vraag is ook of Jamie z'n dikke buik er doorheen gesleept krijgt..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja, de katten zijn een luikje gewend. Alleen de tunnel zal wel even wennen worden
Je maakt het ze wel heel erg lastig als ze even buiten de ren willen kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:04 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar.. We hebben ervoor gezorgd dat er geen ruimte is tussen het gaas en de muur. Ze kunnen zelfs gaan graven, want het gaas is ook ingegraven.
Dat dacht (en zei) ik ook alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:19 schreef Pearl22 het volgende:
Waarom is zo'n kattenren eigenlijk nodig? Jullie wonen toch op het platteland met grote tuin?
Als ze eenmaal gewend zijn lopen ze normaliter niet weg.
Gelukkig is de keuken zo groot dat hij er wel past..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef YPPY het volgende:
Dat is gaaf! Gewoon een jukebox in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |