nou, de grote schuldigen van de stukke vloer zijn wij zelf met onze stoel met wieltjes voor de pcquote:Op maandag 23 juli 2007 12:51 schreef TheRealFalcon het volgende:
Neem in iedergeval een vloer met een hele goede anti-kraslaag. Want die kids van je presteren het binnen een jaar weer het zelfde te laten lijken
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/44881100quote:Op maandag 23 juli 2007 13:31 schreef Belana het volgende:
onderlegmatten! dat is pas een goeie tip!! thanks! ik zat al te denken aan platen plexi ofzo. maar dat hoeft dus niet
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:19 schreef hierissiedan het volgende:
waarschijnlijk is dit de ondervloer. dus wat in nieuwbouw beton is. en dan is het raadzaam ivm isolatie dievloer te laten liggen... De deuren ed zullen het wel kunnen hebben denk ik
thanks, ga ff kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef hierissiedan het volgende:
hier staat wel een heleboel info: http://www.allesover-vloe(...)iezen/Afwerking+Hout:+Bescherming+en+uitstraling
http://vloerenwerf.nl/hout/afwerking/olie.html
Omdat dit de ondervloer is moet je dwars erop leggen anders gaat al je houd verbuigen..quote:Op maandag 23 juli 2007 14:28 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Helemaal mee eens, zonde om er een nieuwe eiken vloer in te laten leggen.
Deze vloer hoort bij het huis.
Ga je toch voor die eikenvloer aub net zo leggen als de vloer op de foto, geeft meer ruimtelijk effect.
Dwars op je vloer zal alles kleiner doen lijken. Optisch bedrog, maar wel waar. Waar je wegkijkt daar moet je je planken in de lengte naartoe leggen.
Succes!
Niet als je werkt met een ondervloer, wat ik dan zeker zal doen. Echter houd rekening met je deuren, is gemeld door Soling Jan...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:01 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Omdat dit de ondervloer is moet je dwars erop leggen anders gaat al je houd verbuigen..
wist niet dat dat opging, maar dan zeker een ondervloer toepassen en lengterichting, is het mooiste namelijk. En dan ook vocht werende folie doen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Niet als je werkt met een ondervloer, wat ik dan zeker zal doen. Echter houd rekening met je deuren, is gemeld door Soling Jan...
Maar je hebt wel degelijk gelijk als je geen ondervloer gebruikt!![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef tnimble het volgende:
Die planken die er nu liggen zijn gewoon al je afwerkvloer. Schuren en beitsen en je hebt weer een prachtige vloer.
Is dit de beganegropnd? Dan even de kruipruimte in om de isolatie en folie er onder te monteren.
nee ik was het niet...ik heb geen houten vloeren.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef hierissiedan het volgende:
truttebosje? Maar heb idd dat topic ook gezien
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef Igen het volgende:
[..]Bij een vriend van mij hebben ze dat ook gedaan met de oude houten vloer die onder het tapijt zat. Afgeschuurd en geolied, en dat ziet er heel mooi uit.
Alleen was de aannemer bij hun wat onvoorzichtig met de parketschuurmachine, zodat de vloer nu misschien wel een centimeter minder dik en dus ook een stuk minder stevig is.
Dat ziet er mooi uit!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:22 schreef AnneX het volgende:
Parkplatz deel 8 :
[afbeelding]
edit: jij vond hem ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |