quote:Op donderdag 12 juli 2007 @ 10:51 schreef BloodRayne het volgende:
[..]
Als je ooit de hoop hebt gehad dat de acties van Amerika en Engeland minder terrorisme zouden veroorzaken dan kan ik niets anders dan jou naïf noemen. Voor elke doodgeschoten terrorist komen er 10 in de plaats.![]()
Mensen die 'welke' als betrekkelijk voornaamwoord gebruiken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Fok! heeft er met deze nieuwe user wel weer een aanwinst bij:
[..]
[..]
Met een dunschiller natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef Charisma het volgende:
leuek tafel Yoni, het wordr echt mooi, ik heb in totaal 3 maanden geklust toen ik ging verhuizen, voornamelijk geverft enn meubels in whitewash gezet
toen ik ik wist dat ik ging vrhuizen, heb ik elke dag wat ingepakt zodat ik op DE dag slechts gordijnen moest af gaan halen en dozen in de auto laden
schilde een hoop tijd![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef hierissiedan het volgende:
een emmer vol met koeienstrond over ter heen gooien
uitnodigen voor een boodtripje en dr van de bood afduwen. al dr kleren uitrekken en dan naakt naar huis toe laten gaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
Sew je rij-instructeur, die heeft overduidelijk het examen te vroeg aangevraagd, je bent er nog lang niet klaar voor
Wat is daar fout aan? Ok, de zin is deels Nederlands, deels Engels, maar wat maakt dat nou uit, zolang er verder geen fouten in zitten?quote:
Sorry, foutje van mij, ik zat met m'n kop ergens andersquote:Op maandag 16 juli 2007 09:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Ok, de zin is deels Nederlands, deels Engels, maar wat maakt dat nou uit, zolang er verder geen fouten in zitten?
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:11 schreef baniekje het volgende:
De katten zullen blij zijn nu het zo.n mooi weer is....
Ook echt elke branch heeft tegenwoordig z'n eigen krant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef Sebasser het volgende:
Dat is heel erg jammer, maar ik ga ze toch gebruiken voor mijn reclame stukje in de wijkrant.
De rest maar geknipt want ik kon wel aan de gang blijvenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef glossy het volgende:
vanmorgen naar de vk geweest , we hebben wel krijgen wel een boefje van een kindje , weer wou het zich niet laten horen, zat steeds tegen de dopler te trappen op een gegeven moment had de vk beebje te pakken
toen ff een koppie capagino genomen en een broodje in het zh want we moesten nog ff wachten tot het half 11 was voor de echo en nou op en neer naar huis te rijden hadden we niet veel zin in.
En dan zit je in de incasso-molenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef ExtendedVersion het volgende:
Je kan als je betalings datum is verstreken een herinnering sturen, mocht deze na 10 dagen nog niets betaald hebben stuur je een aanmaling (die moet je doen anders heb je niet eens een zaak) en daarna kan je het uit handen geven.
Een incasso uit handen geven na slechts 1 herinnering gaat never nooit niet werken.
Ik vermoed toch sterk dat ’t ‹writes› had moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:49 schreef Moondreamer het volgende:
Who rights this stuff ?
Hmja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer is Aple D' uez eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:38 schreef Iblis het volgende:
Ik vermoed toch sterk dat ’t ‹writes› had moeten zijn.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef eenbradda het volgende:
Hee gasten,
Kennen jullie deze video's al??? Snedig en wright on the money als je t mij vraagt
Wakker worden allemaal!!!!!
En "stinkbenauwd" heb ik ook nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef Razor21 het volgende:
Ik woon nu in een tijd in Almere Stad (ja ik voeg vast detoe)
Maar nu zjin ze sinds vorige week bezig bij de halte Kruidenwijk Oost.
Is dat nu niet zo erg maar welke josti bedenkt dat dit dient te gebeuren vanaf een uur of 10 in de avond.
Gisteravond was er een vreesmachine o.i.d. bezig heb tot 01.00 uur het volgende gehoord :
attekattetakrattekattetakrattekattetakscrrrrrrrrrrattekattetakss
Had het raam open omdat het al zo stinkbenauwd is....
Stelletje debielen....![]()
En ja het is nog steeds niet af...dus dit duurt nog wel enkele dagen![]()
![]()
Ik maak aan de lopende band gruwelijke fouten. De meeste verbeter ik voordat ik iets post, vervolgens meestal nog een paar (hopelijk) voordat iemand het zietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:04 schreef jack4ya het volgende:
Maar nu vroeg ik me af, maken jullie nooit fouten? Of gaat het jullie heel natuurlijk af?
En de rest wordt hier gepost.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik maak aan de lopende band gruwelijke fouten. De meeste verbeter ik voordat ik iets post, vervolgens meestal nog een paar (hopelijk) voordat iemand het ziet.
Ik schrijf vaak dat ipv dan of ik ipv in, dat soort fouten. Of zelfs had ipv kan, ik noem maar iets. Maar die fouten haal ik er bijna altijd uit tijdens een edit. Ik edit m'n posts sowieso vaak. Ik denk gemiddeld wel twee of drie keer. En natuurlijk nog tijdens previewen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:04 schreef jack4ya het volgende:
Maar nu vroeg ik me af, maken jullie nooit fouten? Of gaat het jullie heel natuurlijk af?
Volgens mij moet je de meeste van die woorden gewoon aan elkaar schrijven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat ik het moeilijkst vind is of woorden los of aan elkaar moeten. Of een streepje ertussen. Of wel of geen verbindings-s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |