In GTA SA is geen vluchtstrookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Pool het volgende:
Dan kun jij toch uitwijken naar de vluchtstrook? Daar kun je helemaal doorgassen.
Ja maar ik probeerde effe hoe hard die bus kon over de weg en dan rij je je altijd klem tussen sommige lantaarnpalen die vast staan en sommige rag je eruit net als met bomen en dan zit je klem tussen de stoep en ja snapje? :quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, een stoep met mensen.Nog beter.
FBI-trucks rechts inhalen.
![]()
Nee en iemand neersteken mag ook niet of doodschieten ofzo maar in GTA mag dat allemaal wel snapje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef Nemain het volgende:
Maar je mag toch helemaal niet rechts inhalen?
Een kekke fietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:59 schreef JDude het volgende:
Veldmuis heeft heul geen brommer! Wel een toffe fiets.
Anders mis je de filequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:10 schreef N.icka het volgende:
Waarom heeft iedereen altijd zo'n haast?
Als ze te langzaam rijden, hebben ze te veel aandacht over om aan hun kleine piemeltje te denken. Gewoon een kwestie van de gedachten afleiden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:10 schreef N.icka het volgende:
Waarom heeft iedereen altijd zo'n haast?
Ik snap het ook niet agent, ik reed rustig op de rechterbaan en toen hij me inhaalde ging ie in een keer naar rechts.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef TeenWolf het volgende:
terechte klacht, ik was ook een keer lekker links aan het rijden, zie ik honderd meter voor me zo'n langzaam rijdende pauper opeens van rechts de linkerbaan oprijden. ik verwissel de baan rijd gewoon lekker hard rechts door met de bedoeling hem in the halen, slingert hij opeens de laatste 20 meter zijn auto voor de mijne...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |