Wat is level 3 nou?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:21 schreef MutZ het volgende:
http://michielveenstra.nl/page/log/141437/Doe+het+niet%21
't Is nog maar de vraag of de drie-ef-emmers hier langs gaan komen vandaag. Ze zitten op Texel zonder webcam enzo, weet je nog? Waarschijnlijk hebben ze het ook te druk met de artiesten die daar rondhuppelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:52 schreef wolfrolf het volgende:Dus
* wolfrolf zin heeft in Eksta weekend
Ach, als ik de uitzending maar kan horenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is nog maar de vraag of de drie-ef-emmers hier langs gaan komen vandaag. Ze zitten op Texel zonder webcam enzo, weet je nog? Waarschijnlijk hebben ze het ook te druk met de artiesten die daar rondhuppelen.
Ik vind dat FOB echt helemaal niets, maar goed. Er waren mindere kandidaten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:51 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe megahit vind ik wel aardig, jammer dat het een nummer is dat al wat langer uit is. Ik had liever Ghosts oid gehad.
quote:
Een bug volgens mij..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:54 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je [[] stonden niet]]][ helemaal goed]]]
[me=Siegfried heeft een bug ontdektquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:52 schreef wolfrolf het volgende:Dus
* wolfrolf] zin heeft in Eksta weekend[/me]
Nerdalertquote:
Done.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:52 schreef wolfrolf het volgende:Dus
* wolfrolf zin heeft in Eksta weekend
Je zult zien als je jezelf quote dat er ook [me=...] staat.quote:
[me=wolfrolf zegt test 1 2 3quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:52 schreef wolfrolf het volgende:Dus
* wolfrolf] zin heeft in Eksta weekend[/me]
I willquote:
Eerst maar eens Sander de Heer en Eric Corton erinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
I will
waarom staat Guis trouwens niet in het OP plaatje met je alle dj's
Eric Cortonquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst maar eens Sander de Heer en Eric Corton erin![]()
En Muijsheel hard eruit.
eeejjjjjjquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:29 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Die is hier al bezig, en niet zo zuinig..
Ekdom zei vanmorgen dat Ekstra weekend vanaf Texel komtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:28 schreef D.Rose het volgende:
Is er een Ekstra weekend vanavond, of zitten ze op texel?
Mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ekdom zei vanmorgen dat Ekstra weekend vanaf Texel komt
ook bijnaquote:Eejjjjj D.!
Tot straksquote:
Hai beebquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef ChatGirl het volgende:
Goedenavond!
dat is ons goddank bespaard geblevenquote:
ja je zwaaide toch?quote:
jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
dat is ons goddank bespaard gebleven![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:47 schreef karoltje het volgende:
Man man wat is 3FM toch heerlijk!
Vanwaar die kerstmuts?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:47 schreef karoltje het volgende:
Mijn favoriete moment van de dag is naar huis rijden met de Koen en Sander Show heel hard op de autoradio! Man man wat is 3FM toch heerlijk!
ooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Siegfried het volgende:
Nee, het was de: 'sta je in de file'-zwaai
Hier schijnt de zon, en best fel ook! Ik moet het gordijn dicht doen om m'n scherm te kunnen lezen.quote:
Vandaag, met enkel Coen, is het best goed te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:47 schreef karoltje het volgende:
Mijn favoriete moment van de dag is naar huis rijden met de Koen en Sander Show heel hard op de autoradio! Man man wat is 3FM toch heerlijk!
Domien is ook al die kant op dus Verschuuren Verschuuren is vanavond ook weer van de partij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ekdom zei vanmorgen dat Ekstra weekend vanaf Texel komt
Eejjjjj D.!
RIPquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:30 schreef Glacier het volgende:
* Glacier condoleert 3FM met het verlies van hun koelkast
ow sjit! Ga het gelijk doen!quote:
Gecondoleerd guysquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:30 schreef Glacier het volgende:
Van Veenstra log:
[afbeelding]
* Glacier condoleert 3FM met het verlies van hun koelkast
Ja hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Arme Gerard en MichielGlacier, das weer lang geleden!
![]()
![]()
Nee, helaas niet...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef Wheeling het volgende:
Is er ook een webcam op Texel ??
jammer jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, helaas niet...
Die uuropener...
Mine! Mine! Mine! Mine!
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoi.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef purplerose het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKSTRAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wrom ben je nie op msn?quote:
Niet! Ik moet nog twee weken...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Weekend?? het is verdomme vakantie
owquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:15 schreef Siegfried het volgende:
Ik ben eigenlijk zo goed als nooit op MSN
Hou eens even je smoel wil je?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
IK HEB VAKANTIEquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een extreem lekker wijf staat haar lippen te stiften."
"Waar?"
"Op kruishoogte."
"Bij jou? Of bij haar?"
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een extreem lekker wijf staat haar lippen te stiften."
"Waar?"
"Op kruishoogte."
"Bij jou? Of bij haar?"
Hier ongeveer drie kwartier geleden. Toen ik aan 't hardlopen wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
De regen komt hier met bakken tegelijkertijd uit DIE LUCHT! En nee, da's dus geen request voor Rihanna.
Toen was je een natte RJquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ongeveer drie kwartier geleden. Toen ik aan 't hardlopen was.
destination was toch unknownquote:
dat spelletjequote:
ja, nou tis toch zoquote:
Beetje zout eroverquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:37 schreef Siegfried het volgende:
"Lopend buffet"
Jongens nu wordt het echt té flauw, and i love it
ook mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een van de geniaalste South Park karakters ooit
is bij mij ook standaard vraag, of dat er klontjes inzittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
"Met harde stukjes?" is volgens mij de standaard vraag.
Dan moet ik altijd aan de vliegende panters denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
"Met harde stukjes?" is volgens mij de standaard vraag.
Arme Paal 16....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
"Paal 18 komt er ook zo aan"
Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak die grap gemaakt is.
Ja, ik heb Actionradio nu opstaan ..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
Van Dik Hout
Dan maar geen Ekstra Weekend. Opie & Anthony it is.
Wat hij zei.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, ik heb Actionradio nu opstaan ..
Best jammer dat ze zo'n concertje helemaal uitzenden..is voor heel veel luisteraars niet echt boeiend lijkt me.
Sowieso is live muziek altijd stukken leuker als je het echt live ziet en hoort natuurlijk..en ik hou ook niet van Van Dik Hout, dus dat is ekstra balen
Niet liegenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:46 schreef JeroenV het volgende:
Sommige nummers zijn wel leuk
houten hard is als enige wél mooiquote:
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
straks krezip ook nog
zo weer terug naar de mp3's
Jep..erg jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze nu keihard door de vaste items heen aan het jagen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:08 schreef Siegfried het volgende:
Is er vannacht trouwens nog een Freak-Nacht TV-uitzending?
En doen Giel & Michiel die? Vanuit Texel of Hilversum?
Vannacht komt de Freaknacht gewoon vanuit Hilversum, met om:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:07 schreef purplerose het volgende:
ik gaat ff lekker doesjen dan. Heb begrepen vanochtend dat giel vannacht wel gewoon de freaknacht doet?
Inderdaad, Michiel en Gerard gaan samen met een vlaggetje in een bootje naar Den Helder zitten, want de normale veerboot vaart op dat tijdstip niet meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef Toad het volgende:
Er gaat straks speciaal een bootje die Michiel en Gerard weer naar het vaste land brengt. Giel begint vervolgens de freaknacht om 1 uur en Michiel volgt om 4 uur.
Dacht ik tenminste....
Zolang ze maar vooraan staan!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, Michiel en Gerard gaan samen met een vlaggetje in een bootje naar Den Helder zitten, want de normale veerboot vaart op dat tijdstip niet meer.
Of misschien is het maar beter van niet. Ik heb namelijk een verhaal gehoord over iemand die vooraan ging staan op z'n klein bootje... nooit meer wat van gehoord!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:23 schreef Sirolf het volgende:
Of misschien is het maar beter van niet. Ik heb namelijk een verhaal gehoord over iemand die vooraan ging staan op z'n klein bootje... nooit meer wat van gehoord!
![]()
Jawohlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Vannacht komt de Freaknacht gewoon vanuit Hilversum, met om:
1 uur: Nachtegiel met Giel Beelen
4 uur Veenstra in de Nacht met Michiel Veenstra
Zo duidelijk?![]()
Volgens mij wel...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef Toad het volgende:
Ja Siegfried. Als het een beetje meezit rond de klok van half 2.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa Freak 11
1. The World Is Outside - Ghosts
2. I Believe - Simian Mobile Disco
3. Again And Again - The Bird And The Bee
4. Guitar - Prince
5. Acceptable In The 80's - Calvin Harris
6. You're My Medicin - Gare Du Nord & Marvin Gaye
7. Fa Fa Fa - Datarock
8. Wish Upon A Dog Star - Satellite Party
9. Say You Belong To Me - US3
10. Do It Again - Chemical Brothers
11. Go Away Paris - Citizens For A Better America
http://www.ekdom.nl
of is dit nou een oude?
Texuhl gangsta rap, helemaal de bombquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:00 schreef purplerose het volgende:
straks na 22.00 zeker een 3voor12 XL met hipperdehop ende zo?
Hai Glacierquote:
jaa je weet togquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Texuhl gangsta rap, helemaal de bomb
yessss!!!quote:
Dat gaat lukken als je nu TMF aanzet!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef purplerose het volgende:
shenkie hoop ik vanavond toch wel ff te horen
op 3fm zitten ze nu ook te pratenquote:
Me houdt het toch maar ff bij TMF.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:24 schreef purplerose het volgende:
en een mix van shenkie gaat gedraaid worden
En wat heb ik daar aan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb er een half jaar rond gelopen
Weinig.. Maar zo moeilijk is het niet om binnen te komen hoor.quote:
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik dat zou willen, dus er zijn 3FM'ers op de hoogte.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Weinig.. Maar zo moeilijk is het niet om binnen te komen hoor.
Er waren regelmatig bezoekjes van mensen.. Mail je fav. DJ en vraag of je een keertje bij zijn/haar uitzending mag zijn
Geen garantie dat het mag, maar wie niet waagt..
Bedelen hoeft niet, maar concreet vragen is wel het minste..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik dat zou willen, dus er zijn 3FM'ers op de hoogte.
Ik ga er niet om bedelen ofzo
Heb het ook al ooit in een mail aangehaald geloof ikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef purplerose het volgende:
hier in het topic roepen is nie genoeg he
Precies. Erg jammer datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:49 schreef Siegfried het volgende:
Als dame met laarzen ben je vast hartstikke welkom bij Ekdom & Veenstra, maar ja
Vriendin van mij mailde Annemiek dat ze meedeed met n muziek-wedstrijd en of Annemiek daar aandacht aan zou willen besteden. Nou mailde Annemiek, wat doe jij vannacht? Kom maar spelen hier..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
ja! annemiek vindt dat ook haske tof volgens mij!
Gelukkig zijn we daarvan verlost en over een half uurtje ook van de hippendehoppersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Ekstra Weekend van gisteren was erg matig.
Half uur lang Van Dik Hout en drie kwartier Krezip
Nu welquote:
Waar is B.A. eigenlijk heen trouwens?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
en daar is de jungle weer
Truste hobjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:12 schreef MissHobje het volgende:
Ik wens jullie een fijne freaknacht
(vroeg op enzo)
Ja, dat is weer een andere meet, deze is gewoon apartquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:14 schreef borisz het volgende:
Woef
opzich leuk idee. In de studio zou natuurlijk het leukst zijn
Ookal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |